2021-04-23, 12:01
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hur kommer Tanja må om Gamnacken åker. Vem kommer sätta på henne i poolen nu. Hon klänger på Adrian, men han släpper aldrig till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Blev jämt mellan Peddot o Madde! Rösta i appen o rädda Madde så plockar vi ut Pedram på Måndag!! Mergim tar vi nästa vecka!
Jag röstade givetvis på Pedros då det är mer troligt att han röstar på folk i rosa rummet i kommande nomineringar. Jag vill ha Simon och Tanja till final och behåller gärna både Ojudith och Pedros då det gynnar turkosa sovrummet. Skiter fullständigt i Madde.
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Men snälla hur tänker folk här?? Två kommer inte åka ut på måndag. Det är bättre att vi sätter starka personer på måndag mot mergim så han åker!!!! Kommer skratta åt er alla som väljer pedram nu och ifall mergim är kvar Hahaha kommer bli så kul för ni förlorar er chans att få ut honom. 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

Exakt! Det här med "vi tar honom nästa vecka" fungerade inte så bra förra säsongen... såatt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Du räddade alltså pedram, Man röstar för den man vill rädda.
Haha, ja! Jag röstade på Pedros.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
SA HAN DET? Nu måste hon väl ändå fatta?
Men förhlvete det var SIMON lyssna nu vad folk säger!
AD skulle INTE lägga en röst på Madde och det har han sagt åt vissa så lägg ned det svammlet!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan någon förklara varför Emelie hellre vill ha Madde hänga löst än Peddot? Hon har väl själv större chans att stanna om Peddot hänger löst eftersom Madde har stort stöd bland tittarna??

Nä det vill hon väl inte? Hon ville ju att pedram skulle hänga löst?
Medlem
Haha vilken tönt han är och den vill folk rösta kvar? helt förstörd för att han kanske hänger löst nästa sekund går han och spänner upp sig och har mord i blicken. Ju kortare tid jag slipper se den här killen i rutan desto bättre
2021-04-23, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
SA HAN DET? Nu måste hon väl ändå fatta?
Hahah det tror jag inte, hon har ju tolkat allt som hon vill hittills så hon fattar nog inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack! Röstade på Madde då jag tycker att Pedros bör räddas så att turkosa sovrummet låneinstitutet paktar ihop sig. Annars finns risken att Simon och Tanja ställs mot varandra kommande veckor.

Va säger du nu? Man röstade på den man ville rädda inte tvärtom! 😅 Men tack för din röst för att rädda Madde!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Men snälla hur tänker folk här?? Två kommer inte åka ut på måndag. Det är bättre att vi sätter starka personer på måndag mot mergim så han åker!!!! Kommer skratta åt er alla som väljer pedram nu och ifall mergim är kvar Hahaha kommer bli så kul för ni förlorar er chans att få ut honom. 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

precis vi kan inte chansa på att 2 ska åka bara för att folk tror det för att det är för många kvar
peddi ska räddas så madde sitter löst för då kan vi gå all in på att rädda dennis vilket gör att mergim åker sitter peddi löst an mergim klara sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Då förutsätter du att han inte vinner nån tävling!! Eller att en av hans grabbar inte får makt att rädda honom. Han har haft tur såhär långt o nu har vi chansen! Då tar vi den!!!

Och Mergim kan inte vinna immunitet menar du? Men jaja grattis till er Team Emelie och Pissmyran.
Medlem
Röstade också på Madde! Jag tycker Pedram är jättetråkig han är den jag minst vill ska stanna i huset. Hoppas verkligen han hänger löst på måndag.
Tror dock att Dompa åker på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in