Citat:
Ursprungligen postat av
buzzerbuzzer
Han slutade ju när dom sa ifrån!! Ingen blev ju påsatt eller? Han gick lite för långt innan han gav upp förhoppningen på samlag. En förhoppning som vem som helst kan se att tjejerna bjöd upp till. Det här landet kommer ju enkom bestå av våldtäktsmän och våldtäktsoffer om vi ska fortsätta så här. Jag är man och har blivit ”utsatt” för bra mycket värre saker av kvinnor genom åren som jag inte visat minsta intresse. Man gör precis som tjejerna gjorde. Säger nej, sen säger man nej ordentligt och då slutar en normal person, vilket killen i det här fallet gjorde. Folk behöver fan spänna av lite
Samma här, visat noll intresse och då tror de att de kan omvända en genom att slänga fittan på en typ.
En galning ville straffknulla mig så pass att hon började slå en i ansiktet och jaga en och klämma en på kuken.
En annan kysser en på halsen från ingenstans efter att jag blivit arg och kört ut hennes manliga vän som hon höll på med.
När jag var yngre så var det en oskriven lag att man alltid skulle vara uppmuntrande om en tjej tog initiativ även man inte ville ha henne.
De skulle ju bli så ledsna annars.
Själv så var det vardagsmat att ta en avvisning, och vi höll inte på och vill ha mer om tjejen gjorde minsta lilla avvisande.
Idag har tjejerna blivit groteska monster som vill ha allt, och komma undan med allt.
Kvinnor tror helt enkelt de är mer värda än män och att de belönar män med sin närvaro.
Det är invandringens fel, med alla fjäskande utlänningar.
Vilket i sin tur är politikernas fel, vilket i sin tur är oligarkerna fel som vill ha en splittring mellan könen.
För att kunna tjäna mer pengar och makt.