2021-04-21, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hekatoncheirer
Problemet är att dessa män anser sig ha rätten att göra lite som de vill.
Förstår helt ärligt inte vad du menar med ”integritet existerar endast bland tjejer”, det får du gärna utveckla.

Vänder du på könsrollerna och låt säga att kvinnan hade tafsat på mannen så hade det inte låtit så här. Varför? Därför att män har ingen integritet och tycker det är okej. Liksom utgår dom i från att kvinnan inte har integritet. Jag har själv som kille blivit sexuellt antastad utav en tjej som helt sonika satte sig bredvid mig på en klubb och började smeka mig mellan benen och slicka på min hals medans jag satt där stel som en pinne. När jag inte visade någon reaktion så gick hon vidare till två andra killar och gjorde exakt samma sak. Mådde jag dåligt efteråt? Nej, jag saknar integritet och tyckte endast att situationen var olustig.
Citera
2021-04-21, 12:17
Medlem
dialektikers avatar
I de här intervjuerna av tjejerna så verkar de inte se så allvarligt på det hela och har ännu inte tänkt på om de ska polisanmäla.

https://youtu.be/iGtskpkE-Y4

Tjejen som gråter i början, gråter för att det är hennes fel att produktionen lyft ut Toby, eller?

Jag har varit förvånad över att Paradise Hotel har kunnat hålla på så länge med sin bordell med ihållande knullande porrskådisar, utvikningsmodeller, striptease-dansöser, gravt alkoholiserade människor, och detta program följs av 13-15-åringar.

Lägg ner hela sexbordells-TV-programmet.

Paradise Hotel är sexuellt övergrepp från tv, på våra barn. Detta har jag försökt säga länge.
(Jag pratar alltså inte om äldre tittare, som endast blir fördummade av skiten.)
Citera
2021-04-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det är bra att det gjorts en separat tråd så man slipper gå in i en korkad Paradise hotel tråd, (som egentligen kommenterar programmet).

Nu undrar jag, är det tjejerna själva som gjort polisanmälan eller är det själva programledningen som gjort polisanmälan (fattar inte riktigt av tidningsartiklarna)?

Produktionsbolaget har gjort anmälan
Citera
2021-04-21, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
I de här intervjuerna av tjejerna så verkar de inte se så allvarligt på det hela och har ännu inte tänkt på om de ska polisanmäla.

https://youtu.be/iGtskpkE-Y4

Tjejen som gråter i början, gråter för att det är hennes fel att produktionen lyft ut Toby, eller?

Jag har varit förvånad över att Paradise Hotel har kunnat hålla på så länge med sin bordell med ihållande knullande porrskådisar, utvikningsmodeller, striptease-dansöser, gravt alkoholiserade människor, och detta program följs av 13-15-åringar.

Lägg ner hela sexbordells-TV-programmet.

Paradise Hotel är sexuellt övergrepp från tv, på våra barn. Detta har jag försökt säga länge.
(Jag pratar alltså inte om äldre tittare, som endast blir fördummade av skiten.)

Paradise Hotell är för dysfunktionella kvinnor och innehåller lika svagt begåvade kvinnor. IQ badboll är termen som passar dessa golddiggers och luder.
Citera
2021-04-21, 12:19
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Produktionsbolaget har gjort anmälan

Okej, tack.
Citera
2021-04-21, 12:20
Medlem
Vad är det för etnicitet på Toby?
Han ser ut som en blonderade blatte.

Tarzan som idol. Han går alltså runt i leopardkalsonger!
Citera
2021-04-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinx.Khan
Paradise Hotell är för dysfunktionella kvinnor och innehåller lika svagt begåvade kvinnor. IQ badboll är termen som passar dessa golddiggers och luder.

Medans männnen är genier menar du?
Citera
2021-04-21, 12:26
Medlem
mjukmjukares avatar
Nu vädrar en advokat Emma Persson i AB att då dessa två brott är filmade och öht väl dokumenterade på alla sätt, är fängelsestraff att vänta för ljushuvudet.

Citera
2021-04-21, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nu vädrar en advokat Emma Persson i AB att då dessa två brott är filmade och öht väl dokumenterade på alla sätt, är fängelsestraff att vänta för ljushuvudet.

Samt möjligen produktionsbolaget som låtit det ske.
Citera
2021-04-21, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
Är du efterbliven eller? Du låter ju helt autistisk och förstår inte hur människors sexuella beteenden uppenbarar sig. Han har inte gjort något fel. Den ena i alla fall har visat indikation på sexuell invit. Hur jävla svårt ska det vara och förstå att vill du absolut inte ha något och göra med honom, ta inte ens på honom och var bara trevlig. Konstigt att en del tjejer inte råkar ut för dessa händelser medan en del andra hamnar ständigt i dessa situationer. Om jag inte vill bli uppäten av en tiger så går jag inte och klappar ett. Jag håller avstånd och ger fan. Välkommen till världen och parningsinstinkter

Det här är människor och inte kåta gorillor. Säger någon nej är det nej, även om det är mitt i en sexakt, din jävla våldtäktsma!
Citera
2021-04-21, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Tycker detta var ganska harmlöst jämfört med vad killar brukar göra privat. Hur många fester har man inte varit på egentligen där en däckad tjej blivit dp:ad av ett gäng fulla killar. Eller alla dom gånger som man har väckt flickvännen med sex?

Han körde upp sina fingrar i henne. Jag undrar om du hade gillat att en kvinna kör upp två fingrar i din anal. Hade du då tyckt att detta är ganska harmlöst? Trots att du varken visat eller sagt att du vill få ett par fingrar uppkörda i analen..
Citera
2021-04-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZpRm-QaNnoN
Jag skulle normalt aldrig sätta mig in i sånt här värdelöst skit.

om en tjej sitter gränsle och gnider sig mot ens skrev, samtidigt som hon säger att hon inte vill dela en med andra, givet vad det är för tävling. Så är det en del i förspelet att dra ner bhn.
Det är först i efterhand när han inte ger henne "commitment" som hon inser vilket känslomässigt tillstånd hon skulle ha varit i. Då mappar hon om minnet och klistrar ditt känslotillståndet arg.

Alla, män som kvinnor, har rätt att avbryta om dom inte vill längre. Ett nej är ett nej. Hur styv och kåt du än är så är det nej.
Ska alla strippare kallas sexuella förövare när dom gnider sig mot männen? Skulle en man sagt nej i läget så avbryter man där också. Vad är det du inte förstår? Nej är nej. Punkt slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in