2021-04-21, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Men vad är problemet egentligen? Integritet existerar endast bland tjejer

Problemet är att dessa män anser sig ha rätten att göra lite som de vill.
Förstår helt ärligt inte vad du menar med ”integritet existerar endast bland tjejer”, det får du gärna utveckla.
Citera
2021-04-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Detta är ju definitivt att jämställa med en 12 årig flicka som blir gruppvåldtagen av en flock negrer.

Bästa vore att avliva alla som medverkat i Paradise Hotel.

Så alla övergrepp som är lindrigare än en gruppvåldtäkt på ett barn ska vi låta passera?
Citera
2021-04-21, 11:28
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Dom kan ha sålt sig som prostituerade, knullat runt etc. Men säger dom nej, så är det nej. Är det svårt att få in det i ditt huvud?
Dom kan t.o.m ha vilt sex, bruden kan säga nej och vilja avbryta, då avbryter man.
"Sur för dom tar en på brösten". Din mamma hade nog oxo blivit sur om någon tagit henne på brösten när hon säger nej. Gubbslem är du. Du har ingen rätt att ta på en annan person som säger nej.
"Gon gned sig mot honom". Ja, men gan sa inte nej. Förstår du skillnaden?

Är du efterbliven eller? Du låter ju helt autistisk och förstår inte hur människors sexuella beteenden uppenbarar sig. Han har inte gjort något fel. Den ena i alla fall har visat indikation på sexuell invit. Hur jävla svårt ska det vara och förstå att vill du absolut inte ha något och göra med honom, ta inte ens på honom och var bara trevlig. Konstigt att en del tjejer inte råkar ut för dessa händelser medan en del andra hamnar ständigt i dessa situationer. Om jag inte vill bli uppäten av en tiger så går jag inte och klappar ett. Jag håller avstånd och ger fan. Välkommen till världen och parningsinstinkter
Citera
2021-04-21, 11:31
Medlem
Komiskt må jag säga. Ska absolut inte skydda Toby i det hela som klantat sig, men det är helt otroligt att han hängs ut på detta vis när det hänt värre saker i huset tidigare.

Jag känner till Jennifer och Annie sedan tidigare. Bakgrunden till att de valde att anmäla Toby stavas Niklas (han som är gay). Efter händelsen med Annie gick hon och pratade med Niklas som drev på om att hon blivit utsatt för något grovt, trots att Annie under samtalets gång sa att hon var KÅT på Toby men pga TV ville hon inte ha sex med honom. Hon ansåg i ett första skede att hon var med på det hela och tyckte att det var, citerar henne: ”skönt att få känna lite njutning”, (det kommer framgå när man tittar på alla klipp).

Med Jennifer var det exakt samma sak, Niklas drev på TROTS att Jennifer inte tyckte att Toby gjort något fel då hon tidigare under kvällen rört Toby mellan benen och varit på honom som fan.

Med detta sagt kommer Toby inte att dömas för något när alla korten ligger på bordet. Jag bara längtar tills det läggs ner och det visar sig att tjejerna inte är så oskyldiga som media och feminister försöker visa.

Två av tjejerna i programmet som står bakom Toby sitter även på information som kommer rädda Toby och som kommer kasta ljus över Jennifer och Annies beteenden. Sexuella beteenden som inträffade under inspelningen mot andra killar i programmet.

Längtar.
Citera
2021-04-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
Komiskt må jag säga. Ska absolut inte skydda Toby i det hela som klantat sig, men det är helt otroligt att han hängs ut på detta vis när det hänt värre saker i huset tidigare.

Jag känner till Jennifer och Annie sedan tidigare. Bakgrunden till att de valde att anmäla Toby stavas Niklas (han som är gay). Efter händelsen med Annie gick hon och pratade med Niklas som drev på om att hon blivit utsatt för något grovt, trots att Annie under samtalets gång sa att hon var KÅT på Toby men pga TV ville hon inte ha sex med honom. Hon ansåg i ett första skede att hon var med på det hela och tyckte att det var, citerar henne: ”skönt att få känna lite njutning”, (det kommer framgå när man tittar på alla klipp).

Med Jennifer var det exakt samma sak, Niklas drev på TROTS att Jennifer inte tyckte att Toby gjort något fel då hon tidigare under kvällen rört Toby mellan benen och varit på honom som fan.

Med detta sagt kommer Toby inte att dömas för något när alla korten ligger på bordet. Jag bara längtar tills det läggs ner och det visar sig att tjejerna inte är så oskyldiga som media och feminister försöker visa.

Två av tjejerna i programmet som står bakom Toby sitter även på information som kommer rädda Toby och som kommer kasta ljus över Jennifer och Annies beteenden. Sexuella beteenden som inträffade under inspelningen mot andra killar i programmet.

Längtar.

Du skriver att du absolut inte ska skydde Toby, sedan skriver du ett långt inlägg som gör just det???
Citera
2021-04-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Det var inte det som hände. Han körde upp sina fingrar i Annie trots att hon inte ville. Det kallas våldtäkt och finns på film.

Jo, jag pratar om det som hände med Jennifer. Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten. Utredningen kommer läggas ner.
Citera
2021-04-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Tugga tuggumi och gå är något vi andra klarar av att göra sen tidig skolålder. Tror nog att polisen kan hantera även detta samtidigt som de hanterar annat.

Men vi är alla olika, och uppenbarligen så tycker det inte är så farligt det han gjorde. Kanske är det du som får träffa farbror blå då du gnider dig ovilligt mot någon?

För det är ju så många brott av denna typ som klaras upp? Du verkar tro att dessa typer av brott alltid prioriteras. Knappast. Inbrott i villor är annat exempel på brott som inte prioriteras trots bevis.
Citera
2021-04-21, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Du skriver att du absolut inte ska skydde Toby, sedan skriver du ett långt inlägg som gör just det???

Nja, sanningen måste ju upp om det hela. Skyddar ingen, men alla inblandade har gjort fel.
Citera
2021-04-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Han skyddar inte Toby, han lyfter fram hur dessa tjejer är hycklare och ljuger i media. Dessa tjejer söker bara uppmärksamhet, men det verkar de flesta på Insta, Youtube, Flashback, Facebook och andra sociala medier för naiva för att se. Utan självklart är den "uppenbar våldtäkt". Vakna upp, det är fucking paradise hotel vi pratar om. Alla tre är idioter.
Citera
2021-04-21, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Han skyddar inte Toby, han lyfter fram hur dessa tjejer är hycklare och ljuger i media. Dessa tjejer söker bara uppmärksamhet, men det verkar de flesta på Insta, Youtube, Flashback, Facebook och andra sociala medier för naiva för att se. Utan självklart är den "uppenbar våldtäkt". Vakna upp, det är fucking paradise hotel vi pratar om. Alla tre är idioter.

Hur vet du att de ljuger?
Citera
2021-04-21, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi

Att alla tre är idioter motbevisar inte att det är våldtäkt! Att våldta en tjej är olagligt även om hon är idiot!
Citera
2021-04-21, 12:01
Medlem
dialektikers avatar
Det är bra att det gjorts en separat tråd så man slipper gå in i en korkad Paradise hotel tråd, (som egentligen kommenterar programmet).

Nu undrar jag, är det tjejerna själva som gjort polisanmälan eller är det själva programledningen som gjort polisanmälan (fattar inte riktigt av tidningsartiklarna)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in