2021-04-23, 17:46
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Snälla det här är inte Fia med knuff, människorna där inne har byggt upp relationer till varandra klart det betyder något. Visst han är världens martyr men om det finns en skuld ligger den på Nardos och Ormen från Ystad.
Så klokt. Så rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Joel till AD: ”spara tills alla ätit”
AD sa han ej tänker göra det. Vidriga gris.
URSÄKTA?! Jag hade fan skällt ut dem vidriga fittan om han sagt så.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja man är väl nummer ett om peddot säger att DU ÄR DEN SISTA JAG SKULLE RÖSTA PÅ HÄR INNE. Då är man inte bland dom närmaste då ÄR MAN NÄRMAST, då kommer ingen före, inte Tanja, inte Judith, INTE NÅGON! Jag har inte sagt ngt om att han kallar henne lillasyster utan han sa du är det SISTA namnet jag skulle rösta på här inne. Förstår du???

Ja men förihelvete i ett sånt läge som dom är i nu? Vad pratar du om.

Jag förstår vad du menar men du får ju ta saker lite ur kontext.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag hoppas INNERLIGT att Ped får ett totalt psykbryt ikväll och blir hemskickad med huvudet före.
Han verkar vara på god väg....
Sjukt dem är tre till som har blivit nominerade b.l.a Emelie
Nadros med sitt sjuka snack det var inte jag som rösta på dig Pedram det var Emelie
2021-04-23, 17:47
Medlem
Detta är ju guldläge för Pedram och Adrian som "inte spelar" men ändå gör det i smyg.

När tror ni Emelie får veta om att Nardos gått bakom ryggen på henne? Blir det ens drama tror ni? Eller ska alla gå runt falska och låtsas som ingenting?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Antar att Narcos erkänt att hon röstade på Pedros? Sa hon varför hon gjorde det? Vet alla andra om det?

Nu håller Pedros fullständigt på att flippa. Hoppas festen startar snart med stora mängder alkohol.
Tror inte att flippar utan han kommer ligga där inne och explodera inombords att ngn som han nominera fick han nominerad också. Han kan inte ta spelets regler och bete sig som en vuxen människa. Nu ska han hämnas och göra allt för att skada Emelie där inne
Medlem
Mouchinos avatar
Jag kommer rösta 100% för att få ut den där fake brodern!
Medlem
Paladins avatar
Jag kanske läser in för mycket men..... Ser inte Emelie mer besvärad ut än vanligt?
Medlem
basiss avatar
Pedram..... peddi lille... dags att kasta offerkoftan och sluta spela upp det lilla registret du har 😂😂😂
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Antar att Narcos erkänt att hon röstade på Pedros? Sa hon varför hon gjorde det? Vet alla andra om det?

Nu håller Pedros fullständigt på att flippa. Hoppas festen startar snart med stora mängder alkohol.

Japp. För Emelie är numera avslöjad. Pedram, Adrian, Mergim och Nardos har nu sett hennes rätta färger och hon kommer med all sannolikhet sitta varje vecka. Röstar vi inte kvar Pedram blir det svårt o få henne sitta. En mindre på Simons sida = Emelie kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Njaa inte helt rätt va, ingen vitlök men inte hela ägget man använder BARA äggulan, parmesan, sidfläsk, peppar

Stämmer inte. Riktig carbonara har hela ägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha din lilla smarta jävel. Har Adrian och Pedram ens hunnit yttra sig ÖPPET om detta?

Vadå hon vågar vara öppen med det? Hon tror hon har rätt i allt? Rakt av en Amilia? Hur kan man totalt döda Amilia här inne, men sitta och hylla Emelie säsongen efter - som uppenbarligen pluggat förra säsongen ut och in?

Hon säger hon alltid är så jävla ärlig men slingrar sig undan på bästa sätt när hon ställs mot väggen. Det är ADRIAN som förtjänar respekt, som såg igenom detta långt innan. Även Pedram förövrigt.

Han har redan förberett sig på hennes motargument, och vi som tittare VET exakt att det motargumenteet han sa på utegården stämmer så bra överens med Bluff-Emelie.

Haha hon har haft all tid i världen att öppna sig om Pedram. Men vänta bara om Pedram får stanna.

Klart dom har kunnat göra det öppet, paktning har varit tillåtet i några veckor. Men dom är smarta nog att inte manipulera lika uppenbart som Emelie.

Vart har jag sagt att hon VÅGAR vara öppen med det? Jag skrev att hon har VALT att vara öppen med det, en jävla skillnad.

Sen tror jag du blandar ihop mig med någon annan i ditt dravel om förra året. Jag kommenterade inte ens någon bb tråd förra året. Och har mig veterligen aldrig skrivit något om Amilia.

Du är typexempel på någon som har skygglappar på. Säger att Emelie slingrar sig och AD förtjänar respekt (?!). Han som slingrar sig mest av alla. Varför du ens drog in respekt i det hela är jag också oförstående till.

Börjar fundera på om du citerade fel person? För ditt svar har ingenting med mitt inlägg att göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in