2021-04-23, 17:52
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag börjar komma till en gräns då jag tycker det är sjukt jobbigt när människor som är på tv i underhållningssyfte inte pratar om något annat än om hur god maten var eller vad trevligt allting är, massa meningslöst kallprat... Det är ju skittråkigt att kolla på, jag tycker inte att personer som snackar skit o skapar drama förtjänar att vinna, men jag tycker heller inte att någon som sitter och låtsas att allt är bra och pratar om vilken favoritmat folk har ska vinna...Boring.

BRAVO!
Vi är eniga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vad fan sysslar Predatorn med? Detta är ett spel, i slutet kommer alla ryka utom en som vinner millen.
Ser ingen annan av dom nominerade bete sig så som han gör just nu.

Nej precis! Detta att han sutter på måndag börjar gå honom på huvet,
Kanske lite för mkt, man får det lite med klackspark, de är som sagt inte verkligheten, det är ett spel, lek, i ett TV-program. Ingen av de andra 3 ojar sig,

Känns väldigt mkt som martyrspel från pedrams sida, bara tt släppa det från huvet o tankarna. O äta ihop med resten o bara va som vanligt tror jag är viktigt, Annars kommer han grubblar o får mer hjärnspöken .. o Blir mer konstigt att drar sig undan de andra, då kommers han ju inte in i gruppen mer egentligen nu,
Bannlyst
Mergim ska ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja men förihelvete i ett sånt läge som dom är i nu? Vad pratar du om.

Jag förstår vad du menar men du får ju ta saker lite ur kontext.
Fast om ngn säger till mig du är den sista jag skulle rösta på då skulle jag ta det som att om jag stod mot ngn där inne vem som helst så skulle den här personen aldrig rösta på mig före. Och jag tror verkligen inte han skulle rädda nardos före Tanja och Judith och nu kommer peddot använda det emot nardos. Han kommer påstå att hon alltid varit närmast och ingen kommer före henne men nu kommer han välja andra före pga vad hon gjort om hon inte går över på deras sida för att rösta som han vill. Så tror jag iaf
2021-04-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Om en bekant som kallar sig min "bror" röstar på mig i en tävling så bröstar jag det självklart!

Herregud, dom är inte syskon och det är inte att hugga någon i ryggen för att man lägger en röst i ett spel!

Chilla för guds skull.

Du fattar inte ortenmentalitet, det är helt okej
2021-04-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det är ett spel varför ska han ens skuldbelägga någon? Och sitta där som att hon har dödat hans morsa, stirrar apatiskt ner i golvet. Och påstår att nardos är nr ett för honom, jag tror verkligen inte det. Kanske har JÄTTEfel där men vad jag tror så gör han allt nu för att få över nardos på deras sida genom att bete sig såhär. Jag tkr han är vidrig och överdriver som fan nu. Tyckte även emelie tjatade enormt mkt igår och gav sig inte men då var det fler som hakade på som nardos, Joel och Madde. Men nu ska väl peddot matstrejka och planera hämnd tills på måndag. Det är läskigt

100%

Enligt Pedram själv är ju nästan alla där inne hans nummer ett. Hans fru, hans bröder, hans systrar.
2021-04-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vad sa han?

Typ ”min syster, min egen fucking syster. Du fucking manipulerade henne, jag har sett igenom dig sen fucking dag ett, fy fan du fucking manipulerade henne”.

Samtidigt som han sitter och rör sina händer fram och tillbaka och är svart i ögonen.
2021-04-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Peddi a k a Offerkoftan II, är genomfalsk. Han blev allvarligt sur på Joel för att Joel nominerat honom, när han själv blockade Joel från immunitet. Dessutom var Joel ärlig som berättade, medan Peddi inte sagt ett ord om att han blockade Joel (i a f inte vad jag hört).
Precis, han var skitsur på Joel men Joel berättade iaf det har inte peddot gjort. Rätt falskt ändå och sen sitta och predika
2021-04-23, 17:55
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Nej precis! Detta att han sutter på måndag börjar gå honom på huvet,
Kanske lite för mkt, man får det lite med klackspark, de är som sagt inte verkligheten, det är ett spel, lek, i ett TV-program. Ingen av de andra 3 ojar sig,

Känns väldigt mkt som martyrspel från pedrams sida, bara tt släppa det från huvet o tankarna. O äta ihop med resten o bara va som vanligt tror jag är viktigt, Annars kommer han grubblar o får mer hjärnspöken .. o Blir mer konstigt att drar sig undan de andra, då kommers han ju inte in i gruppen mer egentligen nu,

Ja jag förstår mig inte på honom. Samtidigt så har alla lagt sina röster helt korkat den här gången.
Tanja ÄR det största hotet.
Glöm inte bort att jag vill hon vinner. Men dom är otroligt korkade
2021-04-23, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Glöm inte att det är en miljon kronor i potten. Det blir allvar.

Självklart blir spelet på allvar, de flesta skulle nog inte sumpa chansen på en miljon.

Men relationerna är inte så allvarliga som dom i huset påstår. "Sveket" är inte alls i proportion till hur Pedram framställer det. Jag skulle aldrig säga att en röst är ett hugg i ryggen.
2021-04-23, 17:56
Medlem
embargos avatar
Pedros har knappt satt sin fot utanför sovrummet på hela veckan, men bönar och ber att vi ska rädda honom kvar. Du ska inte visa dig lite mer eller? Ha lite kul? Så folk inte glömmer bort att du ens finns och ha chans att göra någon form av intryck.
2021-04-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Njaa inte helt rätt va, ingen vitlök men inte hela ägget man använder BARA äggulan, parmesan, sidfläsk, peppar
Carbonara orginalrecept innehåller följande:
Guanciale*eller*pancetta,*ägg, hårdost av typen*pecorino*och*parmesan(man använder bägge) ,*svartpeppar*och pasta! Pastavatten sparas och används en liten del för att binda ihop rätten. 😛😛😛👍👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in