2021-04-23, 12:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
SA HAN DET? Nu måste hon väl ändå fatta?
Nej. Har rättat tidigare inlägg. Var Simon. Ingen drama här. Human mistake, my bad osv.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hahah det tror jag inte, hon har ju tolkat allt som hon vill hittills så hon fattar nog inte
Igen det var Simon som sade att han lade rösten på MADDE inte AD men tråden här spårar så jäkla stenhårt!
Medlem
hittanemoos avatar
Hatar att man spär på Pedrams självförtroende genom att man taktiskt röstade på att han skulle sitta säkert. BARA för att få Mergim att åka.

Hoppas inte han tror att han är mer populär än Madde nu. Eller populär öht. Unnar inte honom det.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nä det vill hon väl inte? Hon ville ju att pedram skulle hänga löst?

Jag tror jag fick det om bakfoten.. När hon stod med de andra i sovrummet efter det blivit outat att Pedram och Madde fått lika många röster så lät det typ som att hon hellre ville se Madde men jag lyssnade bara med ett halvt öra så fick nog fel för mig :P
Bannlyst
Ibland undrar man varför dom är så besvikna på att sitta nominerade, dom kan ju ändå aldrig vinna miljonen om inte tittarna vill ha dom kvar, så vad spelar det för roll om dom åker ut på måndag lr om 2 veckor.
En sån som Pedram måste ju inse att han är chanslös mot Simon och Tanja.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Igen det var Simon som sade att han lade rösten på MADDE inte AD men tråden här spårar så jäkla stenhårt!
Ja jävlar va fart det tog!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej. Har rättat tidigare inlägg. Var Simon. Ingen drama här. Human mistake, my bad osv.
Jojo men vissa får det till drama och tror du fattar varför liksom....
2021-04-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Haha vilken tönt han är och den vill folk rösta kvar? helt förstörd för att han kanske hänger löst nästa sekund går han och spänner upp sig och har mord i blicken. Ju kortare tid jag slipper se den här killen i rutan desto bättre
Peddot va? Vem blockade han i tävlingen? Joel va? Nu sitter han och klagar på att han aldrig trodde att Joel skulle rösta på honom. Snälla säg att han åker på måndag
Bannlyst
Spelar ingen roll vad ni i denna tråd röstar på, Madde slår ut Pedram 100%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Det är sjukt vilken räkmacka han glidit på. Flera veckor har han ju bara kunnat surfa vidare helt obehindrat, ibland t.o.m. utan att tävla överhuvudtaget. Enda gångerna jag kan dra mig till minnes att han gjort något på egen hand är hockeyveckan (där han lyckades med bedriften att utmanövrera Emelie och Tanja) och förra veckan då han med telefonen lyckades kämpa, lura och snuva AD på segern.

Tror dock att de enda som han skulle slå i en utröstning när han väl blir nominerad är Mergim och Dennis.

Tror exakt samma, de enda han kan slå ingen utröstning är Mergim och Dennis. Hoppas ändå att han hänger löst på måndag, men han kommer tyvärr inte åka.
Även om jag hoppas.
Medlem
Rosa rummet kommer blocka Adrian från tävling nästa vecka
2021-04-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsS
Vad hände under gårdagen menar du?

Var många som reagerade på att han drog sig undan det rosa rummet efter nomineringarna presenterats, både här i tråden men också i huset. Han röstade med 90% säkerhet på Emelie, som han tidigare räddat från att hänga löst bla och varit allmänt nära i huset. Han sa även till Pedram under kvällen att han inte tror hon är genuin.
Emelie vet att han röstade på henne, vilket hon också sa under "boxen" och han sa inte emot. Nardos sa att hon inte tror han "har hjärta att göra så" men efter hon fått hälsningar av tittarna att hon "inte ska lita på alla" misstänkte hon de menade honom.
De tror han dubbelspelar med turkosa rummet.

Jag vet att Emelie inte är en ängel nånstans men hon är iaf öppen med det. Adrian skulle aldrig stå för att han spelar.
Men de är endast spekulationer detta, han kanske inte alls röstade på Emelie
Senast redigerad av Sanglampa 2021-04-23 kl. 12:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in