Citat:
Ursprungligen postat av
xebbish
Haha din lilla smarta jävel. Har Adrian och Pedram ens hunnit yttra sig ÖPPET om detta?
Vadå hon vågar vara öppen med det? Hon tror hon har rätt i allt? Rakt av en Amilia? Hur kan man totalt döda Amilia här inne, men sitta och hylla Emelie säsongen efter - som uppenbarligen pluggat förra säsongen ut och in?
Hon säger hon alltid är så jävla ärlig men slingrar sig undan på bästa sätt när hon ställs mot väggen. Det är ADRIAN som förtjänar respekt, som såg igenom detta långt innan. Även Pedram förövrigt.
Han har redan förberett sig på hennes motargument, och vi som tittare VET exakt att det motargumenteet han sa på utegården stämmer så bra överens med Bluff-Emelie.
Haha hon har haft all tid i världen att öppna sig om Pedram. Men vänta bara om Pedram får stanna.
Klart dom har kunnat göra det öppet, paktning har varit tillåtet i några veckor. Men dom är smarta nog att inte manipulera lika uppenbart som Emelie.
Vart har jag sagt att hon VÅGAR vara öppen med det? Jag skrev att hon har VALT att vara öppen med det, en jävla skillnad.
Sen tror jag du blandar ihop mig med någon annan i ditt dravel om förra året. Jag kommenterade inte ens någon bb tråd förra året. Och har mig veterligen aldrig skrivit något om Amilia.
Du är typexempel på någon som har skygglappar på. Säger att Emelie slingrar sig och AD förtjänar respekt (?!). Han som slingrar sig mest av alla. Varför du ens drog in respekt i det hela är jag också oförstående till.
Börjar fundera på om du citerade fel person? För ditt svar har ingenting med mitt inlägg att göra