2021-04-22, 21:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaaaaaaa men såklaaaart hon e!!!

är så jävla spyMÄTT på att höra Emelie tro att hon kan och vet allt och verkar ju inte hända något mer i kväll än det här snacket på repeat så nu överger jag skiten för EOTB Peak of löööööve EEEEYYYYYY

EEEEYYYYHY EEYY EEYYY, jag ska kolla på "älskar, älskar inte". Tror det till och med var du som drog in mig i den serien. I huset händer det ju iaf inget kul
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aha ok, då förstår jag blir spännande att se hur dom lagt sina poäng imorgon i avsnittet
Där är vi överens, helt klart!
Medlem
Nardos kommer inte skicka ett öre till Afrika om det inte är en betalning till en Nigeriansk prins.
2021-04-22, 21:41
Medlem
Där var tårarna nära för henne. Det tror jag narcos om, hon har inte åkt räkmacka i livet. En kram till henne...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Håller med, ohälsosamt intelligensöverskott, du röstade på odjurith.
Gjorde jag? Det var mer än vad jag visste om.
Medlem
MuppSmurfs avatar
Nardos och Emelie blir bara äckligare och äckligare ju mer de pratar.

så bittra och avundsjuka människor, usch, ut med dom..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Fast, pakta är väl att gemensamt lägga sina röster på en person?
Vad tycker du deras samtal sista timmen varit då? Inget av det som sagt skulle ha accepterats om paket inte tilläts. Att diskutera, resonera kring de man röstat på kan ju ge övriga i ens grupp ett val att göra detsamma.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hehehhehe

Emelie får det att låta som att alla som tänkt använda miljonen till något annat än att sätta in rubbet på den tråkigaste och säkraste räntefonden som existerar, de förtjänar inte att vinna.

Hon hade väl köpt nya framtänder och större pattar för pengarna.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremallan
Att Nardos har mage att sitta och säga ”hade dom hört min historia då hade dom fått höra på riktiga problem”. Allas problem är individuella sluta sitt och jämför. Berätta eller var tyst och sluta klaga.

Hon låter det sippra ut mellan raderna, don't worry. "Jag har ingen jag kan be om pengar, jag har alltid jobbat hårt, jag har sett fattigdom i Afrika, jag skickar pengar till mina släktingar i Afrika..!"
2021-04-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
EEEEYYYYHY EEYY EEYYY, jag ska kolla på "älskar, älskar inte". Tror det till och med var du som drog in mig i den serien. I huset händer det ju iaf inget kul
Du måste kolla på Massajer i Sälen! 😂😂😂
Medlem
Emelie kan köpa större silikon pattar än Dolly Parton om hon vinner miljonen 🐽😂😂😂😂😂😂😂
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mergims slutsats är alltså att Tjackie var mer populär än Dompa. Att Dompa är kvar pga Emelie.

Vad lever han i för värld. Emelie är för fan Dompas fall.

+100000

Tror att Dompa hade varit bra mycket mer populär bland tittarna om han inte hade tofflat efter bitterskatan. Nu kommer jag rösta på honom på Måndag ändå eftersom jag vill ha ut Ormgim men kommer inte direkt att gråta när han lämnar. Han lägger dessutom alltid 2p på Simon och hänger med Adrian och Peddot så bye bye.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in