Citat:
Ursprungligen postat av
virvelbagg
Som jag förstår det ska ett negativt test eller antikroppar funka lika bra. I all fall i Danmark. Vem vet hur det ser ut så småningom dok.
Men troligtvis är det som det håller på att utveckla sig överallt. Har du inte en smartphone får du inte vara med.
Lever du inte som alla andra måste du ändå följa samma regler fästen de inte funkar på de som vägrar anpassa sig till samhället. Jag ser inte att det är värre eller annorlunda denna gången.
Samhället är skapt för att folk ska förslava sig i ägodelar arbete och lån. Du skrev ett inlägg tidigare om hus och pol så det är uppenbart att du själv ändå valt den livsstilen. Allt bara för att få bekvämlighet och överflöd.
Så kanske du själv ska vakna upp. I mina ögon står du inte för frihet.
Lider du av personlighetsklyvning?
Jag bad om ursäkt om jag missuppfattade dig.. för den goda tonens skull, jag trodde i min enfald att vi skulle kunna föra en mer civiliserad diskussion... men jag ser att det var ett misstag.
Du kan stå upp för frihet trots att du har det bra materiellt... Jag föddes inte med silversked i mun, tvärtom.. jag har jobbat hårt för att komma där är jag är idag. Det är inget jag skäms över.
Du kommer och bli varse så småningom när fler och fler beteenden kopplas till till "Vaccinationspass" eller som man nu medvetet döpt om det till "Green Certificate" samt plocka bort "vaccination"
Finns redan idag:
https://i.redd.it/1v9lslrjsu831.jpg
Jag återkommer till denna post i framtiden då det blir dags för dig att be om ursäkt. Tiden är på min sida.