2021-04-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vadå nummer ett? Hon är en av dom absolut närmaste. Har den relationen med många också att man ser dom som sin lillasyster när man är med sina boys.
Ja man är väl nummer ett om peddot säger att DU ÄR DEN SISTA JAG SKULLE RÖSTA PÅ HÄR INNE. Då är man inte bland dom närmaste då ÄR MAN NÄRMAST, då kommer ingen före, inte Tanja, inte Judith, INTE NÅGON! Jag har inte sagt ngt om att han kallar henne lillasyster utan han sa du är det SISTA namnet jag skulle rösta på här inne. Förstår du???
2021-04-23, 17:44
Medlem
Pedram verkar helt knäckt, för han är 1 av dem på måndag..

men herre Gud, han grottar ner sig? för mkt?! Detta är bara ett spel i ett TV-program!
Han tar det lite väl på för blodigt allvar,... alla kan hugga i ryggen o va falska, tror inte man kan lita på nån av sina bröder eller systrar därinne till 100%. Thats it. part of the game liksom.
2021-04-23, 17:45
Medlem
xrlpyts avatar
Oof, Pedram sitter och pratar högt för sig själv.. psycho..! Vågar man hoppas på att han ger sig på Emelie i kväll och Dompa löve måste steppa in och lyfta bort pellefjanten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Fuck alltså blir att rösta kvar Pedram så Emelie alltid är garanterad att få 2 poäng. Mergim och Emelie måste ut...
Mkt smart!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det är ett spel varför ska han ens skuldbelägga någon? Och sitta där som att hon har dödat hans morsa, stirrar apatiskt ner i golvet. Och påstår att nardos är nr ett för honom, jag tror verkligen inte det. Kanske har JÄTTEfel där men vad jag tror så gör han allt nu för att få över nardos på deras sida genom att bete sig såhär. Jag tkr han är vidrig och överdriver som fan nu. Tyckte även emelie tjatade enormt mkt igår och gav sig inte men då var det fler som hakade på som nardos, Joel och Madde. Men nu ska väl peddot matstrejka och planera hämnd tills på måndag. Det är läskigt

Snälla det här är inte Fia med knuff, människorna där inne har byggt upp relationer till varandra klart det betyder något. Visst han är världens martyr men om det finns en skuld ligger den på Nardos och Ormen från Ystad.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vadå nummer ett? Hon är en av dom absolut närmaste. Har den relationen med många också att man ser dom som sin lillasyster när man är med sina boys.

Just därför borde han kunna förlåta henne 100000000000 gånger och gå vidare. Om man har den ödmjukheten och kärleken i sig, istället för att sitta och fjanta sig som han gör just nu! Han verkar vara i något skumt jävla fiktivt sinnestillstånd som han hade en roll i en Maffia film??
Medlem
Självömkande Pedram.
Medlem
Antar att Narcos erkänt att hon röstade på Pedros? Sa hon varför hon gjorde det? Vet alla andra om det?

Nu håller Pedros fullständigt på att flippa. Hoppas festen startar snart med stora mängder alkohol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kocken Judit pratar om carbonara, med vitlök. Fel. Sedan äggula, nej det ska vara hela ägg, sen kan man slänga på en äggula efter för extra krämighet.
Njaa inte helt rätt va, ingen vitlök men inte hela ägget man använder BARA äggulan, parmesan, sidfläsk, peppar
2021-04-23, 17:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Nardos kommer aldrig rösta på Pedram igen och då kommer Adrian,Pedram,Nardos stå enade och få med sig Ljudith,Madde och troligtvis även Dennis och de kommer att pakta ut de andra.

Vill man ha den utvecklingen så visst.. rädda kvar Pedram.

Vill man se Simon och Tanja i final så rösta ut Pedram.
Jag är helt inne på din linje! UT med Pedram. "Hans sida" kan få ihop många fler, och röstar så småningom ut Simon för att få Tanja, Nardos och Judith i final. Det enda hotet mot dem är Simon.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Alltså hur dum är Nardos egentligen. Hon behöver väl fan inte förklara sig för Peddo? Han är ju hur falsk som helst själv och skulle välja minst två andra i huset, före henne. Att dessutom skylla ifrån sig på det viset och lägga allt ansvar på Emelie, samtidigt som hon säger "jag bröstar det". Hon är på riktigt en träskalle.

Ja Emelie är hal som en ål, hon är slug och ja, hon har manipulerat flera därinne. Nardos nominerade antagligen Peddo till stor del, tack vare Emelies snack. Men varför kan folk därinne inte bara vara ärliga ? Hon kunde lätt sagt till äckel peddo; jag nominerade dig för att vi har glidit isär, för att jag misstänker att du inte har min rygg längre, för att vi uppenbarligen inte är överens om vissa saker osv.

Vad hade han kunnat svara på det? Ja, förutom att ta på sig offerkoftan och bjuda på medioker skådespeleri om hur sårad han är.

Han är dubbelmoralens broder!
Medlem
Rudiebois avatar
Vad fan sysslar Predatorn med? Detta är ett spel, i slutet kommer alla ryka utom en som vinner millen.
Ser ingen annan av dom nominerade bete sig så som han gör just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in