100%! Han är så iskall och kalkylerande och bryr sig inte om om han till och med måste leka med folks känslor för att ta sig framåt. Man såg hur det började pysa under mössan när Madde läste upp tittarkommentaren som kom från fankontot "Madde&Adrian" eller vad det hette.. Då fattade han att shiiiiet.. Nu måste jag börja jobba här.
Visst för då har AD hennes tittare dessutom! Vi ska inte tillåta detta så länge till för så fort vi får chansen ska han ut!
Här ser han ju faktiskt ut som en äkta mongoloid. Började gapskratta för mig själv här då jag läste kära värld. Var det inte det Tanja lyckades kläcka ur sig då hon tappade tårtan? Skrattar ohämmat så fort jag tänker på det.
Var tvungen att kolla på klippet igen nu. Det är för kul! När hon sätter sig ner och försöker slafsa ihop tårtan för att försöka rädda det som räddas kan. Hahaha. Ah! Det är guld. ♥
Blir intressant ikväll att se vem Adrian väljer att dela säng med i natt. Väljer han Madde är det väldigt genomskinligt. Tror väldigt många genomskådat honom redan. Det finns inget mellan dem.