2021-04-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Word! Att Emelie ifrågasätter Adrians beteende är 100% rätt. Det som är sjukt är att INGEN annan har gjort det än. Är det så att Adrian lagt någon röst på henne så är han kapabel till att skicka vem som helst där ifrån redan nu. Ser inte ni andra det så blir jag fan orolig om vi kollar på samma program.

Jag undrar om det är pga taktiska skäl, eftersom morsgrisen vinner varje tävling han deltar i.

Vad tror ni? Att han vinner immunitetsutdelande och att alla vill kratta manegen för sig själva.
Avslutad
Btw vet dom i huset att en till ska bli nominerad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fast 16GB ram är bra ditt jävla klappträ. Haha fan snackar du om.

Han menar inte hårddisk utan ram.

Däremot DATA är sinnes att han säger.

16 gb ram är ok men inte bra, då bör man satsa på 32 gb , vad fan snackar du om hahah
Senast redigerad av Amng 2021-04-22 kl. 19:45.
2021-04-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag tror knappt att det är sant.. Här hade man målat upp att Tanja Simon och Dompa skulle sitta.
Nu ska han ut, galningen! Synd att vi inte får ut Surmelie samtidigt men men.. Var sak har sin tid
Skål på dig!
Surmelie har sprungit runt och paktat sen hon hängt lös. MER idiotisk än vanligt...🤢🤮
Medlem
Citat:
Fast 16GB ram är bra ditt jävla klappträ. Haha fan snackar du om.

Han menar inte hårddisk utan ram.

Däremot DATA är sinnes att han säger.

vi sitter här i venten och spelar lite d0ta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Någon skrev här för ngr dagar sen att Madde och Tanja hängde och det såg väldigt trevligt ut, har inte läst ngt likande om Tanja och nardos. Så stämmer inte att Tanja umgåtts mer med nardos än Madde tex
Men din logik är ju ganska skev om du försöker följa majoritetsprincipen här
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vem fan har gett Emelie så mycket luft?
Hon måste röstas ut.

Har du inte märkt att hennes ego har blåsts upp för varje gång hon fått bekräftelse av tittarna.. Snart så exploderar hennes huvud av hybris. Förstår inte hur någon kan gilla henne längre. Så otrevlig så det finns inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Word! Att Emelie ifrågasätter Adrians beteende är 100% rätt. Det som är sjukt är att INGEN annan har gjort det än. Är det så att Adrian lagt någon röst på henne så är han kapabel till att skicka vem som helst där ifrån redan nu. Ser inte ni andra det så blir jag fan orolig om vi kollar på samma program.
fler antyder och suckar vilken bortskämd jättebebis han är. Det var intressant att se hans hemma hos intervju när han erkände att det värsta han visste var att bli ifrågasatt och att han är bra på att manipulera människor att göra som han vill.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Btw vet dom i huset att en till ska bli nominerad?
Ja det gör dem. De vet också att denna röstning kommer ske i morgon.
2021-04-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Apropå fler temaveckor. Vill att BB ska köra en vecka med temat "Ung och bortskämd".

Behövs väl inget tema för det när alla där inne redan är det?
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Du missa poängen ganska hårt där.

- Nardos umgås med /alla/ i huset. Nardos umgås och skrattar med Tanja varje dag precis som hon gör med /alla/ andra. Därför så kan man med lite logik komma fram till att Nardos känner som hon gör för att Tanja vill ha det så.

- Tanja umgås /aldrig/ med Madde, Emelie eller Mergim på samma sätt.

- Tanjas motiv var "Jag har klickat minst med Nardos".

Poängen var att det inte kan vara sant om du /aldrig/ umgås med 3 andra i huset. Om Nardos säger att hon har klickat minst med Tanja så kan man tro på henne eftersom att hon har en djup relation med /alla/ förutom Tanja. Tanja har en "djupare" relation med Nardos än vad hon har med andra och detta ser vi 24/7.

Jag påpekade bara att det där med att inte klicka är ömsesidigt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
16 gb ram är uselt, vad fan snackar du om hahah

Diffust, till vilket syfte pratar du om ens?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in