2021-04-22, 19:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har förklarat att i PH var det paktande 24/7, det roliga försvann för det viskades och ljögs i vartenda hörn, hon vill inte uppleva det igen. Hon säger även om man börjar prata nomineringar är paktandet igång. Bra förklaring enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med dig till 100%. Men det finns några döva öron här inne som bara försöker sprida desinformation. En hel del Lill-Vickans och Mergims helt enkelt.

Precis! Vet inte varför de som tycker så illa om henne inte kan LYSSNA på vad hon faktiskt säger. Jag kan t.o.m. ge Nardos cred när hon, extremt sällan men dock, gör/säger något bra.
2021-04-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nä du läser in alldeles för mycket och personligen har jag inte sett hälften av vad du påstår dig sett. Och ja. Jag har följt sedan dag 1.

1. Vad anser du vara "nominerar och blockerar konstant"? Detta har jag inte sett.

2. Nardos och Tanja har inte umgåtts väldigt mycket som du påstår. Inte ens nära. igår tyckte jag för första gången att jag såg ett visst klick men innan det nej. Nardos har avskytt Tanja och snackat om henne och hennes tidigare följare etc ett bra tag nu och hållit sig borta från Tanja. Både Nardos och Tanja har nämnt varandras namn när det frågats vem man umgåtts minst med i huset.

Förstår faktiskt inte var du får din info från?

+1000000
2021-04-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Joel förgyller min dag med sina kommentarer.

Simon:"Om man höjer åldern till 100" (Tinder)

Joel:"Jag har gjort det, det är jätteläskigt. Massa gubbar som hör av sig"

haha de ger inte upp i första taget gay gubbsen
2021-04-22, 19:15
Medlem
Simon ligger under Madde i röstningen i appen vem man hoppas på att de andra INTE röstar på att bli nominerad imorgon.
Medlem
Emelie passar inte i gulliga space buns. Forma till ett par djävulshorn istället vettja!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Nardos frågar Adrian
-hur är det, du säger inte mycket idag.
Adrian: Nae, jag sov sådär och sen... Slut på svaret där eftersom Tanya lekte med en snusdosa framför honom, så han var tvungen att joina leken och ignorera frågan.

Sedan flyr han ifrån personen som ställt frågan.
Det är hans taktik för att undvika frågor varje gång.

Ja precis för han vet att frågor är det bästa sättet att få reda på en massa smaskiga saker som han kan använda sig av senare. AD hatar att svara på frågor och det märks för vad vet de andra om honom egentligen?
2021-04-22, 19:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Berätta gärna du själv, hur hon skulle vara mer falsk än ngn annan där inne, till personen som frågade. Jag har inga exempel.
Jag svarade min åsikt. Precis som jag tänker att man skall göra i ett forum som det här

Eller så läser du i tråden? Det finns mängder med exempel och sökfunktionen är riktigt bra, just sayin'
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-22 kl. 19:26.
2021-04-22, 19:17
Medlem
Om Emelie gillar killen varför ska han bli varnad isåfall. Emelie har hånglat med allt och alla oavsett om dom vill eller inte. https://www.tv4.se/klipp/va/13335979/emelies-stora-erkanannde-jag-gillar-verkligen-killen
2021-04-22, 19:18
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad är det för ballong som Emelie sprängde mot Pedram? Hittar inga klipp om något sådant (tävling?) på TV4play.
2021-04-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Nardos har sagt vid flera tillfällen idag att Tanja är den hon har klickat minst med så just den biten verkar ömsesidig.
Du missa poängen ganska hårt där.

- Nardos umgås med /alla/ i huset. Nardos umgås och skrattar med Tanja varje dag precis som hon gör med /alla/ andra. Därför så kan man med lite logik komma fram till att Nardos känner som hon gör för att Tanja vill ha det så.

- Tanja umgås /aldrig/ med Madde, Emelie eller Mergim på samma sätt.

- Tanjas motiv var "Jag har klickat minst med Nardos".

Poängen var att det inte kan vara sant om du /aldrig/ umgås med 3 andra i huset. Om Nardos säger att hon har klickat minst med Tanja så kan man tro på henne eftersom att hon har en djup relation med /alla/ förutom Tanja. Tanja har en "djupare" relation med Nardos än vad hon har med andra och detta ser vi 24/7.
2021-04-22, 19:19
Bannlyst
Madde leder över både nardos och Simon i appen på frågan vem man inte vill se nominerad i morgon ✌️✌️✌️✌️
2021-04-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Tittar du live?

