2021-04-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Inte jag. Jag tror ni som i denna tråd påstår vara förföljda egentligen lider av något något värre. Inget ovanligt, men en svår psykisk sjukdom: schizofreni. Beklagar.

Passa dig riktigt noga. Att skriva självklarheter, tex att någon/flera lider utav psykiska störningar gör dig till en trakasserande perp.

En sån här tråd är faktiskt underhållande att läsa, allt som ter sig mystiskt brukar ha den effekten. Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken.

Dessvärre så är ju även många utav dessa intellektuellt oärliga, svarar inte på frågor dom inte gillar, misstolkar etc etc.

Jag menar; även den person som är ”någorlunda vettig” borde markera när någon sjuk människa har fått för sig att testa om denne har något chip i kroppen, genom att köra in armen i en mikrovågsugn. Problemet är ju även att dom som verkar ”någorlunda vettiga”, i alla fall är megalomaner som tror att hela jorden, och alla dess människor kretsar runt dom själva.
Citera
2021-04-20, 17:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Inte jag. Jag tror ni som i denna tråd påstår vara förföljda egentligen lider av något något värre. Inget ovanligt, men en svår psykisk sjukdom: schizofreni. Beklagar.

Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Passa dig riktigt noga. Att skriva självklarheter, tex att någon/flera lider utav psykiska störningar gör dig till en trakasserande perp.

En sån här tråd är faktiskt underhållande att läsa, allt som ter sig mystiskt brukar ha den effekten. Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken.

Dessvärre så är ju även många utav dessa intellektuellt oärliga, svarar inte på frågor dom inte gillar, misstolkar etc etc.

Jag menar; även den person som är ”någorlunda vettig” borde markera när någon sjuk människa har fått för sig att testa om denne har något chip i kroppen, genom att köra in armen i en mikrovågsugn. Problemet är ju även att dom som verkar ”någorlunda vettiga”, i alla fall är megalomaner som tror att hela jorden, och alla dess människor kretsar runt dom själva.

Tror ni på allt som skrivs här så är det enkelt att dra sådana slutsatser. Det är på högstadienivå. Världen är mycket mer komplex än det ni påstår.
Citera
2021-04-20, 17:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tror ni på allt som skrivs här så är det enkelt att dra sådana slutsatser. Det är på högstadienivå. Världen är mycket mer komplex än det ni påstår.

Världen är komplex, men det betyder inte att allt tror sig uppleva är delar av en komplex skrämmande egocentrerad konspiration. Oftast är det Ockhams rakkniv som gäller. Det är vanligen den rimliga enkla förklaringen som är den verkliga.

Det är väl för övrigt så att jag och några till inte tror på vad som skrivs i tråden.
Citera
2021-04-20, 18:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Världen är komplex, men det betyder inte att allt tror sig uppleva är delar av en komplex skrämmande egocentrerad konspiration. Oftast är det Ockhams rakkniv som gäller. Det är vanligen den rimliga enkla förklaringen som är den verkliga.

Det är väl för övrigt så att jag och några till inte tror på vad som skrivs i tråden.

Tycker du att sådana händelser är utomjordiskt omöjliga kan ni besöka forum med 100 000-tals UFO-fanatiker som skriver än mer fantastiska påståenden. Miljontals påstår sig vara bortförda & kontaktade av "E.T.", Alf, Worf, Yoda etc. (skämt). Varför är ni inte där & påstår att de är "sjuka"?

En observation: hypotetiskt om det fanns utomjordingar som det påstås har de förmågan att utöva "mind control" mycket likt som beskrivs här. De är sådana som skulle ha sådana "tekniker" eller förmågor. Alternativt att en grupp i skuggsamhället har utvecklat exotiska vapen med utomjordisk ursprung, vetskap eller teknologi.

Det kan ni läsa mycket om i UFO-forum.
Citera
2021-04-20, 18:23
Medlem
Citat:

Jag tror på era upplevelser, jag tror verkligen ni känner er förföljda.

Däremot så tror jag såklart inte på att en TI's upplevelser orsakas av en världsomfattande konspiration där alla från familj och vänner till statliga myndigheter, advokater och sjukvård är inblandade i konspirationen. Och allt tillsynes utan något som helst vettigt motiv och utan att något någonsin läcker ut eller lämnar några som helst spår efter sig.

