Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Du har ätit duktigt med vänsterpudding du. Det mesta du påpekar som "debunkat" har ju precis tvärtom bekräftats. Bevisen läggs ju dessutom på hög. Förstår att du sitter fast, men idag tror närmare 65% av hela USAs röstregistrerade befolking, demokrater som republikaner att fusk förekommit i stor skala 2020.
Är alla dessa, majoriteten av USAs befolkning "galningar" ?
Jag är glad att du är tillbaka men du får börja ta ansvar för alla lögner du spridit i denna tråd.
Ex Frankfurt servern.
Vad hände med Frankfurt servern? Har den analyserats av rudy, Sidney, Lin och övriga tokar?
För att besvara din fråga så ja de har fel.
Modus operandi Har varit :
Först skriker orange man och hans parti att de upptäckt massivt valfusk. Utan bevis.
Sen tar de folkets oro baserat på deras lögner, som bevis för misstänkt valfusk och ett behov av begränsningar i rösträtten.
Har du hållit fast vid lögnerna om massivt valfusk så här länge då är du troligtvis förlorad till Qanon rörelsen och inget jag eller någon annan skriver kommer att få dig att ändra uppfattning.
Jag accepterar det men jag accepterar inte när någon gör massiva konspiratoriska löften dagligen mellan valnatten och president bidens installation och sen när dessa inte infrias så skejtar de vidare till nästa stora lögn utan att medge att de haft fel.
Arizona hit
Pennsylvania dit
Frankfurt server hit
Pulitzer dit
Snart kommer stormen
Snart kommer HD upphäva bidens installation.
Bara lögn efter lögn efter lögn.
Jag frågar därför dig samma fråga som jag ställt scrollock, den andra stora lögnen i denna tråd.
Är det här en givande tillvaro?