2021-04-22, 21:46
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gjorde jag? Det var mer än vad jag visste om.

Gå tillbaka till sida #136127.
2021-04-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Där var tårarna nära för henne. Det tror jag narcos om, hon har inte åkt räkmacka i livet. En kram till henne...
att hon har jobbat och försörjt sig själv sedan gymnasieåldern ska hon ha för
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har också tröttnat på honom. Låter Emelie säga vad fan som helst till honom samt är bra polare med Adrian. Emelie har ju sett igenom Adrian sedan dag ett, det är i alla fall något. Beroende på vem den fjärde är då blir det kanske en röst på Dompa.

Ja väljer de Simon som 4e så röstar jag på honom istället förstås. Dompa har liksom förstört sina chanser med sitt tofflande och Grabbarna Grusande. Hade han hängt med Simon och Tanja hade det varit bättre.
Medlem
Undrar hur svettig och äcklig Mössans mössa är? Känns som en sanitär olägenhet med tanke på att han tränar, sover, badar och gör allt med den på sig.

Sluta filma gymmet när vi kan få se bubbelkoppen istället.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremallan
Att Nardos har mage att sitta och säga ”hade dom hört min historia då hade dom fått höra på riktiga problem”. Allas problem är individuella sluta sitt och jämför. Berätta eller var tyst och sluta klaga.

+1

Håll käften eller berätta, annars är man samma kålsupare som den som drar en snyfthistoria eftersom hon ändå säger att hon har en värre historia. Berätta och låt oss avgöra då.

Dessutom, som du skriver är det individuellt. Allt handlar om hur man är som person, vad man själv upplever är jobbigt, vad man haft, vad man förlorat mm mm mm.
2021-04-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Bra av BB tycker jag att framöver endast tillåta individuella bikter! Det har lixom blivit som ett obevakat rum, där det hånglas o paktas o vem vet vad mer! Prata med varandra får de göra på utsidan när vi hör och ser dem!🤔
+1000. Så fort något händer är det ju köer för att olika grupper ska om där och prata med varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Exonphspoilers ig hade någon omröstningen Emelie, Mergim och Dennis.

Emelie 21201
Dennis 2237
Mergim 2910

Fuck!!!

Emelie förlorar på det, då är jag ändå nöjd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Fakking snooze på er allihop.

Det var ett NÖJE så länge det varade att hänga här inne. Men majoriteten har tappat det.

Era tolkningar och (haha) motsättningar om vad som är paktning är fakking skrattretande.

TELL ME! Vad är det ni vill se i en dokusåpa? KUMBAYA runt lägerelden? Vithajen pulla TrubbelTanja? Bromance?

Ut med missfoster som Mergim och Nardos men något jävla spice and romance måste ju få vara kvar

Rädda Dennis och Emelie! WIOOP WOOPP

Never Emelie!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja väljer de Simon som 4e så röstar jag på honom istället förstås. Dompa har liksom förstört sina chanser med sitt tofflande och Grabbarna Grusande. Hade han hängt med Simon och Tanja hade det varit bättre.
Yes yes!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
TELL ME! Vad är det ni vill se i en dokusåpa? KUMBAYA runt lägerelden? Vithajen pulla TrubbelTanja? Bromance?

Inför säsongen hade jag hoppats på äldre personer som deltog, men så blev det ju inte. Jag gillar långa intressanta samtal varvat med sjuka fester och däremellan småuppdrag och någon romans.
2021-04-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelie förlorar på det, då är jag ändå nöjd.

Hur tänker du?

Mergim måste hem
2021-04-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Hade Dompa lierat sig med Simon och Tanja-gänget hade han haft chans att ta sig till final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in