Att kunna tiga och leva med det i så många år tyder definitivt att mördaren lider av en psykisk störning. Sen tror jag att lösningen är mycket enklare än vad många vill få den till. Hade det hänt idag så vet nog de flesta här vem som blivit granskad under lupp om och om igen. Han hade inte fått en chans att sopa ihop några spår. Men, nu hände det 87, där hade mördaren tur. UOTE=BerraSWE|75561312]Det är någon som har lekt med polisen sedan dag 1, det är iaf vad jag tror.
Någon som känner/kände sig säker att inte bli påkommen.
Cykeln kanske inte ens fanns där öht utan man ville peka ut någon annan.
Cykeln behöver inte ens vara kopplad till mordet.
Kan vara någon som lämnade den där, inte så ovanligt förr att man kastade cyklar i diket och gick sista biten till stan.
Evas tanke var aldrig att gå hem utan hon skulle besöka någon i området först, det är iaf vad jag tror.
Någon försöker så lite frön genom alla dessa vittnen, kanske någon som egentligen vill bli avslöjad men inte får berätta eftersom det skulle drabba flera personer som är inblandad i det hela.
Någon som är psykiskt sjuk och leker med polisen och förvillar utredningen med flit.
Det är nog ett par personer som vet vem mördaren är men inte vill/vågar berätta, precis som polisen är inne på. Man vet vad som hänt men pengar och droger har styrt personerna genom åren.
Kanske någon som fortfarande får pengar med jämna mellanrum för att hålla tyst.
Kanske avbetalning av Eva mordet fortfarande pågår, därav det utriktade hotet 2017.
2019 blir det återigen tyst.[/quote]
Någon som känner/kände sig säker att inte bli påkommen.
Cykeln kanske inte ens fanns där öht utan man ville peka ut någon annan.
Cykeln behöver inte ens vara kopplad till mordet.
Kan vara någon som lämnade den där, inte så ovanligt förr att man kastade cyklar i diket och gick sista biten till stan.
Evas tanke var aldrig att gå hem utan hon skulle besöka någon i området först, det är iaf vad jag tror.
Någon försöker så lite frön genom alla dessa vittnen, kanske någon som egentligen vill bli avslöjad men inte får berätta eftersom det skulle drabba flera personer som är inblandad i det hela.
Någon som är psykiskt sjuk och leker med polisen och förvillar utredningen med flit.
Det är nog ett par personer som vet vem mördaren är men inte vill/vågar berätta, precis som polisen är inne på. Man vet vad som hänt men pengar och droger har styrt personerna genom åren.
Kanske någon som fortfarande får pengar med jämna mellanrum för att hålla tyst.
Kanske avbetalning av Eva mordet fortfarande pågår, därav det utriktade hotet 2017.
2019 blir det återigen tyst.[/quote]