2021-04-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta om att de andra är helt säkra på att Simon kommer till final kommer få AD att störa sig ännu mer på Simon. 100% För detta är hela orsaken till varför AD inte klickar med Simon då han inte tål att han inte kan vara den humoristiska, öppna och självironiska så kraftig avundsjuka från AD. Är därför han hela tiden går tillbaka till Simons humör för att desperat hitta alla fel han kan att få förmedlat ut till alla! AD ser Simon som sitt största hinder/hot att vinna allt.

Inte bara för att hitta fel utan även för att provocera Simon så han ser dålig ut för tittarna.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag tycker det är riktigt äckligt när dem pratar om Tanjas olycka som nästan kostade henne som en fördel för henne. Dem har noll fan noll skam i kroppen. Tanja har själv inte använt sin historia för att få sympatiröster, nej hon har förklarat att det förändrade hennes inställning till livet.

yo tanja är på din avatar.
Medlem
Contragulationss avatar
Helt jävla sjukt hur Nardos blameat Simon för hennes egna hjärnspöken senaste timmen.

Btw ta gärna en shot varje gång Ormgim och Ormelie säger "tittarna"

Ormklubben
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu ska inte Lill Vickan gå på nån midsommarfest med gänget.😀
Är som hela världen rasat samman för att hon är nominerad.😀😀😀
Trodde hon att hon var så poppis, så hon skulle sitta säkert i 100 dagar?😎

Hon är fan värre än Anty och Amalia tillsammans.

Är beredd att hålla med dig. Amilia var åtminstone rolig att störa sig på. Det är inte Emelie.. hon är bara extremt irriterande och inte bra för nerverna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han skapar grejer för att "andra" ska brusa upp och se dåliga ut. Man blir irriterad på en person som inte kan svara ordentligt, dock är AD jävligt taggad att höra andra vända ut och in på sig själva! Han vet exakt hur han ska agera för att negativ fokus ska synas hos andra.

Exakt så!
Han skapar o tittar gärna på när andra tjafsar o bråkar o matar gärna elden men uttrycker aldrig riktiga åsikter! En orm, o detta gör han medvetet, det är hans taktik...att glida med tyst o hoppas på att röstas kvar pga hur ”söt” han är!

Men det går vi inte på! Snart sitter han nominerad o då ska han ut med mössan före!
2021-04-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Klart Emelie leder omröstningen när hon fick 90% av frågorna

vem skulle rösta på Nardos som inte fick några frågor liksom?

Men Nardos ÄR ju ärligheten själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Poängen var inte att gradera hur bra hon är på det. Poängen var att visa på vilken typ av person hon tar stolthet av att vara. Både inne i huset och utanför huset.
Att skrämma folk till att göra något på ett medvetet sätt är manipulation. Så där lyckades han faktiskt riktigt bra initialt.

Vi har nog lite olika definition av vad manipulation är. Men jag förstår hur du menar!
Medlem
pukkas avatar
Man vinner inte BB bara pga en historia man har era jävla idioter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos och Emelie är körda 🤮🤮🤮🤮🤮
Håller med orkar inte höra deras skrik och skitsnack längre.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Eftersom Tanja och Judith i princip skällde ut Pedram när han ville prata om hur folk röstat.

Ledtråd två, Judith ville lära Tanja kodningen för att kunna prata om trollet (trollet är Julias tjejkompis på utsidan som Julia vill para ihop Judith med).

När var detta att Judith och Tanja sa ifrån till pedram om hur man röstat? Idag efter att dom gett sina nomineringspoäng? Ddom kanske inte ville pedram skulle avslöja hur dom i turkosa rummet röstat?

Alltså jag skiter i vilket vem som paktar med vem. Jag kollar på BB för underhållning, sen har jag några jag ogärna ser som vinnare. Men det är ett spel, må bäste paktare vinna
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
yo tanja är på din avatar.
Majora?
2021-04-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Blir knappast någon fest i kväll, det är alldeles för sent.

Jaja, får se hur gänget röstar i morgon, om Madde sitter nominerad så kommer jag rösta på henne, annars blir det svårare. Jag vill bara se Mergim åka..

Jag kommer göra detsamma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in