2021-04-22, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han är så jävla feg. Märks sen de fick reda på vilka som satt nominerade att han varit livrädd för henne. Hoppas han blir grillad som fa-an.

Håller med dig hurtbullen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Hon är rädd att det ska leda till pakter. Hon vill förhindra andra från att pakta så hon kan pakta i lugn och ro.

Hon är en större spelare än jag trodde!

Jajamän, för att pakta med människor utan deras vetskap är ett vinnande koncept.

..förlåt? Hallå?

Att pakta är inte samma sak som att helt enkelt bara inte rösta på de personer man kommit närmast eller har roligast med i huset. Precis som att vara ärlig inte är samma sak som att säga allt man tycker och tänker hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror fan inte det alltså. Det är så mycket griller i (vissas) huvuden just nu så det kan nog bli rätt snaskigt alltså. Folk i huset skapar ju drama även där det inte finns. Det kommer leda till en del drama tror jag.

Ok. Det är bra att du är positiv. Men vill bara varna på förhand
2021-04-22, 18:39
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kommer inte bli några intressanta frågor, och blir det så kan dom ljuga lr välja att inte svara.
Vem dom nominerat vem kommer inte komma upp.

Ja kommer de en tuffare fråga kommer alla säga "du måste inte svara på den" i kör
2021-04-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Fan vad Nardos är backstabber, Madde praktiskt taget kasta sin balong för att Nardos inte skulle bli auto och sen gav Nardos poäng till Madde.
jag tror fortfarande hon inte har fattat riktigt vad nomineringarna går ut på .....det är lite för svårt för henne.
2021-04-22, 18:40
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ja kommer de en tuffare fråga kommer alla säga "du måste inte svara på den" i kör
Men...vet deltagarna hur denna box går till eller inte. Mergim och Dennis påstod i soffan att man minsann måste svara på frågan annars får man straff från BB. Hur är det egentligen? Någon som vet?
2021-04-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad fint att du, som vanligt, inte kan ge ngn som helst "källor" till dina uttalanden.
Istället kör du upprerpning av vad jag sagt som metod. Och sen "orkar inte ens/tänker inte ens/vill inte ens/ dra upp allt........"
Men är du långsam eller? Du har ju flera sidor att läsa om Emelies falskhet nu och om du fortfarande inte begriper det så kan du ju fatta varför Moder inte tycker att det är värt att prata med en vägg.
2021-04-22, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Fan vad Nardos är backstabber, Madde praktiskt taget kasta sin balong för att Nardos inte skulle bli auto och sen gav Nardos poäng till Madde.

Hon har sagt att hon stör sig på att Madde kan ligga i hennes säng för att vara nära Adrian etc. Hon vill ha Adrian för sig själv och ha hans underbara kliande på sin kropp på nätterna. Sen kan hon hitta på vad som helst och säga att hon har ärthjärna.
2021-04-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Men är du långsam eller? Du har ju flera sidor att läsa om Emelies falskhet nu och om du fortfarande inte begriper det så kan du ju fatta varför Moder inte tycker att det är värt att prata med en vägg.

Berätta gärna du själv, hur hon skulle vara mer falsk än ngn annan där inne, till personen som frågade. Jag har inga exempel.
Jag svarade min åsikt. Precis som jag tänker att man skall göra i ett forum som det här
2021-04-22, 18:43
Bannlyst
Nardos är lika falsk som Gurkan var, spelar dummare än vad hon är.
Hon har siktet på miljonen.
2021-04-22, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon VET att hon vinner över Dompa på måndag. Han är den sista hon oroar sig för. Att hon vill ha dit Pedram är för att hon vill att Pedram är den som ryker och där hoppas hon att Dompa har en chans mot Pedram.

Välkommen åter när du har en korrekt analys.

Your GUESS is as good as mine (och Emelie VET ingenting).

”Välkommen åter...”

Trams! 😂
2021-04-22, 18:44
Medlem
Fint att Joel har en tröja med Emelies ansikte på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här