2021-04-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ibland blir det snurrigt. Jag hade råkat komma in på "aktuella brott" eller vad det heter här på fb. Trodde jag var i bb tråden och skrev något. sen när jag fortsatte läsa blev jag typ rädd, trodde det hade hänt nåt hemskt i huset tills jag fattade att jag hamnat fel och fick redigera mitt inlägg med "felpost"
😂😂😂😂 Har gjort något liknande i någon förra året. Fast bara postat något märkligt trams om BB i typ en mordtråd. Blev du inte besviken att det inte hänt något? Typ att Mergim flippat!
2021-04-22, 22:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mössans morsa är tydligen hudterapeut men ändå ser han ut som saharaöknen i fejset. Morsan kanske inte har tid att ge honom råd för att hon måste sköta hushållet åt jättebebisen.

Hahahaha, så är det nog! Skärpning på morsan!
2021-04-22, 22:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hör dig! Skulle inte förvåna mig heller.

Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det har redan börjat

Jepp.. Han kommer bli en riktig romantiker snart. Kräks. Och instagram kommer jubla och rösta kvar honom för att de ttror han är seriös
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Vore kul att veta vad Mergim tänker när Simon fick och inte han
Han kommer tänka att hans röst imorgon ska hamna på Pedram som inte fick brev.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ja du zingzang, där har du allt legat i spetsen, tycker det är synd att det skulle ta en sån tid för mig att inse det.
Sicken ragata
Bättre sent än aldrig👍😀👍😀👍😀
Senast redigerad av Zingo2 2021-04-22 kl. 22:33.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tror det blir ytterligare ett personlighetsbyte vi kommer få se hos honom fr.o.m imorgon! Han måste ju ändra taktik nu! Skulle inte förvåna mig om han helt plötsligt börjar visa mer intresse för Madde iom hennes stöd..
Han är så vidrig!🤮
Har redan börjat. Kolla soffan...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon kommer ändå inte fatta att det är Mergim hon inte ska lita på.

Hon borde inte lita på Emelie heller.
Medlem
Citat:
Ibland blir det snurrigt. Jag hade råkat komma in på "aktuella brott" eller vad det heter här på fb. Trodde jag var i bb tråden och skrev något. sen när jag fortsatte läsa blev jag typ rädd, trodde det hade hänt nåt hemskt i huset tills jag fattade att jag hamnat fel och fick redigera mitt inlägg med "felpost"
Ja, det är inte klokt! 🤣🤣👍
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
nu sitter AD och kliar madde på armen efter att han fått veta att det finns en fanpage åt dom

AD är en ögontjänare och en smilfink!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Fick inte alls kärleksförklaringar? Varför?
För att det ska skapa konflikter så klart. Det var de mest ärliga under frågestunden....
2021-04-22, 22:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Låter som ett troligt scenario men jag spyr bara över tanken på det, Madde är för bra för honom.

Håller verkligen med... Förstår inte för mitt liv vad hon ser i fjanten! Hon förtjänar en riktig man och inte den där förvuxna mansbebisen!
2021-04-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.
+1000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in