2021-04-23, 17:33
Medlem
punkindrublics avatar
Men Peddo, din överdramatiska jävla tönt, grow some balls, för helvete!!
Medlem
Flor-Idas avatar
Pedram var den första paktaren i huset redan första eller andra veckan. Han pratade med Nardos, Joel och Luis och sa att "vi blattar måste hålla ihop och få ut de andra".
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa

Vet man nåt om hur de röstat idag. för det va väl delatragna som skulle rösta på nån av: Simon, Nardos, Joel, Pedram , Madde

eller jag fattar inte, hänger inte med, mer än att Peddram är 1 av de 3 som är nominerade på måndag. O att han blev vald av tittarna mellan han och Madde eftersom de 2 fick lika många röster av övriga deltagare eller..? snurrigt

Inte Joel. Men Simon, Nardos, pedram och Madde stämmer.

Så nu är dessa nominerade: emelie, Dennis, Mergim och pedram.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Pedram är bror/man till alla där inne. Hans sätt att manipulera och ta sig till final.

Pedram "VILL" att de som röstat på honom ska gå skuldbelagda för det växer han av och exakt samma med Mergim! Ta emot en persons ånger och ursäkt och gå fucking vidare!!!! Idiot. Gör Pedram alltid rätt då? NEEEEEJ Han ska ut! Ja den där bror/man grejen är som något jävla maffia kontrakt och då är man hellre utan det. ÄLTA ÄLTA ÄLTA MARTYR MARTYR, Hon har erkänt att hon begått ett misstag och det är som det är. Detta är varför man inte orkar med honom! Han vill ge skuldkänslor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Pedram: Madde, Emelie, Joel, Nardos
Madde: Pedram, Judith, Simon, Tanja
Simon: Adrian, Mergim
Nardos: Dennis

De jag inte vet med säkerhet är Tanja och Mergim, men för att det ska kunna ha blivit jämnt borde det vara såhär.

fel tanja röstade på nardos och mergim på madde
2021-04-23, 17:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Pedram: Madde, Emelie, Joel, Nardos
Madde: Pedram, Judith, Simon, Tanja
Simon: Adrian, Mergim
Nardos: Dennis

De jag inte vet med säkerhet är Tanja och Mergim, men för att det ska kunna ha blivit jämnt borde det vara såhär.

Tanja gav till Nardos, och Mergim till Madde, om jag förstått det rätt.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lars Norén, orten style:

https://ibb.co/qYqjg49

Så jäääävla skoj!!! Tråkigt att Peddi och Nardos inte skulle förstå det dock.

"Tystnaden som kvävde Nardos" skulle kunna vara en Norén-pjäs. RIP Lars Norén <3.
Medlem
Lägg era röster på PEDDI så blir det lite action i huset
Emelies sanna färger ska fram.
Dompa och Mergim Anexet Bye.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Pedram var den första paktaren i huset redan första eller andra veckan. Han pratade med Nardos, Joel och Luis och sa att "vi blattar måste hålla ihop och få ut de andra".
Var ju ändå Luis som sade det.
Medlem
GangBangTanjas avatar
[quote=Polpa|75616816]
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Vet man nåt om hur de röstat idag. för det va väl delatragna som skulle rösta på nån av: Simon, Nardos, Joel, Pedram , Madde

eller jag fattar inte, hänger inte med, mer än att Peddram är 1 av de 3 som är nominerade på måndag. O att han blev vald av tittarna mellan han och Madde eftersom de 2 fick lika många röster av övriga deltagare eller..? snurrigt

Hehe.
Jag fattar, men det är viktigt att inte tro på allt man läser. Jag slutade dag 2 i den här tråden. Det är tyvärr en skillnad från förra året. Alldeles för många dönickar har hittat hit och är endast enkelspåriga.
Avstängd
Nardos är den mest efterblivna människan jag skådat. fuck me
Medlem
Kan peddi gå till tanja och simon och berätta att Emelie manipulerat rosa sovrummet tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in