Och självklart avfärdar jag allt snack om strålkanoner, syntetisk telepati, hjärnimplantat, artificiell intelligens och andra fantasier av den enkla anledning att det är ren science fiction.
Citera
2021-04-20, 18:38
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Tycker du att sådana händelser är utomjordiskt omöjliga kan ni besöka forum med 100 000-tals UFO-fanatiker som skriver än mer fantastiska påståenden. Miljontals påstår sig vara bortförda & kontaktade av "E.T.", Alf, Worf, Yoda etc. (skämt). Varför är ni inte där & påstår att de är "sjuka"?

En observation: hypotetiskt om det fanns utomjordingar som det påstås har de förmågan att utöva "mind control" mycket likt som beskrivs här. De är sådana som skulle ha sådana "tekniker" eller förmågor. Alternativt att en grupp i skuggsamhället har utvecklat exotiska vapen med utomjordisk ursprung, vetskap eller teknologi.

Det kan ni läsa mycket om i UFO-forum.

Nja knappast miljontals va? Men spelar roll, det är väl lite en slump vad man ’engagerar’ sig i. Lite konstigt, alien abductions där man blir probead är ju onekligen sexigare än föreställningen att hela en nära och perifera omgivning gått samman och förföljer en.

Nivån av otrolighet är väl dock ungefär densamma, med inopererade chips, AI, fjärrsända tankar och radarövervakat underliv.
Citera
2021-04-20, 18:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nja knappast miljontals va? Men spelar roll, det är väl lite en slump vad man ’engagerar’ sig i. Lite konstigt, alien abductions där man blir probead är ju onekligen sexigare än föreställningen att hela en nära och perifera omgivning gått samman och förföljer en.

Nivån av otrolighet är väl dock ungefär densamma, med inopererade chips, AI, fjärrsända tankar och radarövervakat underliv.

I popkultur & i verkligheten är det många som påstås sig vara implanterade av utomjordingar. I realitet behöver inte utomjordingar ha synlig implantat. Om något handlar de om mindre än 0.1 millimeter. Dr Katherine Horton är en sådan. Vår egna Magnus Olsson är en annan. Jag har aldrig påstått det för min del FYI. Utomjordingar är även påstådda att vara telepatiska & påverkar tankar & därmed handlingar. Andra religiösa säger istället att det är demoner & änglar. Beror på vilken grupp du frågar & dessa grupper är allt från några medlemmar till hela trossystem på miljarder såsom kristendomen. Om du har lyssnat på Dr Steven Greers dokumentärer går han in på dessa teknologier & förmågor - det är modern UFO-kultur.
Citera
2021-04-20, 20:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag tror på era upplevelser, jag tror verkligen ni känner er förföljda.

Däremot så tror jag såklart inte på att en TI's upplevelser orsakas av en världsomfattande konspiration där alla från familj och vänner till statliga myndigheter, advokater och sjukvård är inblandade i konspirationen. Och allt tillsynes utan något som helst vettigt motiv och utan att något någonsin läcker ut eller lämnar några som helst spår efter sig.

Och självklart avfärdar jag allt snack om strålkanoner, syntetisk telepati, hjärnimplantat, artificiell intelligens och andra fantasier av den enkla anledning att det är ren science fiction.

"Gang Stalking" är ett Illuminati-fenomen. Om det inte existerar så finns inget som "Illuminati" bl.a. Frimurarnätverket vilket är kopplat till allt möjligt såsom NSA, NATO, regeringar etc. - folk som vill ha & har makt redan. Det är min generella slutsats. Sedan får du avgöra om det är Iluminati & varför de ger sig på vissa på gömt & hemligt sätt.
Citera
2021-04-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du inte pratat om VLF utan om mikrovågor. Från ditt citat:

Nej tvärtom, mikrovågor har urusel förmåga att penetrera hinder. Vilket alla som har problem med sitt wifi hemma kan intyga. Och nej, mikrovågor har ingen inneboende funktion för "målsökning" (targetable).

Men nu verkar du ha flyttat målstolparna till att det inte handlar om mikrovågor utan VLF? Så nu slipper vi allt tugg om 5G och wifi från dig i fortsättningen? Eller?

En intressant reflektion är dock att du sitter och mäter mikrovågor och jämför dem med en frekvensplan för just mikrovågor. Varför kan man fråga om det nu handlar om VLF?

Jo då, det har jag förstått att du tror. Saken är bara att det strider mot väldigt grundläggande fysik att vågor skulle ha förmågan att aktivt söka upp specifika mål samtidigt som de helt undviker andra. Vågutbredning är ett välkänt fenomen som är väl studerat.

Jo då. Men det stod inte ett skit om hur v2k-vågorna undviker att träffa "icke TI's". Och det av den enkla anledningen att det är ren hittepå.

