2021-04-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Apropå kraftig - jag kollade deras musikvideo igår. Nardos ser mycket mindre ut där än nu. Hon är absolut inte fet, hon är jättefin, men visst ser hon ut att ha lagt på sig lite?

Är det någon som inte lagt på sig? Simon sa senast igår att hans kavaj var trång. Både Nardos och Emelie har blivit riktigt runda. Adrian har lite mage och även Pedram ser lite pluffsigare ut.
2021-04-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Sant. (Fast inte Joel och Madde tror jag).

Inte Joel kanske, men hört både Madde och Tanja klaga över hur deras byxor börjar bli tighta.
2021-04-22, 19:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han är så jävla feg. Märks sen de fick reda på vilka som satt nominerade att han varit livrädd för henne. Hoppas han blir grillad som fa-an.

Ja han ska svettas den fege jäveln. Vågar inte ens stå för att han nominerade henne som han varit så bundis med. AD är den fegaste stackaren som går i ett par skor och det är så han gör. Gör allt för att ingen ska hysa agg mot honom då det inte är positivt för honom såklart. Han skulle nog kunna slänga vem som helst under bussen för att vinna detta!

Det är det jag menar att vem kan gå till ytterligheter och skumraskbeteenden för en mille? De är för mig inte värdiga att vinna.
2021-04-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Berätta gärna du själv, hur hon skulle vara mer falsk än ngn annan där inne, till personen som frågade. Jag har inga exempel.
Jag svarade min åsikt. Precis som jag tänker att man skall göra i ett forum som det här
Men jag skrev ju 3 paragraf om Emelie för en timme sedan.
2021-04-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Nardos har sagt vid flera tillfällen idag att Tanja är den hon har klickat minst med så just den biten verkar ömsesidig.

Tjejerna är ju väldigt olika , så visst kan det vara så att de inte känner en gemensam nämnare etc. Men hursomhelst så är båda två staka kandidater till vinsten och Tanja vet det. Nardos tror ju också att just Tanja kommer vara en av finalisterna.
2021-04-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Skulle vara tacksam för ett konkret exempel
Jag tycker Emelie är MYCKET och hållt med dig delvis i det du skrivit innan. Men just det där med hur hon ljuger och är falsk ser jag inte.
Nu var det ju ett tag sedan, så minns inte alla detaljer, så kan ha blandat ihop situationer – men det skrevs friskt om det här i tråden när det skedde i alla fall.

Emelie "peppade" Madde om Adrian halva kvällen, sa åt henne att köra osv. Senare satt hon i sovrummet med Mergim, Dompa och någon till (kan t om ha varit Adrian) och härmade vad hon sagt med sin härskartekniksröst (den hon imiterar folk med), sa massa om att "Madde inte förstår" osv och KAN ha varit vid samma tillfälle som hon pratade hånande om Maddes rimjob-story. Alla skrattade friskt åt både det Emelie berättade om Madde och hennes imitationer av henne. Sedan struttade Emelie ut till Madde som att ingenting hade hänt.

Det är i min bok att vara riksfalsk. Man gör inte så mot någon man påstår vara nära. Man hånar inte en vän, man sitter inte i grupp och skrattar åt en vän, man berättar inte känsliga detaljer om en vän för andra – speciellt inte personen det berör.
2021-04-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.

+10000000000000000000

att ingen annan inser det här.
Medlem
alla dessa cider och öl varje dag är inte så bra för figuren.Jag undrar en sak de är inte lika stränga med att visa vilka märken de dricker nuförtiden.Alkoholreklam?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.

Nä du läser in alldeles för mycket och personligen har jag inte sett hälften av vad du påstår dig sett. Och ja. Jag har följt sedan dag 1.

1. Vad anser du vara "nominerar och blockerar konstant"? Detta har jag inte sett.

2. Nardos och Tanja har inte umgåtts väldigt mycket som du påstår. Inte ens nära. igår tyckte jag för första gången att jag såg ett visst klick men innan det nej. Nardos har avskytt Tanja och snackat om henne och hennes tidigare följare etc ett bra tag nu och hållit sig borta från Tanja. Både Nardos och Tanja har nämnt varandras namn när det frågats vem man umgåtts minst med i huset.

Förstår faktiskt inte var du får din info från?
2021-04-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Falskt beteende ja det tycker jag. Om hon inte vill kan hon säga nej tidigare. Det har varit många liknande händelser med henne. Nu blev Dennis varnad.
https://www.tv4.se/klipp/va/13336101/stor-ilska-efter-nomineringarna-lita-inte-pa-adrian Detta tycker jag är falsk beteende. Hon röstar på Adrian varje gång så hon måste tåla att någon röstar på henne. Så hur mycket kan man lita på henne isåfall.
Senast redigerad av Ricardos 2021-04-22 kl. 19:12.
2021-04-22, 19:11
Medlem
Nardos frågar Adrian
-hur är det, du säger inte mycket idag.
Adrian: Nae, jag sov sådär och sen... Slut på svaret där eftersom Tanya lekte med en snusdosa framför honom, så han var tvungen att joina leken och ignorera frågan.

Sedan flyr han ifrån personen som ställt frågan.
Det är hans taktik för att undvika frågor varje gång.
2021-04-22, 19:12
Medlem
Joel förgyller min dag med sina kommentarer.

Simon:"Om man höjer åldern till 100" (Tinder)

Joel:"Jag har gjort det, det är jätteläskigt. Massa gubbar som hör av sig"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in