Big Brother har så dåliga tittarsiffror i år att det är pinsamt, tv4 lär gå skapligt med back och frågan är om de ens har råd att köra vidare. Vad gör tittarna åt det? Jo, man tycker att det är en skitbra ide att försöka skicka ut en av väldigt få personer i det där huset som kan göra bra tv.
I den där jävla facebookgruppen tjuter de sönder så fort någon snackar skit om någon och upprepar UUUTTTTT me den, de fattar inte ens att det är de själva som mördar sitt favoritprogram.
Jag stör mig som in i helvete på Simon men han får gärna stanna ett tag eftersom han är en som tar plats och som det kan bli lite drama omkring.
Men Emelie, snälla säg mig vad hon bidrar med? Vad skulle bli skillnaden om hon lämna ikväll?
Bara tanken av att Jullan säkert varit en av de första som åkt ut om hon inte var under Samis vingar gör att man vill springa rakt in i en vägg.
Deltagarna i år är fem gånger mer egotrippade än de förra säsongen, på gott och ont. Alla tigger om uppmärksamhet hela tiden och pratar i mun på varandra, de lyssnar ju för fan inte på vad den de pratar med säger.
Hoppas lillbögen trillar och knäcker näsan när han leker.
Stör mig som tusan på alla som skriker "hallå hallå" för att folk ska börja lyssna. Finns några personer i år ja.