2021-04-21, 15:06
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu jävlar sätter vi stopp för den där idioten. Hur fan kan man sitta dygnet runt och skriva?
Kallas pandemi
2021-04-21, 15:07
Medlem
Citat:
Nu jävlar sätter vi stopp för den där idioten. Hur fan kan man sitta dygnet runt och skriva?

Bra fråga, förmodligen så gör ju operatören i fråga inget annat än att sitta och chatta, med lite penga motivation, red bull, tjack, kaffe etc så går det ju att sitta och skriva hela tiden. Precis som sötnosen här ovanför sa så tror jag pandemin är även en bra motivation. Jag har inget emot att snubben sitter och messar dygnet runt, men då ska fan idioten skriva som en vanlig människa och inte som ett särbarn, precis som vi andra måste göra.
Senast redigerad av EricBana87 2021-04-21 kl. 15:37.
2021-04-21, 17:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Bra fråga, förmodligen så gör ju operatören i fråga inget annat än att sitta och chatta, med lite penga motivation, red bull, tjack, kaffe etc så går det ju att sitta och skriva hela tiden. Precis som sötnosen här ovanför sa så tror jag pandemin är även en bra motivation. Jag har inget emot att snubben sitter och messar dygnet runt, men då ska fan idioten skriva som en vanlig människa och inte som ett särbarn, precis som vi andra måste göra.
Hoppas verkligen att den där pundaren blir avstängd. Jag blev örfilad för att ha missat en liten loggning innan jul. Kanske samma som lovar dejter också. Hade så jävla många förväntansfulla Targets förra veckan som skulle raka ballen och göra sig fina inför dagen D.
Jaja. Tur att man sköter sig iaf
2021-04-21, 17:07
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Hoppas verkligen att den där pundaren blir avstängd. Jag blev örfilad för att ha missat en liten loggning innan jul. Kanske samma som lovar dejter också. Hade så jävla många förväntansfulla Targets förra veckan som skulle raka ballen och göra sig fina inför dagen D.
Jaja. Tur att man sköter sig iaf
Hade en igår som verkar ha blivit lovad dejt i Borås om en månad när han åker dit. De har snackat sedan 2018.
2021-04-21, 17:10
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Om du ser han göra det, ta en printscreen för varje gång och skicka det till en Coach, de kan även bla checka operatörers IP adresser och kolla så att de matchar.

Rekommenderar alla operatörer som läser detta att göra samma sak, om ni inte vill att alla messen ska bli snodda av denna jävla operatör, för han sitter och skriver fan dygnet runt.

Personligen har jag inget emot ifall operatörer skriver ganska likadant i sina mess, men att skriva på det sättet han gör utan någon som helst substans i det han säger är bara helt efterblivet. Hade jag varit en target och betalade 15 sek för att få ett sånna mess tillbaka så hade jag fan flippat.
Jag har massa printscreens, både från när han var 927 och nu när han är 931. Men försöker hålla mig borta från kontakt med coachen.
2021-04-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jag har massa printscreens, både från när han var 927 och nu när han är 931. Men försöker hålla mig borta från kontakt med coachen.

Jag svarar inte något annat än det sista du säger. Jag undviker coach också hatar att behöva kontakta dem. De spelar alltid som att de vet bäst och kan allt men egentligen är de retards.
2021-04-21, 19:33
Medlem
frekkinheads avatar
Ni vet väl att så fort ni skickar prints/kontaktar coach för andras misstag så får ni bara ögonen på er själva? Coacherna sitter och asgarvar då ni söker deras bekräftelse, kallar er smeknamn till sina kollegor och runkar medan de lusläser era mess efter stav- och punktfel.
Därför man håller sig under radan.

Haha. Ni skickar värsta printen på värsta misstagen och förväntar er ett: "Wow tack så mycket! Du är så duktig" men allt ni får är ett "ok ska kolla" medan de runkar och skickar ert operatörsid till de som skannar efter misstag, de har scheman på det. Lmao
2021-04-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Jag svarar inte något annat än det sista du säger. Jag undviker coach också hatar att behöva kontakta dem. De spelar alltid som att de vet bäst och kan allt men egentligen är de retards.

De bits ju inte, såvida man inte har gjort något - men tror nog de hade uppskattat ifall ni delade med av sån info till dem, så de vet vilka som inte sköter sig.
2021-04-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ni vet väl att så fort ni skickar prints/kontaktar coach för andras misstag så får ni bara ögonen på er själva? Coacherna sitter och asgarvar då ni söker deras bekräftelse, kallar er smeknamn till sina kollegor och runkar medan de lusläser era mess efter stav- och punktfel.
Därför man håller sig under radan.

Får ögonen på er själva på vilket sätt om man sköter sig? Vem bryr sig om vad de säger sinsemellan?
2021-04-21, 19:37
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Får ögonen på er själva på vilket sätt om man sköter sig? Vem bryr sig om vad de säger sinsemellan?

Och sen när bryr sig coacherna om du "sköter dig"? Haha. Du kan bli kickad av ingen anledning alls, om de har en dålig dag. Duktig jobbat, allihop. Istället för att fokusera på andras mess och att de "stjäl" era mess, fokusera på att skapa er egna kö och tjäna era egna pengar. Det ni gör nu låter mest som en ursäkt för att inte behöva skylla på er själva för att ni tjänar så lite.
Den där operatören ni diskuterat om på 2 sidor nu sitter samtidigt och drar in fina pengar, säkert med 4 andra extrakonton och han/hon lär inte försvinna. Så ni gör ingen nytta ändå.

Dessutom lät det där Oper4u-ID:t som mitt haha, så det är säkert mig ni pratar om men wtf bryr jag mig. Jag skriver vad fan jag vill så HAH
Senast redigerad av frekkinhead 2021-04-21 kl. 19:52.
2021-04-21, 20:16
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Och sen när bryr sig coacherna om du "sköter dig"? Haha. Du kan bli kickad av ingen anledning alls, om de har en dålig dag. Duktig jobbat, allihop. Istället för att fokusera på andras mess och att de "stjäl" era mess, fokusera på att skapa er egna kö och tjäna era egna pengar. Det ni gör nu låter mest som en ursäkt för att inte behöva skylla på er själva för att ni tjänar så lite.
Den där operatören ni diskuterat om på 2 sidor nu sitter samtidigt och drar in fina pengar, säkert med 4 andra extrakonton och han/hon lär inte försvinna. Så ni gör ingen nytta ändå.

Dessutom lät det där Oper4u-ID:t som mitt haha, så det är säkert mig ni pratar om men wtf bryr jag mig. Jag skriver vad fan jag vill så HAH
Vadå lät som ditt? Vet du inte vilket ID du har eller? Det är tre siffror vi talar om här. Och om det vore du så kan du väl sluta skriva som ett mongo eller sitter det i dina gener?
2021-04-21, 20:17
Medlem
Citat:

Och du har skrivit hundratals sidor här i tråden enbart trolltrams, precis som du gör nu. Att du inte har blivit avstängd här pga off-topic är för mig ett mysterium.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in