2021-04-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Måste väl varit Dennis som röstade på Pedram för Emelie sa till honom 🤷🏻‍♂️
Tror att det kan vara Simon som röstat på Pedram.. Han skulle aldrig rösta på Nardos och är ju väldigt tänd på Madde.
Funderar på hur jag ska rösta på måndag om Pedram står nominerad. Vill ha kvar Dennis. Tror du/ni att Nardos anhängare kommer att rösta kvar Pedram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Va säger du nu? Man röstade på den man ville rädda inte tvärtom! 😅 Men tack för din röst för att rädda Madde!
Haha, jag skrev helt fel. 😂😂😂😂😂 Röstade på Pedros. Tror jag. Skyller på att jag stressad på jobbet hela förmiddagen och inte kan tänka längre.

Dubbelkollade i appen och röstade på Pedros. Egentligen skiter jag i vilket men tror det gynnar Tanja och Simon att det rosa sovrummet är intakt.
Medlem
Nardos och Mergim sa att de röstade på Madde va?
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll vad ni i denna tråd röstar på, Madde slår ut Pedram 100%.

Tror jag med, blir chockad annars.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hatar att man spär på Pedrams självförtroende genom att man taktiskt röstade på att han skulle sitta säkert. BARA för att få Mergim att åka.

Hoppas inte han tror att han är mer populär än Madde nu. Eller populär öht. Unnar inte honom det.
Är det meddelat att det blev Madde som ska hänga lös?
Medlem
Ridnes avatar
Jag är så kluven nu inför Måndag....

Pedram är en del av turkosa. Han kommer inte lägga nomineringar på Simon eller Tanja. Dock är han nära Adrian och Nardos också..

Mergim kommer ändå sitta nominerad nästa Måndag.

Dompa lägger alla röster på Simon och är nära de två största spelarna Adrian och Emelie vilket inte är bra för Simon & Tanja.

Emelie kommer man aldrig få ut ändå...

Bäst för Simon och Tanja som är min main priority är egentligen om Dennis åker på Måndag. Hmm.. Ska man rösta kvar Peddot alltså? Fan vad det tar emot och vilken äcklig hybris han kommer få
2021-04-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Blev jämt mellan Peddot o Madde! Rösta i appen o rädda Madde så plockar vi ut Pedram på Måndag!! Mergim tar vi nästa vecka!
Nej, Mergim är prio 1 att få ut, han har inget att göra i denna säsongen av BB.
Pedram kommer åka nästa gång han är nominerad ändå, han har ingen fanbase och är ingen vinnare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Är det meddelat att det blev Madde som ska hänga lös?

Nix, röstningen pågår fram till 12:30.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Spelar ingen roll vad ni i denna tråd röstar på, Madde slår ut Pedram 100%.
Yep. Det lär hon göra.

Adrian röstade ej på Madde. Det var Simon.
(lägger till detta i förebyggande syfte)
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Pissmyran kan åka nästa vecka o hinna ställa till med lite mer skit i huset innan dess

Det är nötter som ni som inte tänker snäppet längre. Ni tänker "Mergim åker ändå" aa men tänk vilka han kommer stå mot.

Står han denna veckan mot även Madde då har Madde hela Adrians fanbase bakom ryggen.
Då är chansen Emelie eller Mergim åker.

Hur fan TÄNKER NI.

Pedram fick min röst.
2021-04-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos och Mergim sa att de röstade på Madde va?

lol
2021-04-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Var många som reagerade på att han drog sig under det rosa rummet efter nomineringarna presenterats, både här i tråden men också i huset. Han röstade med 90% säkerhet på Emelie, som han tidigare räddat från att hänga löst bla och varit allmänt nära i huset. Han sa även till Pedram under kvällen att han inte tror hon är genuin.
Emelie vet att han röstade på henne, vilket hon också sa under "boxen" och han sa inte emot. Nardos sa att hon inte tror han "har hjärta att göra så" men efter hon fått hälsningar av tittarna att hon "inte ska lita på alla" misstänkte hon de menade honom.
De tror han dubbelspelar med turkosa rummet.

Jag vet att Emelie inte är en ängel nånstans men hon är iaf öppen med det. Adrian skulle aldrig stå för att han spelar.
Men de är endast spekulationer detta, han kanske inte alls röstade på Emelie

Tack för förklaring 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in