Citat:
Ursprungligen postat av
Larasoft
Aha men anal var ju inte jämförbart med ta på penis. Hur ska du ha det??
Jag reagerade på att du verkade tycka att det är inte lika äckligt att ta en man på kuken som att stoppa upp fingrar i en kvinnas slida. Det kan vara lika äckligt. Men slidan motsvarar mer mannens penis än mannens anal, eftersom båda är könsorgan och mannens anal förstås motsvarar kvinnans anal.
Citat:
Ursprungligen postat av
Massalov
Du är en sån jävla äcklig liten efterbliven horunge och jag blir nästan så jag vill PM:a och fråga vart du bor.
Har du aldrig varit med om att en person sätter sig på dig UTAN att det direkt blir typ att den menar att "stimulera din kuk"? INB4 INFO: DET FINNS INGA TECKEN PÅ ATT HON STIMULERADE HANS KUK, HON JUCKADE INTE DIREKT ÖVER HONOM UTAN HON FÖRSÖKTE PRATA MED HONOM. JAG HAR VARIT MED OM EN MILJARD GÅNGER ATT BRUDAR HAR SATT SIG I MITT KNÄ UTAN ATT FÖR DEN SAKEN SKULL "STIMULERA MIN KUK". JAG ANTAR ATT DINA DAGDRÖMMAR GLIDIT IVÄG LITE OCH ATT DU TÄNKER ATT "AHH,MEN JO. OM EN BRUD NÅGONSIN HADE SATT SIG PÅ MIG HADE JU MIN LILLA MINIKUK BLIVIT STIMULERAD."
Ditt sätt att se det som en självklarhet att hon "stimulerade hans kuk" (din äckliga jävla incel) visar bara att du är fucking oskuld och sitter och kompenserar för ditt egna misslyckande nu genom att tjata om att hon "stimulerade hans kuk".
Du är fucking efterbliven vill bara säga det. Så jävla tragiskt att du ens existerar.
Jag kräver bara ett jävla svar från dig: HUR STIMULERADE HON HANS KUK? Idiotmuppfitta.
Om en kvinna satt grensle över mig på Paradise Hotel, i bara underkläder, då hade jag haft svårt att låta bli att bli kåt och få erektion. Jag hade blivit sexuellt stimulerad av hennes kroppskontakt och tryck mot min kuk.
Men nej, det har aldrig hänt att någon har gjort det utan att det har varit sexuellt.
Och jag hade inte heller tillåtit en kvinna att sitta så på mig om hon bara ville prata om annat än sex. Då får hon lägga sig eller sitta bredvid mig istället. Jag vill kunna tänka fokuserat när jag pratar med människor.