2021-04-22, 19:37
Medlem
Vilken it tekniker säger "data"
Och att 16 gb minne är braaaa!
2021-04-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kommer in och läser att
Ormgim
Surmelie
och Dompatofflan är nominerade

Vad fan händer? Har jag hamnat i ett parallellt universum?!
Proddan kanske fattar att ingen orkar se skiten längre så de tvingade dem att rösta som de ville.
Visst är det fantastislt! Bögrim nominerad!!! Här blir det party! 🥳🥂
2021-04-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ingen aning om detta avhandlats redan men har just tittat in på liven och klippen i appen för dagen och funderar över den fjärde personen som kommer nomineras. Varför väljer de att göra på detta vis? Är det för att de eventuellt kommer plocka ut Mergim eller Dennis innan måndag? Eller kommer två ryka på måndag? Eller har de tänkt köra en räddning på lördag?

Någon som har några tankar?

Tror enbart det är för att sätta griller i huvudet på dom. Tror att en som vanligt åker på Måndag.
Lite tidigt att rösta ut 2st redan. Det är en månad kvar. Så tror dom lugnar sig lite med det innan folk åker på löpande band 2 ggr i veckan
Medlem
Citat:
Kommer in och läser att
Ormgim
Surmelie
och Dompatofflan är nominerade

Vad fan händer? Har jag hamnat i ett parallellt universum?!
Proddan kanske fattar att ingen orkar se skiten längre så de tvingade dem att rösta som de ville.
nu fick du till det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag håller absolut inte med om att Emelie varit jävligt otrevlig mot Adrian. Hon äŕ däremot en av de få, om inte den ende, som faktiskt har ifrågasatt Adrian och öppet kritiserat honom vid flera tillfällen. Om Adrian röstat på henne pga av det så säger det mer om Adrian än vad det säger om Emelie.

Word! Att Emelie ifrågasätter Adrians beteende är 100% rätt. Det som är sjukt är att INGEN annan har gjort det än. Är det så att Adrian lagt någon röst på henne så är han kapabel till att skicka vem som helst där ifrån redan nu. Ser inte ni andra det så blir jag fan orolig om vi kollar på samma program.
2021-04-22, 19:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Visst är det fantastislt! Bögrim nominerad!!! Här blir det party! 🥳🥂

Ja jag tror knappt att det är sant.. Här hade man målat upp att Tanja Simon och Dompa skulle sitta.
Nu ska han ut, galningen! Synd att vi inte får ut Surmelie samtidigt men men.. Var sak har sin tid
Skål på dig!
2021-04-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Pedrams IT-support, där säger man "data"!
2021-04-22, 19:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nu fick du till det

Haha Ja han är tyvärr en riktig toffla efter surkartet :/ Annars hade han legat högre i kurs hos mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram ligger inte bra till där, inte speciellt populär och gött är det! Ut med han, tillsammans med Mergim!
Ja han måste ut nu!! Obehagliga människa!! Nu bara när han pratar minne på en datorn så pratar han som han är inne i värsta bråket, hans röst är så läskig!! Han tillför inget heller förutom det där äckliga med bertilgubben och det slipper jag gärna se ngnsin igen
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ja jag tror knappt att det är sant.. Här hade man målat upp att Tanja Simon och Dompa skulle sitta.
Nu ska han ut, galningen! Synd att vi inte får ut Surmelie samtidigt men men.. Var sak har sin tid
Skål på dig!
Håller med. Rom byggdes inte på en dag. Ormelies tid kommer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Pedrams IT-support, där säger man "data"!

Jag får rysningar
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amng

Fast 16GB ram är bra ditt jävla klappträ. Haha fan snackar du om.

Han menar inte hårddisk utan ram.

Däremot DATA är sinnes att han säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in