2021-04-22, 22:18
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Huvudet på spiken! Det greppas efter halmstrån och det är patetiskt.

Ja det blir så dumt! Att man svartmålar Tanja till att vara falsk och pakta när hon uppenbarligen inte gör det men så har vi fröken Ystad och gänget som har kört rätt så hårt om du frågar mig. Sen är det inte fel att pakta och spela spelet men Tanja är inte där än. Hoppas hon kommer igång snart dock och kör röva av häxorna, det hade vart mysigt.
2021-04-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Emelie förtjänar fan inga "kärlekshälsningar" bittra jävla människa! Simon alla dagar i veckan!

Jag vill veta vad alla fick!
100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD har fattat att hans fake relation med Madde lönar sig!

Verkligen! Och Madde blev överlycklig. Hjälp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahahaha.

KÄRE VÄRLD.
Här ser han ju faktiskt ut som en äkta mongoloid. Började gapskratta för mig själv här då jag läste kära värld. Var det inte det Tanja lyckades kläcka ur sig då hon tappade tårtan? Skrattar ohämmat så fort jag tänker på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Undrar hur Adrian känner inför ett Madde-Adrian fankonto, han hade ju en diskussion med Emelie tidigt att han hatar när de gör en stor grej och vill tvinga fram kärlek mellan deltagare. 🤔

Eller så ser han en fördel med det nu..
2021-04-22, 22:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ännu värre! Hockey på tv, älskar älskar inte på paddan. Fick sms av en vän, svarar på sms:et på....flashback! Jag dööör av skratt! Blir heeeelt snurrigt här.🤣🤣🤣🤣🤣

Ibland blir det snurrigt. Jag hade råkat komma in på "aktuella brott" eller vad det heter här på fb. Trodde jag var i bb tråden och skrev något. sen när jag fortsatte läsa blev jag typ rädd, trodde det hade hänt nåt hemskt i huset tills jag fattade att jag hamnat fel och fick redigera mitt inlägg med "felpost"
Medlem
Adrians min när Mergim sa ”det handlar inte om vilka som var ärligast, utan de som är favoriter!”

Medlem
Tanja kommer att vinna BB samma sak som förra året då Sami vann som redan varit med i 2 dokusåpor ”Raggarjävlar” och Lyxfällan för övrigt måste jag åter igen läxa upp er hatare att skaffa ett liv och ägna lite mer tid åt att skaffa er ett jobb tro mig jag var på samma tragiska plats för 20 år sen men livet är bättre nu💕
2021-04-22, 22:23
Medlem
MuppSmurfs avatar
Vore kul att veta vad Mergim tänker när Simon fick och inte han
2021-04-22, 22:25
Medlem
Gutis avatar
Fick inte alls kärleksförklaringar? Varför?
Medlem
Ridnes avatar
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.
Medlem
Zingo2s avatar
Jag är så glad att så många upptäckt hur hemsk, falskt och otäck Lill Vickan är, det gläder mig.👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in