2021-04-22, 21:12
Medlem
Herregud vilka bittra avundsjuka människor
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Hur i helvete kan folk tycka Emelie svarade ärligast?!?!

Falskast i huset!

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
HUR?!? Hur kan hon leda så stort? Är verkligen alla tittare dumma i huvet? Fatta hybrisen hon kommer få nu
Exakt naivt att tro det. Hon ljuger mest och är inte ärlig. Dock är det ett spel. Om hon paktar tjänar hon på att säga sanningen.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag skrattade rakt ut.

Jag är allergisk mot henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han tog ju upp exemplet med Narcos till Joel. Joel och Adrian är väl inte ens särskilt nära?

Absolut inte. Han är så jävla kränkt. Han vinner 98% av alla tävlingar och fattar inte att andra vill vinna också. Helt hjärndöd är han
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Kort svar. Emelie har sagt att hon är bäst på att manipulera folk. Detta är ett drag hon sagt hon har utanför huset. Att manipulera folk innebär att utnyttja och ljuga för folk för egen vinnings skull. Detta ser Emelie som något positivt och bär dom en krona på sitt huvud. Så nej. Det handlar inte bara om att "tävla i huset".
Hon är alltså stolt över att vara en manipulativ människa som ljuger och bedrar för att få som hon vill.

Och tycker du om att gå in med att folk är idioter det första du gör så lär ju ingen lyssna på dig seriöst ändå.

Men på riktigt, hon är allt annat än bra på att manipulera! Hon tror att hon är bra på det men det är hon inte.

De flesta här inne tycker hon är falsk. Jag tycker bara hon är osäker.
Hon är alldeles för osäker och känslostyrd för att lyckas manipulera någon.

Mergim manipulerar inte heller. Han skrämmer folk till att inte rösta på honom. Som Simon sa efter ballongtävlingen "jag orkar inte med allt drama som kommer av att välja honom" (typ, inte ordagrannt).
Mergim försöker manipulera men han är inte heller bra på det.

Dom enda jag ser som skulle vara bra på att manipulera är Tanja och kanske Pedram. Tanja för hon framstår som så oskyldig och Pedram för att han gör det i det tysta, han får alla att lita på honom.
Medlem
pukkas avatar
Kan alla sluta gråta nu
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Japp! Beter sig riktigt konstigt o hans butthurt frågor till Joel där det var tydligt att han försökte manipulera o ”guilt-trippa” när han redan var så ärlig o sa direkt till Adrian om varför han röstade för att blockera honom på tävlingen. Han fick immuniteten o är ändå bitter över det?

Samt att han aldrig svarar ärligt o slingrar sig ur situationer o frågor! Mår på riktigt illa av att se o höra honom🤮

Han skapar grejer för att "andra" ska brusa upp och se dåliga ut. Man blir irriterad på en person som inte kan svara ordentligt, dock är AD jävligt taggad att höra andra vända ut och in på sig själva! Han vet exakt hur han ska agera för att negativ fokus ska synas hos andra.
2021-04-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Förresten vad hände med kärleksveckan och dräkterna?
Hade dom endast det i måndags?
Väldigt kort vecka?

Mycket frågor här känner jag
De hade väl på sig dräkterna igår? Tänkte på det imorse. Men dem här jävla mardrömsproduktionen är ju sämst! Tävlingar ställdes in idag och det skulle vara något med Bachellorette, men det verkar också ställts in.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Eftersom Tanja och Judith i princip skällde ut Pedram när han ville prata om hur folk röstat.

Ledtråd två, Judith ville lära Tanja kodningen för att kunna prata om trollet (trollet är Julias tjejkompis på utsidan som Julia vill para ihop Judith med).

Fast det är inget vi VET eftersom de inte uttalats i klartext.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Absolut inte. Han är så jävla kränkt. Han vinner 98% av alla tävlingar och fattar inte att andra vill vinna också. Helt hjärndöd är han
Vidrig personlighet!
2021-04-22, 21:14
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Herregud vilka bittra avundsjuka människor

Börjar bli outhärdligt att lyssna på skiten. Blir nog permanent mute på Emelie och Nardos kommande dagar. Marek behåller jag ljud på då jag gärna vill njuta till max när sammanbrottet kommer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in