Mer om voice to skull:

There are 2 types of voice to skull:
1. every time the voice wave goes from positive to negative we generate a microwave pulse. For every pulse the brain hears a click. All these clicks are a form of digital audio. This goes through walls.
2. a steady tone is frequency modulated with a voice wave. The ear hears hissing, but the brain hears a voice. This is a form of analog audio. This doesn’t go through walls.

Then we can combine the 2 methods: we use the output of method 2 as the input of method 1. This goes through walls.

https://stopzet.files.wordpress.com/2014/11/electronicsbehindv2k.pdf

och;

V2K (Microwave Hearing)
[thanks to Mark at NewWorldWar.org]

Dr. Frey, in his 1962 report, Human Auditory System Response to Modulated Electromagnetic Energy, which appeared in the Journal of Applied Psychology; Dr. Frey described how microwave hearing was demonstrated using a microwave transmitter that projected sound several hundred feet.
The transmitter used pulse-modulated waves at extremely low average power levels. The transmission was immediate. The system was wireless and receiverless, and the sounds were even heard by the deaf. Then in the mid 1970s, Dr. Sharp helped to develop microwave hearing technology for DARPA by conducting research at the Walter Reed Army Institute of Research (WRAIR). In 1973 Dr. Sharp proved that the correct modulation of microwave energy could result in the wireless and receiverless transmission of audible speech.

In 1976 it was reported by the Los Angeles Herald-Examiner that the Soviets were also conducting extensive research into microwave hearing that was brought to the attention of the US Defense Intelligence Agency. Words which appeared to be originating within a person’s skull, they reported, could be induced by microwaves. The technology was to be used for antipersonnel purposes.

The October 1998 US Patent 4877027—Hearing System, mentioned that sound could be induced in the head of an individual using microwaves in the range of about 100 MHz to 10 GHz. The waves consist of frequency modulated bursts lasting from about 500 nanoseconds to 100 microseconds that create a sense of hearing in the individual whose head is targeted. It is effective regardless of a person’s hearing ability.

Others patents pertaining to microwave hearing, such as the August 1989, US Patent 4858612—Hearing Device, and the July of 2003, US Patent 6587729—Apparatus for Audibly Communicating Speech Using the Radio Frequency Hearing Effect, are based on similar scientific principles.
In July of 2008, New Scientist announced that Sierra Nevada Corporation planned to build a microwave gun able to project beams of sounds directly into people’s heads. The weapon, which is based on the microwave audio effect, will be used by the military. Wired’s February 2008 story, Pentagon Report: Nonlethal Weapons Could Target Brain, Mimic Schizophrenia, described how microwave weapons which create voices in people’s heads are not only possible, but have already been demonstrated.

Most researchers from the mid 1960s into the early 1990s have concluded that bone conduction (thermal expansion) is the physical mechanism that allows for microwave hearing. The detection of microwave hearing is the same in humans as it is in other mammals. Bone conduction is just a secondary pathway for sound transmission in humans and most other mammals. Bone conduction works basically in the following way: Upon hitting the skull and interacting with the soft tissue in the head, a microwave signal in the range of about 2.4 MHz to 10 GHz is down-converted to an acoustic frequency of about 5 kHz.

https://www.targetedjustice.com/technology.html

Inte så lätt att skydda sig mot voice to skull som många fucktards här tror.
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-20 kl. 21:38.
Citera
2021-04-20, 21:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
I popkultur & i verkligheten är det många som påstås sig vara implanterade av utomjordingar. I realitet behöver inte utomjordingar ha synlig implantat. Om något handlar de om mindre än 0.1 millimeter. Dr Katherine Horton är en sådan. Vår egna Magnus Olsson är en annan. Jag har aldrig påstått det för min del FYI. Utomjordingar är även påstådda att vara telepatiska & påverkar tankar & därmed handlingar. Andra religiösa säger istället att det är demoner & änglar. Beror på vilken grupp du frågar & dessa grupper är allt från några medlemmar till hela trossystem på miljarder såsom kristendomen. Om du har lyssnat på Dr Steven Greers dokumentärer går han in på dessa teknologier & förmågor - det är modern UFO-kultur.

Va? Har du tappat det fullständigt?
Citera
2021-04-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynk21
Ett väredefullt tips till er i denna tråd som hör supekta röster, och verkligen vill gå till botten med detta:

Utsatta har provat att gå långt ned under normal marknivå - attackerna fortsätter ändå, precis som på flygplan för övrigt.
Citera
2021-04-20, 21:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Va? Har du tappat det fullständigt?

Jag försöker ge dig kunskap. Ditt "va?" visar ju att du inte begriper en komplex värld. Vad gör du ens här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in