2021-04-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
JG var lite stökig redan när han kom till Tingsrätten - lite högljudd, minns jag att jag läste i direktrapporteringen. Så vaktis fick ta undan honom och uppenbarligen togs han till ett sidorum där det finns en direktingång till salen. Jag vet inte alls hur det ser ut på Örebro Tingsrätt i den sal de var - men det var i alla fall inte den dörren som Lindén förväntade sig att vittnet skulle komma ifrån.
Jag hoppas att journalisten Stefan H rapporterar, han är snabb
Citera
2021-04-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Inte nog med att han kom genom fel dörr... Blev han eskorterad av vaktmästaren dessutom 😂 Hur lyckades han hålla på och snurra så i lokalerna egentligen...
Han blev FÖRD genom lokalerna. Jag vill minnas att vaktmästaren plockade honom redan vid yttre porten precis när han kommit in i byggnaden. Ingen ordning alls på JG. Så vårt käre vittne hade eminent sällskap hela tiden på avstånd från fint folk som kunde uppföra sig ordentligt
Citera
2021-04-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Svider på pitten kanske.

Den mogna mannen kan kan väl fira med en filmsnutt till HD som han gjorde 6 maj 2017.

Gött för dem att fortsätta äta sen.

(..) han har en tårta, han tar en, ros från
tårtan, han lägger sin, sin snopp på den här tårtan, och stoppar tillbaka den på tårtan (..)
Mumsigt... den filmsnutten har väl inte visats upp hoppas jag
Han verkar väldigt stolt över sin lilla pinne
Senast redigerad av Litenensam 2021-04-23 kl. 22:03.
Citera
2021-04-23, 22:00
Medlem
Citat:
Svider på pitten kanske.

Den mogna mannen kan kan väl fira med en filmsnutt till HD som han gjorde 6 maj 2017.

Gött för dem att fortsätta äta sen.

(..) han har en tårta, han tar en, ros från
tårtan, han lägger sin, sin snopp på den här tårtan, och stoppar tillbaka den på tårtan (..)

La han sin snopp på tårtan? 😬 Trodde han garnerade sin privata kroppsdel med rosen och sen typ la rosen åt sidan.
Undrar om han har för vana att olla livsmedel som andra ska äta? 🤢
Citera
2021-04-23, 22:01
Medlem
Citat:
Han blev FÖRD genom lokalerna. Jag vill minnas att vaktmästaren plockade honom redan vid yttre porten precis när han kommit in i byggnaden. Ingen ordning alls på JG. Så vårt käre vittne hade eminent sällskap hela tiden på avstånd från fint folk som kunde uppföra sig ordentligt
JGs känslor var nog lite all over the place.. tänk om någon skulle ta upp någonting pinsamt..
Citera
2021-04-23, 22:02
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Den dansante kriminalteknikchefen använder sin polismejl (en av två) för sin privata Facebookprofil.

”Stjärnvittnet” och kommunikationsstrategen vid polisen i Örebro län sedan 2020-04-01 (vilket datum tingsrättsförhör?), väninnan TB, tillika Facebook-redaktör för organisationen gör det inte.

Enligt polisens handledning för sociala medier som jag inte orkar citera ur så är det inte helt ok att blanda ihop begreppen som TM gjort. Man ska nog föregå med gott exempel om man basar över den tekniska avdelningen.

Och sedan dess att SD:s lajkar om relationsvåld och blodanalys lite pinsamt dök upp här från TM:s Facebook så är det numera en något avskalad Facebooksida han har den här TM.

Det låter väl bra att "ryktet" sprids.
Kanhända att det händer lite andra saker, som inte bara handlar om användandet av polismailen vid registrerandet av fb (hur du nu kunnat luska fram det ?)
Citera
2021-04-23, 22:04
Medlem
Citat:
La han sin snopp på tårtan? 😬 Trodde han garnerade sin privata kroppsdel med rosen och sen typ la rosen åt sidan.
Herregud! Hahahahaha! Alltså - det här GC-gänget. JG skickar bajsbilder till SD och SD lägger k*ken på tårtan. Och plåtar dessutom! Vilket sällskap. Jag bara dööööör!
Citera
2021-04-23, 22:05
Medlem
Citat:

Haha låter ju helsnurrigt!
Vem hade skickat vaktis att plocka JG vid porten? ÅH?
VIP treatment eller skademinimering....

Var de rädda att han skulle lalla omkring och prata med folk eller var han försenad tro (jag gissar på det sista)
Citera
2021-04-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Den dansante kriminalteknikchefen använder sin polismejl (en av två) för sin privata Facebookprofil.

”Stjärnvittnet” och kommunikationsstrategen vid polisen i Örebro län sedan 2020-04-01 (vilket datum tingsrättsförhör?), väninnan TB, tillika Facebook-redaktör för organisationen gör det inte.

Enligt polisens handledning för sociala medier som jag inte orkar citera ur så är det inte helt ok att blanda ihop begreppen som TM gjort. Man ska nog föregå med gott exempel om man basar över den tekniska avdelningen.

Och sedan dess att SD:s lajkar om relationsvåld och blodanalys lite pinsamt dök upp här från TM:s Facebook så är det numera en något avskalad Facebooksida han har den här TM.
Kan ju hoppas att TM får lägga brickan i runda arkivet och seglar iväg med sitt moderskepp istället
Citera
2021-04-23, 22:11
Medlem
Citat:
Haha låter ju helsnurrigt!
Vem hade skickat vaktis att plocka JG vid porten? ÅH?
VIP treatment eller skademinimering....

Var de rädda att han skulle lalla omkring och prata med folk eller var han försenad tro (jag gissar på det sista)
Det finns alltid vaktmästare inne i tingrätternas lokaler. Ibland har de dessutom ordningsvaktsutbildning. Jag vet inte vilken sort den här tillhörde. Men de agerar alldeles självständigt och finns till bl a för att hålla ordning på folk. Det var inget konstigt med det egentligen. Värre saker har hänt i tingsrättslokaler och händer dagligen. Men i detta fall blev det väldigt dråpligt. Nej, han var inte försenad. Han uppförde sig illa.
Citera
2021-04-23, 22:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Hahaha!
Ja, han verkar olla. Tror han haft marsipanrosen som garnityr på ollonet också..

Han sitter väl och kollar på när de äter upp resten, om han är hemma eller vart han nu är.
Lika weird som kaffekokandet på jobbet han hade som experiment.

Tänk alla som han har med sig fikabröd till, han far ju runt överallt.
Ollade krämbullar.
Mmm..
Citera
2021-04-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det låter väl bra att "ryktet" sprids.
Kanhända att det händer lite andra saker, som inte bara handlar om användandet av polismailen vid registrerandet av fb (hur du nu kunnat luska fram det ?)

Citat:
Hahaha!
Ja, han verkar olla. Tror han haft marsipanrosen som garnityr på ollonet också..

Han sitter väl och kollar på när de äter upp resten, om han är hemma eller vart han nu är.
Lika weird som kaffekokandet på jobbet han hade som experiment.

Tänk alla som han har med sig fikabröd till, han far ju runt överallt.
Ollade krämbullar.
Mmm..
Rosen brukar ju vara eftertraktad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in