2021-04-22, 19:18
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Sidney Powell sa tidigt i Cirkusen att hon välkomnade en stämning från Dominion.
Så hon får nu chansen att bevisa valfusk I domstol. Bra. Utöver det så kommer väl republikanska stater att avsluta sitt samarbete med Dominion. Det går ju inte för republikaner att fortsätta samarbete med fuskande aktörer. Det statistiken (vilka som avslutat samarbete) är någon som Scrollock och Nixter kommer att presentera. Spännande.

Mike Pensé

Och vad tror du hon kommer bevisa i domstolen?
Vi drar en repris. Kan vara på sin plats.
"Pro-Trump lawyer says ‘no reasonable person’ would believe her election lies"
https://www.theguardian.com/us-news/2021/mar/23/sidney-powell-trump-election-fraud-claims
2021-04-22, 21:41
Medlem
nerdnerds avatar
Det här går verkligen inget vidare för foliehatteorin att valet 2020 stals.

The 2020 Big Lie just took a(nother) big hit

https://edition.cnn.com/2021/04/22/politics/nevada-2020-election-trump-biden/
Six days after Election Day 2020, then-President Donald Trump tweeted this: "Nevada is turning out to be a cesspool of Fake Votes." He added that when the findings were released, "will be absolutely shocking!"

On Wednesday night, Nevada Secretary of State Barbara Cegavske, a Republican, announced that her office had found zero "evidentiary support" for claims of fraud or bias in the Silver State's 2020 election results.
2021-04-22, 21:51
Medlem
Nixters avatar
Titta live på Arizona forensic audit!
Nu finns möjligheten att följa den historiska kriminaltekniska auditen som genomförs live över en mängd kameror.

Över 500 personer partianslutna från alla partier på plats i Phoenix Colliseum startar imorgon Fredag, avslutar mot slutet Maj.

...vänta jag hör en Tsunami komma!

Livestream:
https://www.oann.com/historic-arizona-elections-audit-watch-live/
2021-04-22, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
[b]
...vänta jag hör en Tsunami komma!
Hur lät det i frankfurt när servern med algoritmer beslagtogs?
Har du någon uppdatering på den?
När kommer Kraken släppas?

Jag försöker fortfarande förstå ifall du och scrollock verkligen tror på era lögner och överdrifter eller bara har kul på vår bekostnad.
2021-04-22, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
I USA (i de flesta delstater) är sanningen ett absolut försvar mot förtal. Om det man säger är sant kan man inte bli dömd för förtal.

Ifall du menar Sidney Powell så hävdar hon inte att hon talar sanning. Utan hon menar att hon återger de misstankar som andra framför om Dominion.
Dessutom lägger hon fram en förklaring i stil med " Ingen rimlig person kan väntas tro att x är sant"
2021-04-22, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur är detta topic?

Hur kan en hel tråd tillägnas debunking är väl rättare sagt frågan?
Dvs du lägger fram en galnare tes efter en annan och övriga deltagare förväntas övertyga dig om att du har fel?
2021-04-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Sidney Powell sa tidigt i Cirkusen att hon välkomnade en stämning från Dominion.
Så hon får nu chansen att bevisa valfusk I domstol. Bra. Utöver det så kommer väl republikanska stater att avsluta sitt samarbete med Dominion. Det går ju inte för republikaner att fortsätta samarbete med fuskande aktörer. Det statistiken (vilka som avslutat samarbete) är någon som Scrollock och Nixter kommer att presentera. Spännande.

Mike Pensé
Du verkar ha missat förekomsten av RINO-sellouts som Kemp m.fl något kapitalt som är köpta av Dominion.
2021-04-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Trump själv har också upprepade gånger anspelat på Dominion/valstöld-narrativet som ett faktum, en bevisad sanning - även om han kanske inte direkt har stått och upprepat storyn om Frankfurt-räden specifikt

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ljög Trump. [...]?
Du har själv påvisat för första meningen att detta således är en "moot point". Eftersom han aldrig sagt det finns det heller ingenting att besvara. I övrigt vidhåller jag det jag tidigare sagt, jag har aldrig nämnt servern, har inget mer att säga om den, det får du ta upp med de som nämnt den i tråden, och det ät det slutgiltiga svaret du får av mig i denna fråga. Alla kommentarer till mig avseende servern hänvisas till detta inlägg. Läs det en gång, läs det tusen gånger, eller så pass många gånger det krävs för att få in det i era små hjärnor om det inte blir "information overload" för er.
2021-04-22, 22:17
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Hur kan en hel tråd tillägnas debunking är väl rättare sagt frågan?
Dvs du lägger fram en galnare tes efter en annan och övriga deltagare förväntas övertyga dig om att du har fel?

Du har ätit duktigt med vänsterpudding du. Det mesta du påpekar som "debunkat" har ju precis tvärtom bekräftats. Bevisen läggs ju dessutom på hög. Förstår att du sitter fast, men idag tror närmare 65% av hela USAs röstregistrerade befolking, demokrater som republikaner att fusk förekommit i stor skala 2020.
Är alla dessa, majoriteten av USAs befolkning "galningar" ?
2021-04-22, 22:26
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Du har ätit duktigt med vänsterpudding du. Det mesta du påpekar som "debunkat" har ju precis tvärtom bekräftats. Bevisen läggs ju dessutom på hög. Förstår att du sitter fast, men idag tror närmare 65% av hela USAs röstregistrerade befolking, demokrater som republikaner att fusk förekommit i stor skala 2020.

Okey! lista nu då ALLA bevisen på röstfusk som vi redan avslöjat som direkta lögner!

Och förresten var är TYSKLANDS SERVERN!!

2021-04-22, 22:39
Bannlyst
Citat:
Jag är glad att du är tillbaka men du får börja ta ansvar för alla lögner du spridit i denna tråd.
Ex Frankfurt servern.

Vad hände med Frankfurt servern? Har den analyserats av rudy, Sidney, Lin och övriga tokar?
För att besvara din fråga så ja de har fel.
Modus operandi Har varit :
Först skriker orange man och hans parti att de upptäckt massivt valfusk. Utan bevis.
Sen tar de folkets oro baserat på deras lögner, som bevis för misstänkt valfusk och ett behov av begränsningar i rösträtten.

Har du hållit fast vid lögnerna om massivt valfusk så här länge då är du troligtvis förlorad till Qanon rörelsen och inget jag eller någon annan skriver kommer att få dig att ändra uppfattning.

Jag accepterar det men jag accepterar inte när någon gör massiva konspiratoriska löften dagligen mellan valnatten och president bidens installation och sen när dessa inte infrias så skejtar de vidare till nästa stora lögn utan att medge att de haft fel.

Arizona hit
Pennsylvania dit
Frankfurt server hit
Pulitzer dit
Snart kommer stormen
Snart kommer HD upphäva bidens installation.
Bara lögn efter lögn efter lögn.
Jag frågar därför dig samma fråga som jag ställt scrollock, den andra stora lögnen i denna tråd.
Är det här en givande tillvaro?
2021-04-22, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du verkar ha missat förekomsten av RINO-sellouts som Kemp m.fl något kapitalt som är köpta av Dominion.

Jag tror jag är för ignorant för att förstå denna logik men republikaner som inte vill begå lagbrott är alltså RINOs och sellouts?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in