2021-04-20, 22:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
1. every time the voice wave goes from positive to negative we generate a microwave pulse. For every pulse the brain hears a click. All these clicks are a form of digital audio. This goes through walls.
2. a steady tone is frequency modulated with a voice wave. The ear hears hissing, but the brain hears a voice. This is a form of analog audio. This doesn’t go through walls.

Alltså, det är ju bara nonsens. Svåra ord strängade tillsammans fast utan någon som helst verklighetsbaserad innebörd.

Inse hur lågt utbildad man måste vara för att inte se det i de två punkterna.

Ledsen Sir, men sidorna du hämtar din information ifrån drivs av bedragare, förmodligen Scientologer.
Senast redigerad av Trolltestet 2021-04-20 kl. 22:50.
Citera
2021-04-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Sanningar? Du har inte på något enda sätt fått något du sagt att verka sant. Du klipper in långa sjok text du inte själv fattar innebörden av. Du hoppar mellan frekvenser och helt omöjliga beteenden för hur vågor sprider sig.

Varför tror du att någon ska tro att det du påstår och klistrar är sant?

Nå, då kan du väl visa på vad som är fel i det som jag postade, hur du vet att jag inte har förstått det och när jag ljuger?
Citera
2021-04-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Jo det är klart att jag förstår det. Men det betyder inte med automatik att du, eller någon annan i denna tråd, faktiskt är utsatta för vad ni hävdar.
Jag har ju nu x antal gånger tagit upp historiska exempel på människor som faktiskt varit drabbade utav det ni kallar för gs. Det ena innebär inte automatiskt det andra. Bara för att vi har haft häxprocesser, eller närmare i tiden med CIA operationer mot hippie- och medborgarrättsrörelsen, så innebär inte det med automatik att det ni hävdar faktiskt har skett.

Du har ännu inte gett mig någon förklaring, varför just du- eller någon annan här i denna tråd- är konstant övervakade och trakasserade?

Vad är det som gör dig så pass viktig, att du ständigt har ett dussin främmande människor som övervakar och förföljer dig?

Ok, vem som helst inser att det ena inte per automatik ger det andra. Men själv skriver du sådant som; "Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken."

Du verkar helt enkelt ha i din föreställningsvärld att sådana här experiment kan ske. Du tycker dock att tråden är underhållande...

Motiv har angetts flera gånger.
Citera
2021-04-20, 23:17
Medlem
[quote=Julma-O|75582836]Ok, vem som helst inser att det ena inte per automatik ger det andra. Men själv skriver du sådant som; "Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken."

Det är ju du som har gett som svar att det ni utsätts för är helt logiskt, med tanke på alla hemskheter som skett under historiens gång. Med det så menar du ju, mer eller mindre, att det ena ger det andra.

Citatet du anger är ju helt korrekt. Vad är det som inte stämmer?

Vet inte om underhållande är rätt ord, snarare intressant med såna här trådar. Eller underhållande såtillvida att det ni gör är att skrämma upp varandra, och när det kommer någon invändning mot hur absurt det hela är, ja då är en sån som jag antningen obildad och inte vet om mänsklighetens historia, eller/och är en perp.

Vi har ju fått höra i tråden att motiven är något så subtilt som att ni är ”lyckade” för att ni har lyckats driva ett företag, eller tagit en kandidat/magisterexamen. Även det är ju helt orimligt, så vad är det egentliga motivet?
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2021-04-20 kl. 23:22.
Citera
2021-04-20, 23:52
Medlem
RiktigTIs avatar
[quote=kalleochchokladfabriken|75583270]
Citat:
Ok, vem som helst inser att det ena inte per automatik ger det andra. Men själv skriver du sådant som; "Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken."

Det är ju du som har gett som svar att det ni utsätts för är helt logiskt, med tanke på alla hemskheter som skett under historiens gång. Med det så menar du ju, mer eller mindre, att det ena ger det andra.

Citatet du anger är ju helt korrekt. Vad är det som inte stämmer?

