Häll käften Emelie! Nu har du tjatat och tjatat. Om det inte passar kan du väl för i helvetet lämna huset. Hoppas att det här urartar till ett rejält jävla bråk så att vi får något att titta på.
Heeeela dagen också snälla gå vidare nu emelle!!! Eller så kör hon på syndommlgkortet som hon tror på stenhårt
Detta om att de andra är helt säkra på att Simon kommer till final kommer få AD att störa sig ännu mer på Simon. 100% För detta är hela orsaken till varför AD inte klickar med Simon då han inte tål att han inte kan vara den humoristiska, öppna och självironiska så kraftig avundsjuka från AD. Är därför han hela tiden går tillbaka till Simons humör för att desperat hitta alla fel han kan att få förmedlat ut till alla! AD ser Simon som sitt största hinder/hot att vinna allt.
Jag tycker det är riktigt äckligt när dem pratar om Tanjas olycka som nästan kostade henne som en fördel för henne. Dem har noll fan noll skam i kroppen. Tanja har själv inte använt sin historia för att få sympatiröster, nej hon har förklarat att det förändrade hennes inställning till livet.
Men på riktigt, hon är allt annat än bra på att manipulera! Hon tror att hon är bra på det men det är hon inte.
De flesta här inne tycker hon är falsk. Jag tycker bara hon är osäker.
Hon är alldeles för osäker och känslostyrd för att lyckas manipulera någon.
Mergim manipulerar inte heller. Han skrämmer folk till att inte rösta på honom. Som Simon sa efter ballongtävlingen "jag orkar inte med allt drama som kommer av att välja honom" (typ, inte ordagrannt).
Mergim försöker manipulera men han är inte heller bra på det.
Dom enda jag ser som skulle vara bra på att manipulera är Tanja och kanske Pedram. Tanja för hon framstår som så oskyldig och Pedram för att han gör det i det tysta, han får alla att lita på honom.
Poängen var inte att gradera hur bra hon är på det. Poängen var att visa på vilken typ av person hon tar stolthet av att vara. Både inne i huset och utanför huset.
Att skrämma folk till att göra något på ett medvetet sätt är manipulation. Så där lyckades han faktiskt riktigt bra initialt.
Att de var otroligt tydliga mot Pedram att de inte vill prata nomineringar var väl så mycket klartext det kunde bli?
Att trollet är Julias kompis har de ju pratat om hur mycket som helst (Julia, Steph och Tess var dessutom och hälsade på henne häromdagen, Julia lade ut story och sa att nu ska tjejerna få träffa trollet som jag har pratat med Judith om).
Hur VET du? Jag menar inte snacket om att prata nomineringar utan just Troll och isbit. Det KAN vara så men de kan omöjligt påstå att du VET för då är du tankeläsare.
Blir knappast någon fest i kväll, det är alldeles för sent.
Jaja, får se hur gänget röstar i morgon, om Madde sitter nominerad så kommer jag rösta på henne, annars blir det svårare. Jag vill bara se Mergim åka..