2021-04-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Exonphspoilers ig hade någon omröstningen Emelie, Mergim och Dennis.

Emelie 21201
Dennis 2237
Mergim 2910

Fuck!!!

Jag tror att många trycker i Emelie där för hon lägger upp massor om hur mkt hon älskar Emelie. Så det är nog en del som inte kollar själva som bara lägger en röst på henne.
2021-04-22, 21:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du måste kolla på Massajer i Sälen! 😂😂😂

Neeej, berätta inte! Inte kommit dit än. Ska påbörja avsnitt 12 ikväll
2021-04-22, 21:50
Medlem
Citat:
Exonphspoilers ig hade någon omröstningen Emelie, Mergim och Dennis.

Emelie 21201
Dennis 2237
Mergim 2910

Fuck!!!
Väldigt orättvis omröstning eftersom hon var med och startade drevet (dreven) mot Dompa, samtidigt som hon hyllar Emelie och är vän med Mergim – och således bara lyfter deras "bra" sidor.

Diktatorn pekar och pöbeln följer, vetu. Alla hennes omröstningar bör tas med en grävskopa salt.
2021-04-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Väldigt orättvis omröstning eftersom hon var med och startade drevet (dreven) mot Dompa, samtidigt som hon hyllar Emelie och är vän med Mergim – och således bara lyfter deras "bra" sidor.

Diktatorn pekar och pöbeln följer, vetu. Alla hennes omröstningar bör tas med en grävskopa salt.
Det är ett långt steg från ett click på instagram till en röst i TV4 Play / cmore appen. De flesta klickar utan att tänka på instagram.
2021-04-22, 21:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hade Dompa lierat sig med Simon och Tanja-gänget hade han haft chans att ta sig till final.

Det tror jag också.. Nu kommer han istället åka ut efter Mergim. Kunde inte bry mig mindre om det heller.. Gillade honom som sagt först men ack vad han gjorde bort sig när han blev Emelies knähund och Adrians bro.
2021-04-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag tror att många trycker i Emelie där för hon lägger upp massor om hur mkt hon älskar Emelie. Så det är nog en del som inte kollar själva som bara lägger en röst på henne.

Lite oroande dock att Dennis har mer än Mergim men jag hoppas du har rätt
Medlem
Spajdors avatar
Måste säga att Mössan har kass teknik i gymmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Neeej, berätta inte! Inte kommit dit än. Ska påbörja avsnitt 12 ikväll
Ska inte säga något! Ha så kul, jag fortsätter väl att tittar på den här skiten.
2021-04-22, 21:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Fakking snooze på er allihop.

Det var ett NÖJE så länge det varade att hänga här inne. Men majoriteten har tappat det.

Era tolkningar och (haha) motsättningar om vad som är paktning är fakking skrattretande.

TELL ME! Vad är det ni vill se i en dokusåpa? KUMBAYA runt lägerelden? Vithajen pulla TrubbelTanja? Bromance?

Ut med missfoster som Mergim och Nardos men något jävla spice and romance måste ju få vara kvar

Rädda Dennis och Emelie! WIOOP WOOPP

Äh ge inte upp här. Gör som jag. Se den här fb tråden som en dokusåpa. Det måste vara lite drama och folk som tycker olika för att det ska bli kul
Medlem
pukkas avatar
Simon är så rolig hahahahha. Solklar vinnare.
Medlem
Citat:
Hur tänker du?

Mergim måste hem

Givetvis men så länge Amilia...jag menar Emelie missgynnas är jag glad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Fakking snooze på er allihop.

Det var ett NÖJE så länge det varade att hänga här inne. Men majoriteten har tappat det.

Era tolkningar och (haha) motsättningar om vad som är paktning är fakking skrattretande.

TELL ME! Vad är det ni vill se i en dokusåpa? KUMBAYA runt lägerelden? Vithajen pulla TrubbelTanja? Bromance?

Ut med missfoster som Mergim och Nardos men något jävla spice and romance måste ju få vara kvar

Rädda Dennis och Emelie! WIOOP WOOPP

Intressanta samtal och människor som inte är så egotrippade att de säger ”jag jag jag” i varenda mening. Människor som är nyfikna på andra och inte tänker strategiskt i alla relationer.

Men - med tanke på alla influensor (sic) som styr människors tankar förstår jag att det är en utopi. Världen styrs tydligen av youtubare och på instagram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in