Första (kanske andra) veckan i huset så har hon följande konversation med Joel.
Emelie: "Joel, vad är jag bäst på?"
Joel: "Uhm.. Att ljuga?"
Emelie: "Nej! Att manipulera folk."

Sedan dess så har hon gång på gång skrutit om hur duktig hon är på att manipulera folk och BB går ur sin väg för att klippa bort detta. Senaste gången var nu när hon satt i rummet med Dennis då hon berättar hur man kommer på god fot med svärföräldrar och där avslutar Emelie med "Jag är bra på att manipulera folk". BB tog med hela konversationen förutom det sista. Hon säger det typ 3 gånger i veckan.

På andra handen så är hon en person som hellre pratar bakom någons rygg än att ta upp det med personen direkt och varje gång det är en konfrontation med henne så skriker hon och springer iväg i tårar för att sedan prata bakom personens rygg med den första som tröstar henne.

Hon spelar spelet för hårt och det är väldigt oattraktivt.

En annan person som man inte skulle kunna tro är väldigt falsk är faktiskt Tanja. Hon är den som verkligen inte vill prata om vem hon har nominerat i huset och hon nominerar konstant Nardos med motivet "Jag har klickat minst med henne" vilket inte är riktigt sant så länge Madde och Emelie är i huset. Nardos och Tanja pratar och skrattar väldigt mycket tillsammans vilket Tanja inte gör med Madde/Emelie. Tanja är inte riktigt lika falsk som Emelie men jag var en av de som köpte att Tanja var ärlig så att se Tanja försöka undvika prata om nomineringar medan Nardos vill det är det mest spännande i huset just nu. Det är nästan som att Tanja är rädd för lilla Nardos medan Nardos är helt naiv till att Tanja har nominerat henne. Så kul.

Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Hon säger ofta emot saker hon själv sagt bara en stund tidigare. Exempelvis har hon ”aldrig spelat ett spel”, men det första hon gör när hon blir nominerad är att gå runt och pakta och skälla ut andra som säger att de inte tänker taktiskt. Säger att hon är så ärlig hela tiden men pratar skit bakom folks ryggar. Hon säger att hon inte tänker på kamerorna, men pratar i var och varannan mening om hur man uppfattas av tittarna och hur man ska gå långt. Bryr sig inte om följare eller influencers men kan rabbla alla deras flöjlarantal utantill. Hävdar att alla är så känsliga, men tar själv kritik väldigt dåligt.

Bara några exempel. Men vi kan alla uppfatta saker olika

Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Haha okej!!! Hur kan du då missat det? Tex när dompa kom in, hur hon betedde sig den kvällen och sen på husmötet dagen efter? Det var ju inte ärligt ngnstans utan falskt för hon satt och sa att hon inte lipade, men det gjorde hon ju efter att peddot sa till henne vid köksbordet. Sen ett till ex, när hon puscha Vickan till Adrian och Madde och höll med Madde att det var dåligt av Vickan att vara efter Adrian för hon kvällen innan sagt på thaimiddagen bara kände som en killkompis. Och den kvällen hetsade hon Adrian mkt att han måste välja ngn han är intresserad av, men hon sitter och lipar när hon tkr att dom andra hetsat henne. Du som sett 24/7 borde inte behöva ha exempel och om du inte anser det falskt och oärligt så är det ju hos dig det ligger, men de flesta tkr nog det är falskt beteende. Bara för man uttrycker att hon är falsk och oärlig i vissa situationer så betyder det inte att man inte tkr andra är det i huset också. Men hon står ut med att vara motsägelsefull för att hon kan uttrycka starkt att ngn annan gör fel mot henne men hon gör samma sak. Ett ex till hon kallar dompa douchebag men hon har uttryckt sig rätt osmakligt själv flera ggr om sex och killar...

TACK för att ni tog er tid! Klarnar lite hur man kan se på saker och ting.
Sett det mesta live som nämns ovan, motsägelsefull är ett bra ord som nämns.

Madde/VV/AD-gate tycker jag inte var falskt men absolut manipulativt, samtidigt sa hon ju samma sak till de inblandade om vad hon hade gjort etc. Var äääärlig jue.

IMO tycker jag inte hon är falsk och ljuger, men förstått att falsk är ett poppis ord bland ungdomarna om det mesta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in