Vet inte om underhållande är rätt ord, snarare intressant med såna här trådar. Eller underhållande såtillvida att det ni gör är att skrämma upp varandra, och när det kommer någon invändning mot hur absurt det hela är, ja då är en sån som jag antningen obildad och inte vet om mänsklighetens historia, eller/och är en perp.

Vi har ju fått höra i tråden att motiven är något så subtilt som att ni är ”lyckade” för att ni har lyckats driva ett företag, eller tagit en kandidat/magisterexamen. Även det är ju helt orimligt, så vad är det egentliga motivet?

Du har rätt i att det är skrämmande. Jag var rejält uppskrämd det första året jag upptäckte & läste om ämnet i fråga. Allteftersom jag lärde mig mer så förstod jag syftet bakom det hela samt efter 1000+ timmar av research uppfattat agendan bakom det enligt min bedömning & erfarenhet. FYI: jag har en masterexamen & en termin som doktorandstudent.
Citera
2021-04-20, 23:55
Medlem
[quote=RiktigTI|75583761]
Citat:

Du har rätt i att det är skrämmande. Jag var rejält uppskrämd det första året jag upptäckte & läste om ämnet i fråga. Allteftersom jag lärde mig mer så förstod jag syftet bakom det hela samt efter 1000+ timmar av research uppfattat agendan bakom det enligt min bedömning & erfarenhet. FYI: jag har en masterexamen & en termin som doktorandstudent.

Så vad är syftet bakom det hela?
Citera
2021-04-21, 00:09
Medlem
RiktigTIs avatar
[quote=kalleochchokladfabriken|75583776]
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI

Så vad är syftet bakom det hela?

Enligt mig är syftet att påverka, undersöka eller förändra en person genom att bygga nätverk av personer som måltavlan stöter på i vardagen. Målet är öppet & beror på hur en person agerar & reagerar. I de flesta fall görs det i hemlighet i flera år innan en person uppfattar att det pågår en form av förföljelse, informatörsnätverk & psykologisk operation. Jag har erkännanden & påståenden av min omgivning så jag vet att det här sker utan tvekan.
Citera
2021-04-21, 00:36
Medlem
[quote=RiktigTI|75583934]
Citat:

Enligt mig är syftet att påverka, undersöka eller förändra en person genom att bygga nätverk av personer som måltavlan stöter på i vardagen. Målet är öppet & beror på hur en person agerar & reagerar. I de flesta fall görs det i hemlighet i flera år innan en person uppfattar att det pågår en form av förföljelse, informatörsnätverk & psykologisk operation. Jag har erkännanden & påståenden av min omgivning så jag vet att det här sker utan tvekan.

Men det du skriver är ju konsekvenser, och handlingar när en väl är utsatt för gs.

Med syfte så menar jag tex om det finns politiska, eller ekonomiska orsaker till trakasserierna?
Citera
2021-04-21, 00:38
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Du tycker dock att tråden är underhållande...

Tråden är faktiskt stundtals ganska underhållande. Ponera att ni GS-drabbade (läs: med psykiska utmaningar) är en promille av befolkningen och att det väldigt lågt räknat krävs 12 personer per dygn (4 personer i 3 skift) för att övervaka en sån här GS-drabbad så betyder det att 10.000 personer arbetar med själva övervakningen, sen tillkommer det en myriad av backofficetjänster. Alltså skulle detta "företag" eller vad vi ska kalla det, vara ungefär lika stort som ICA och H&M i Sverige. Låter det rimligt tycker du?

Skulle istället de motiv ni presenterat mot all förmodan stämma så skulle ni kunna utgöra 5-10% av befolkningen i landet och polisväsendet har själva sagt att det kan krävas upp emot 40 personer per dygn för att utföra en riktigt grundlig övervakning av en (misstänkt) person. Då skulle det här företaget bestå av 40 miljoner anställda och med råge vara världens största företag, med fjuttiga Walmart på andraplats med drygt 2 miljoner anställda. I lilla Sverige med 10 miljoner invånare.

