2021-04-23, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Hur kan folk här inne snacka ner Emelies beteende och samtidigt hylla Pedram och Adrians beteende? De har ju nästan exakt samma beteende!

Skillnaden är att Emelie är ganska öppen med det, vilket nu biter henne i arslet.
AD och Pedram framställer sig som good guys som är sååå kärleksfulla och omhändertagande.

Egentligen manipulerar dom lika mycket alla tre.

Haha din lilla smarta jävel. Har Adrian och Pedram ens hunnit yttra sig ÖPPET om detta?

Vadå hon vågar vara öppen med det? Hon tror hon har rätt i allt? Rakt av en Amilia? Hur kan man totalt döda Amilia här inne, men sitta och hylla Emelie säsongen efter - som uppenbarligen pluggat förra säsongen ut och in?

Hon säger hon alltid är så jävla ärlig men slingrar sig undan på bästa sätt när hon ställs mot väggen. Det är ADRIAN som förtjänar respekt, som såg igenom detta långt innan. Även Pedram förövrigt.

Han har redan förberett sig på hennes motargument, och vi som tittare VET exakt att det motargumenteet han sa på utegården stämmer så bra överens med Bluff-Emelie.

Haha hon har haft all tid i världen att öppna sig om Pedram. Men vänta bara om Pedram får stanna.
Medlem
Att Emelie ens sa till Peddi förut " det är någon som gått bakom din rygg "
när hon var anldningen till det din SLISKA ORM. *spyr*
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Förklara gärna vem han annars ska skuldbelägga?
Det är ett spel varför ska han ens skuldbelägga någon? Och sitta där som att hon har dödat hans morsa, stirrar apatiskt ner i golvet. Och påstår att nardos är nr ett för honom, jag tror verkligen inte det. Kanske har JÄTTEfel där men vad jag tror så gör han allt nu för att få över nardos på deras sida genom att bete sig såhär. Jag tkr han är vidrig och överdriver som fan nu. Tyckte även emelie tjatade enormt mkt igår och gav sig inte men då var det fler som hakade på som nardos, Joel och Madde. Men nu ska väl peddot matstrejka och planera hämnd tills på måndag. Det är läskigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte Joel. Men Simon, Nardos, pedram och Madde stämmer.

Så nu är dessa nominerade: emelie, Dennis, Mergim och pedram.

Jag vet, men att pedram blev röstad av tittarna vet jag, då han och madde hade jämnt med röster från deltagarna? eller?

Men hur röstade alla från början, av: Simon, Nardos, Pedram , Madde? Det görs i bikten, men man kan gått reda på det ändå under dagen om de tisslat o tasslat..?

Man vill veta exakt röstning av dem alla på alla
Även den vanlig röstning som va från början, i torsdags.. Inga klipp på Tv4 än av bikten från nån

Brukar läggas ut gaska snabbt på fredagen, men kvällens avsnitt lär am får se några röstningar
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hur vet ni det? Vi har väl inte fått se hur dom lagt rösterna?
Enkel matematik

Så här röstade de:
Tanja på Nardos
Peddi på Madde
Judith på Madde
Adrian på Simon
Joel på Peddi
Nardos på Peddi
Emelie på Peddi
Dennis på Nardos
Madde på Peddi
Mergim på Madde
Simon på Madde
Medlem
Citat:
Ingen?! Varför skuldbelägga någon som gör ett val? Brösta det (som han tycker alla andra ska göra) och gå vidare.

Bröstar du att någon som kallar dig broder hugger dig i ryggen första bästa chans? Ädelt!
2021-04-23, 17:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är vad vi snappat upp under dagen när alla pratat med varandra den ända vi inte är 100 på är tanja

Ok
2021-04-23, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det är ett spel varför ska han ens skuldbelägga någon? Och sitta där som att hon har dödat hans morsa, stirrar apatiskt ner i golvet. Och påstår att nardos är nr ett för honom, jag tror verkligen inte det. Kanske har JÄTTEfel där men vad jag tror så gör han allt nu för att få över nardos på deras sida genom att bete sig såhär. Jag tkr han är vidrig och överdriver som fan nu. Tyckte även emelie tjatade enormt mkt igår och gav sig inte men då var det fler som hakade på som nardos, Joel och Madde. Men nu ska väl peddot matstrejka och planera hämnd tills på måndag. Det är läskigt

Vadå nummer ett? Hon är en av dom absolut närmaste. Har den relationen med många också att man ser dom som sin lillasyster när man är med sina boys.
2021-04-23, 17:42
Medlem
Sir_Ks avatar
Fuck alltså blir att rösta kvar Pedram så Emelie alltid är garanterad att få 2 poäng. Mergim och Emelie måste ut...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ingen?! Varför skuldbelägga någon som gör ett val? Brösta det (som han tycker alla andra ska göra) och gå vidare.

100%

Men det är bara när han själv blir nominerad som det blir gråt och elände. Samma med Harakirikorven, självömkan och det är i sådanan här tillfällen hans uppblåsthet och brist på ödmjukhet visar sig då han inte kan förstå att han kan bli nominerad och det är sjukt. "NÄSTAN" så han slår Mergim i detta! Ett extremt beteende och så länge alla prisar Pedram är allt kalas men så fort någon säger något annat då blir det ett rent helvete!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nä, Pedram väl? Eller minns jag så fel?
Från tiiidigt i tråden:

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Just min tanke också, låter inte som Luis.

Kan någon bekräfta?

Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Louis blev lite putt att ingen lyssnade på honom

Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Loui till Nardos : "Vi utlänningar måste vara kvar"

Såklart, vi emot dom mentalitet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag kommer rösta kvar Pedram. Vill se Emelies min när han kommer ut från Annexet på måndag. Pedram är ingen favorit, men måste rösta taktiskt den här gången.
Mergim out!

Nardos kommer aldrig rösta på Pedram igen och då kommer Adrian,Pedram,Nardos stå enade och få med sig Ljudith,Madde och troligtvis även Dennis och de kommer att pakta ut de andra.

Vill man ha den utvecklingen så visst.. rädda kvar Pedram.

Vill man se Simon och Tanja i final så rösta ut Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in