2021-04-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrian frågade dompa ”hur mår Emelie?”
Han vågar inte närma sig henne själv och fråga

Han är så jävla feg. Märks sen de fick reda på vilka som satt nominerade att han varit livrädd för henne. Hoppas han blir grillad som fa-an.
2021-04-22, 18:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tanja är alltid så jävla emot att prata om nomineringarna. Hon är den som minst där inne kan stå för vem hon röstat på.
Hon har förklarat att i PH var det paktande 24/7, det roliga försvann för det viskades och ljögs i vartenda hörn, hon vill inte uppleva det igen. Hon säger även om man börjar prata nomineringar är paktandet igång. Bra förklaring enligt mig.
2021-04-22, 18:34
Medlem
Mouchinos avatar
Ja vi lär väl märka om vissa blir ovanligt inställsamma!
2021-04-22, 18:34
Medlem
Jag gillar Emelie
Hon har från början varit bitter och bitchig och stått för det .
Hoppas Pedram också blir nominerad och att han och Mergim ryker
2021-04-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Den ENDA som tjatar om att MaN NtE fÅr Ha eN åSiKt här inne är DU.

Ingen har förbjudit dig att ha en åsikt, men på samma sätt som du får ha en åsikt FÅR VI SÄGA EMOT OCH IFRÅGSÄTTA DIN ÅSIKT. Du är i ett DISKUSSIONSFORUM där hela fucking konceptet är att DISKUTERA sina _OLIKA_ ÅSIKTER om programhelvetet. Din åsikt står inte högre än NÅGON annans (snarare tvärtom) och har något jävla skydd runt sig som gör att ingen får ifrågsätta. Du är ingen jävla åsiktspolis, även om du önskar det.

Tips från coachen: googla ordet "diskussion" (gärna rättstavat) och återkom sedan, tack.

Eller nej, återkom helst inte öht.

Hörsintehej.

Älskar dig också. Du verkar inte acceptera att ngn här inne har andra åsikter än dina egna om programmet eller deltagarna, eller att ngn råkar ha ett annat typ av liv än vad du har. (råkar känna ngn/råkat ha utbildat sig osv). DÅ ÄR MAN AUTOMATISKT BARA EN AVIZZZ PERSON som ÄR MYTOMAN hihi. Visst... Snälla du, har sagt så många ggr, skriv du hur mkt du vill till/om mig. Det rör mig inte i ryggraden. Men sluta påstå att jag någonsin sagt att man inte får ha olika åsikter - det är direkt skitsnack.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har förklarat att i PH var det paktande 24/7, det roliga försvann för det viskades och ljögs i vartenda hörn, hon vill inte uppleva det igen. Hon säger även om man börjar prata nomineringar är paktandet igång. Bra förklaring enligt mig.
Håller med dig till 100%. Men det finns några döva öron här inne som bara försöker sprida desinformation. En hel del Lill-Vickans och Mergims helt enkelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fråga till Adrian:
Varför säger du att Madde är den enda du har intresse för, när du spenderar mest tid med Tanja?

Fråga till Dennis eller Emelie:
Varför ljuger du om att ni inte haft sex?

Fråga till Joel:
Hur mycket tjänar man på att sälja stjärt?

Fråga till Tanja:
Ser du dig själv som lättfotad?

Fråga till Judith?
Hur var det att ha sex med Julia?

Fråga till Simon?
Vad ska du göra med miljonen?

Fråga till Madde:
Är du blind?

Fråga till Pedram:
Vem är ett bättre ligg av Tess och Tanja?

Fråga till Nardos:
Är det pga din familj du ljuger om att du är oskuld?
det hade säkert blivit kul att höra svaren.Men jag tror inte bb vågar gå så långt speciellt inte efter röda rummet katastrofen
2021-04-22, 18:36
Medlem
Ha nu inte stora förhoppningar på denna box grejen. Glöm inte att det är dom som ställer frågor till varandra. Då kommer allt paketeras i sammet. Möjligtvis Mergim som kan ställa lite bra frågor
Medlem
Fan vad Nardos är backstabber, Madde praktiskt taget kasta sin balong för att Nardos inte skulle bli auto och sen gav Nardos poäng till Madde.
Bannlyst
Kommer inte bli några intressanta frågor, och blir det så kan dom ljuga lr välja att inte svara.
Vem dom nominerat vem kommer inte komma upp.
2021-04-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Mm. Men lilla Emelie har redan spekulerat om det är två som ryker på måndag. Hon tror att Mergim åker och sen är det frågan om hon själv klarar Dompa. Hon har anledning att tro att Dompa Löööve är poppis. Därför behöver hon sitta mot Peddi och inte Simon/Nardos. Det har inte ett skit med Maddison att göra.

Hon VET att hon vinner över Dompa på måndag. Han är den sista hon oroar sig för. Att hon vill ha dit Pedram är för att hon vill att Pedram är den som ryker och där hoppas hon att Dompa har en chans mot Pedram.

Välkommen åter när du har en korrekt analys.
2021-04-22, 18:37
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ha nu inte stora förhoppningar på denna box grejen. Glöm inte att det är dom som ställer frågor till varandra. Då kommer allt paketeras i sammet. Möjligtvis Mergim som ska ställa lite bra frågor
Tror fan inte det alltså. Det är så mycket griller i (vissas) huvuden just nu så det kan nog bli rätt snaskigt alltså. Folk i huset skapar ju drama även där det inte finns. Det kommer leda till en del drama tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in