2021-04-21, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Min arbetsgivare tog över deras anmälan, våra jurister skulle möjligen också kolla på det.
När tjejerna fick reda på att vi skulle anmäla så blev det inget från deras sida.
Det kan ju räcka med att Mexikos myndigheter får reda på att det kan ha hänt något brottsligt, eller att produktionsledningen inte skyddat sina "skådisar" tillräckligt väl, så får produktionsbolaget sitt tillstånd indraget och sagan med Paradise Hotel är slut. Åtminstone i Mexiko.

Eller ja, inget nytt tillstånd kommer att ges till Mexiko, ifall de söker för nästa säsong.
Det kan bli pannkaka av hela produktionen, och all planering.

Mexikansk Polis kan komma med en begäran om handräckning hos den svenska Polisen att beslagta allt filmmaterial, dvs typ en husrannsakan. Så att åklagaren kan titta igenom materialet.
Så det kan ta åratal då.

Mexiko är visserligen hårt drabbat av våld mellan tex knarkkarteller men det är ett mycket konservativt land rent rättsmässigt och juridiskt.
Åklagare, advokater, domare och andra officiella ämbeten åtnjuter mycket stor respekt i detta land. Precis som i det övriga Sydamerika.
Det är dumt att anmäla sådant här, för precis som med Julian Assange eller Göran Lambertz så tenderar sådana här historier att få ett eget liv i rättsmaskineriet.

Finns väl några parallellfall då skådisar skadat sig i ett annat land, alltså inget sexuellt, men att det blivit en jävligt dyr och krånglig historia för produktionsbolaget.
Senast redigerad av NegerStryparen 2021-04-21 kl. 01:11.
Citera
2021-04-21, 01:09
Avslutad
Toby eller Tobias som han heter förtjänar att dömas, även om han skulle vara oskyldig.

Aldrig sett en töntigare människa, bara att kalla sig själv för Toby Johnson när man egentligen heter Tobias Häggström borde vara straffbart
Citera
2021-04-21, 07:24
Medlem
knasen79s avatar
Imponerande tydliga tjejerna var emot honom. Gränsen var uppenbar och trots det lyckades han inte hantera situationen. Hur många fingrar har han kört upp då det inte funnits kameror och produktionsteam omkring honom och vilken potential som framtida våldtäktsman finns det inte i den här snubben.
Citera
2021-04-21, 08:23
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Produktionens fel.
Hur FAN kan man ha med en person som är så uppenbart dopad? Klart han inte kan hålla kuken i styr med så mycket extra testo.

haha jag reagerade på detta också. Juice-tobbe borde han kallas. Han gillar juice alltså, intravenöst.

Skitsamma jag inväntar utredning innan jag uttalar mig.
Citera
2021-04-21, 08:31
Medlem
Hur kan man ens diskutera moral i samma andetag som PH?
Citera
2021-04-21, 08:44
Avslutad
Bäst att passa oss nu, börjar man uttrycka hat mot en paradiset hotel medlem får man trolljägarna på sig
Citera
2021-04-21, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Dom kan ha sålt sig som prostituerade, knullat runt etc. Men säger dom nej, så är det nej. Är det svårt att få in det i ditt huvud?
Dom kan t.o.m ha vilt sex, bruden kan säga nej och vilja avbryta, då avbryter man.
"Sur för dom tar en på brösten". Din mamma hade nog oxo blivit sur om någon tagit henne på brösten när hon säger nej. Gubbslem är du. Du har ingen rätt att ta på en annan person som säger nej.
"Gon gned sig mot honom". Ja, men gan sa inte nej. Förstår du skillnaden?
Jag skulle normalt aldrig sätta mig in i sånt här värdelöst skit.

om en tjej sitter gränsle och gnider sig mot ens skrev, samtidigt som hon säger att hon inte vill dela en med andra, givet vad det är för tävling. Så är det en del i förspelet att dra ner bhn.
Det är först i efterhand när han inte ger henne "commitment" som hon inser vilket känslomässigt tillstånd hon skulle ha varit i. Då mappar hon om minnet och klistrar ditt känslotillståndet arg.
Citera
2021-04-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZpRm-QaNnoN
Jag skulle normalt aldrig sätta mig in i sånt här värdelöst skit.

om en tjej sitter gränsle och gnider sig mot ens skrev, samtidigt som hon säger att hon inte vill dela en med andra, givet vad det är för tävling. Så är det en del i förspelet att dra ner bhn.
Det är först i efterhand när han inte ger henne "commitment" som hon inser vilket känslomässigt tillstånd hon skulle ha varit i. Då mappar hon om minnet och klistrar ditt känslotillståndet arg.

Är benägen att hålla med. Ser man videoklippet ler tjejen efter att han dragit ner bh:n.

Det andra fallet är betydligt svårare. Det verkar sönderklippt och kan mycket väl stämma med tjejens version eftersom bolaget reagerade så starkt.

Men svårt att bedöma. Verkar ju dock inte vara de stabilaste människorna som deltager i sådana här produktioner.
Citera
2021-04-21, 09:15
Medlem
mjnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Produktionens fel.
Hur FAN kan man ha med en person som är så uppenbart dopad? Klart han inte kan hålla kuken i styr med så mycket extra testo.

Varför måste du försvara förövaren? Oftast skyller du på att det är hudfärgens fel men att försöka vinkla detta till att det är ett produktionsbolags fel att någon kör upp fingrar i någons kön är ta mig fan lågt. Den som är skyldig till handlingen människan som fingrarna sitter på och ingen annan. Huruvida ett brott har begåtts får utredning visa. Om det nu blir en utredning av det hela.
Citera
2021-04-21, 09:17
Medlem
Toby är ju bara sååå snygg
Citera
2021-04-21, 09:46
Medlem
Jävla sluskig han är!
Citera
2021-04-21, 10:04
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Dömd för att att ha dragit i en BH lite lätt på någon som sitter och gnider sin röv i string mot hans kuk? Tror polis och åklagare har viktigare saker på bordet än så.
Tugga tuggumi och gå är något vi andra klarar av att göra sen tidig skolålder. Tror nog att polisen kan hantera även detta samtidigt som de hanterar annat.

Men vi är alla olika, och uppenbarligen så tycker det inte är så farligt det han gjorde. Kanske är det du som får träffa farbror blå då du gnider dig ovilligt mot någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in