Er bevisning är obefintlig, de motiv ni anger är totalt oförståeliga och era "faktakällor" skrattretande usla. Visserligen ska man inte sparka på någon som ligger ner, men ni "GS-drabbade" är faktiskt mer lost i er tankeverksamhet än de som anser att jorden är platt. På riktigt så hoppas jag att ni söker och får professionell hjälp, innan det fullständigt ballar ur som det gjort för en del andra av er, t.ex som i fallet med mannen som påstods sig vara förföljd av "en organisation" och dödade 2 personer genom att meja ned dem med sin bil. Så: sök hjälp - för det finns hjälp att få.
Citera
2021-04-21, 01:05
Medlem
RiktigTIs avatar
[quote=kalleochchokladfabriken|75584171]
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI

Men det du skriver är ju konsekvenser, och handlingar när en väl är utsatt för gs.

Med syfte så menar jag tex om det finns politiska, eller ekonomiska orsaker till trakasserierna?

Främst grundat i religion eller ideologi. Ideologi är mycket effektiv i att motivera medelsvenssons eftersom det kräver inget spårbart såsom pengatransaktion. Så länge personer gör det med egen vilja känner de sig ansvariga & därmed håller de käften. Alternativet är att en auktoritet som beordrar allmänheten men sådant avslöjas väldigt snabbt om någon råkar illa ut vilket många gör.
Citera
2021-04-21, 01:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tråden är faktiskt stundtals ganska underhållande. Ponera att ni GS-drabbade (läs: med psykiska utmaningar) är en promille av befolkningen och att det väldigt lågt räknat krävs 12 personer per dygn (4 personer i 3 skift) för att övervaka en sån här GS-drabbad så betyder det att 10.000 personer arbetar med själva övervakningen, sen tillkommer det en myriad av backofficetjänster. Alltså skulle detta "företag" eller vad vi ska kalla det, vara ungefär lika stort som ICA och H&M i Sverige. Låter det rimligt tycker du?

Skulle istället de motiv ni presenterat mot all förmodan stämma så skulle ni kunna utgöra 5-10% av befolkningen i landet och polisväsendet har själva sagt att det kan krävas upp emot 40 personer per dygn för att utföra en riktigt grundlig övervakning av en (misstänkt) person. Då skulle det här företaget bestå av 40 miljoner anställda och med råge vara världens största företag, med fjuttiga Walmart på andraplats med drygt 2 miljoner anställda. I lilla Sverige med 10 miljoner invånare.

Er bevisning är obefintlig, de motiv ni anger är totalt oförståeliga och era "faktakällor" skrattretande usla. Visserligen ska man inte sparka på någon som ligger ner, men ni "GS-drabbade" är faktiskt mer lost i er tankeverksamhet än de som anser att jorden är platt. På riktigt så hoppas jag att ni söker och får professionell hjälp, innan det fullständigt ballar ur som det gjort för en del andra av er, t.ex som i fallet med mannen som påstods sig vara förföljd av "en organisation" och dödade 2 personer genom att meja ned dem med sin bil. Så: sök hjälp - för det finns hjälp att få.

Du borde läsa på ingående om Zersetzung istället för att spy ignorans.
Citera
2021-04-21, 09:53
Medlem
Citat:

Utsatta för cybertortyr. Det är så det går till, den moderna versionen av gangstalking (jämför med exempelvis DDR). Hur frisk är du själv - det kanske du skall klargöra innan du skriver här? Kan du tänka klart och fritt? Datorer sköter arbetet till 99,99 procent, det är min erfarenhet och övertygelse.
Citat:

Ingen lägger ut sina bevis här innan man prövat på andra ställen först (som sagt).

Sök hjälp själv. Börja med att få hjälp för ignoransen och naiviteten. Om du snubblar över någon historiebok så skadar det inte heller. Läs på om svenska statens experimenterande, om hur mycket stora möjligheter att komma undan ansvar gör att människor i högre grad är beredda utföra de mest brutala och hemska brott. Vad gäller fjärrvapen/fjärrtekniker så slipper brottslingarna se sina offer i ögonen och de slipper personligen se skadorna som de åsamkar fysiskt och psykiskt, och de kan gömma sig bakom hemligstämpling (militär/Försvarsmakt).

Det finns inga mer allvarliga brott i världen just nu. Dessa brott och tekniker berör alla människor i alla samhällen - ju förr människor inser detta ju bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in