2021-02-22, 23:42
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Själv tycker jag det är askul, mer drama, bråk och hetsiga diskussioner exakt det jag vill se
Får hoppas det blir det. Just nu verkar ingen vilja hamna i konflikt med någon. Det är bara lullull och rosa moln..
2021-02-22, 23:43
Medlem
Big Brother har så dåliga tittarsiffror i år att det är pinsamt, tv4 lär gå skapligt med back och frågan är om de ens har råd att köra vidare. Vad gör tittarna åt det? Jo, man tycker att det är en skitbra ide att försöka skicka ut en av väldigt få personer i det där huset som kan göra bra tv.
I den där jävla facebookgruppen tjuter de sönder så fort någon snackar skit om någon och upprepar UUUTTTTT me den, de fattar inte ens att det är de själva som mördar sitt favoritprogram.
Jag stör mig som in i helvete på Simon men han får gärna stanna ett tag eftersom han är en som tar plats och som det kan bli lite drama omkring.
Men Emelie, snälla säg mig vad hon bidrar med? Vad skulle bli skillnaden om hon lämna ikväll?

Bara tanken av att Jullan säkert varit en av de första som åkt ut om hon inte var under Samis vingar gör att man vill springa rakt in i en vägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Blir det nuppa ikväll mellan Simon och Steffi ?
Hoppas.

Hon har ju mens
Medlem
Loui till Nardos : "Vi utlänningar måste vara kvar"

Såklart, vi emot dom mentalitet
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om inte chimpansen och ungbögen förstör det i vanlig ordning

Da Cockblocker a la deux.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Fan är de för snack, hon pratar inte ett dugg värmländska.

Inte mycket som är kvar. Kan komma ett ord ibland med lite dialekt.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Hoppas lillbögen trillar och knäcker näsan när han leker.

Du är för snäll, bara näsan? Jag är lite elakare och önskar att Tishko bryter något mer... vitalt, så att säga.
2021-02-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Inte ens det, hon har amerikanskt medborgarskap och hennes pappa är bosatt där men hon själv är helsvensk.

Men känner samma, gillade henne från början men Steph börjar tappa mig. Stör mig framförallt på henne när hon dricker.

Ja du har helt rätt
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Loui till Nardos : "Vi utlänningar måste vara kvar"

Såklart, vi emot dom mentalitet

Där kom det ! Väntat på den !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Deltagarna i år är fem gånger mer egotrippade än de förra säsongen, på gott och ont. Alla tigger om uppmärksamhet hela tiden och pratar i mun på varandra, de lyssnar ju för fan inte på vad den de pratar med säger.

Hoppas lillbögen trillar och knäcker näsan när han leker.

Stör mig som tusan på alla som skriker "hallå hallå" för att folk ska börja lyssna. Finns några personer i år ja.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Va fan, BB gnäller om de nämner Apoteket men när de svinfulla åker isbana med risk att slå sig sönder å samman, då är det okey.
Medlem
ollepolle90s avatar
Gud vad fittungen njuter nu när kamerorna är på honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in