2021-04-21, 19:06
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Jag är 30+ bör jag skämmas för att jag sett alla säsonger och följer flera av deltagarna på instagram?

Ja, verkligen! Jag har inte ens sett det här avsnittet som avhandlas och som jag kommenterar kring. Har möjligtvis sett högst tio avsnitt av detta jippo och då räknar jag med alla dessa dekadenta program allt från "Baren" till "Paradise Hotel", under 35 år som detta spektakel sänts. Så du har MYCKET att skämmas och göra avbön för. Ordna upp ditt liv nu, hehe!

Varför fokuserar så många på BH-incidenten? Det är ju fingrarna i honungshålet som är det vidriga i sammanhanget. BH-incidenten leder självklart inte till någonting.
Citera
2021-04-21, 19:07
Medlem
Qusimotos avatar
Har bara sett när han drar ner BH vilket inte va så jäkla farligt, hade vart värre om han gjort det på nån random brud på stranden. Jag ska trycka upp ett gäng kontrakt som tjejer får skriva på innan dom hamnar i min säng

Idag vågar man fan inte ta hem en brud, kan ju va en psykisk störd jävel som kan få för sig att man våldtagit dom. Nee skriv kontrakt sen kan jag knulla med dom
Citera
2021-04-21, 19:07
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Är det He 2 som börjar nu? Kolla lite snabbt på klippen. Unga fulla människor som är halvnakna med varandra och smeker varandra. Tjejen sitter i trosor och pressar sitt kön emot honom och han drar ner behån hon säger argt nej och sitter kvar och han slutar. Tror starkt på att han faktiskt blir sexuellt trakasserad där och han borde anmäla henne. Tror faktiskt hon kan bli dömd för det.

Hon ler t o m efter att han dragit ner BHn, och fortsätter att gnida sig mot honom. Knappast sexuellt ofredande. Hoppas han blir friad från den iaf. Det här drevet är helt jävla absurt.
Citera
2021-04-21, 19:16
Medlem
Är det nån som har videon på dessa påstådda övergrepp?

Ok jag såg incedenten med bh:n nu iaf.
Whitetrash hela högen.
Senast redigerad av cleanasfuck 2021-04-21 kl. 19:25.
Citera
2021-04-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Har bara sett när han drar ner BH vilket inte va så jäkla farligt, hade vart värre om han gjort det på nån random brud på stranden. Jag ska trycka upp ett gäng kontrakt som tjejer får skriva på innan dom hamnar i min säng

Idag vågar man fan inte ta hem en brud, kan ju va en psykisk störd jävel som kan få för sig att man våldtagit dom. Nee skriv kontrakt sen kan jag knulla med dom

Vad får dig att tro att ingen kan bli våldtagen efter att ha gett sitt samtycke?
Citera
2021-04-21, 19:21
Medlem
Ganska svårt att bli fälld i Sverige för ett påstått brott som skett i Mexico.
Citera
2021-04-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ganska svårt att bli fälld i Sverige för ett påstått brott som skett i Mexico.

Varför skulle det vara svårt? Hur ser lagen ut här?
Citera
2021-04-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Varför skulle det vara svårt? Hur ser lagen ut här?

Handlingen måste vara olaglig i Mexiko också. Det är enda hindret.
Citera
2021-04-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hekatoncheirer
Hade det varit en tjej som tog en kille mellan benen trots att hon tydligt blivit avvisad så hade man garanterat reagerat på det.

Att hela tiden dra ”men tänk om en tjej gjorde det mot en kille då”-kortet när det handlar om sexuella övergrepp och ofredanden är tröttsamt. Sexuella övergrepp och sexuella ofredanden är sexuella övergrepp och sexuella ofredanden oavsett vilket kön som utsätts för det.

Tydligt avvisad? För ett par inlägg bakåt i tråden så satt du och försvarade varför tjejerna tydligt inte avvisade Toby när han antastade dom. Snälla människa, är det så svårt för dig att se två sidor?
Citera
2021-04-21, 19:42
Medlem
Imbazs avatar
Synd att PK stollarna vinner, varför detta tas upp i domstol förs nu ? För spermahinkarna har inte ens brytt sig förs detta sändes då folk som är feminazis gick på om detta, då blev de offerkofta på och anmälan, så jävla töntigt.
Citera
2021-04-21, 19:43
Medlem
Kämpendahls avatar
Killen är ju ungefär lika smart som en krukväxt. Kvinnor tycker säkert att han är snygg, men i övrigt har han absolut ingenting. Att slita av bh:n på tjejen är ju så korkat att man häpnar. Vad gör det om han får något års fängelse? Det är ju i alla fall inte någon person som lär få ett riktigt jobb någonsin, förutom möjligen som grovarbetare eller rivare för någon saneringsfirma. Men såklart har han naturligtvis positiva egenskaper och sidor. Vi har en kille som förmodligen aldrig någonsin kommer att digna under av höga studieskulder.
Citera
2021-04-21, 19:45
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Jag är 30+ bör jag skämmas för att jag sett alla säsonger och följer flera av deltagarna på instagram?

Ja. Och du vet om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in