2021-04-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Mer om voice to skull:

...a microwave pulse....

Tidigare skrev du:
Citat:
... VLF- och ELFvågor ...

Du är ju mer än lovligt inkonsekvent.

Du tar vi de igen:
Mikrovågor är ytterst enkla att skärma av och dämpa. Om dina röster inte försvinner när du t.ex åker i en hiss eller befinner dig i en källare kan man dra slutsatsen att rösterna inte beror på mikrovågor.
Citera
2021-04-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Man kan använda vatten och mark som medium. Ljudet går VIA detta medium, inte igenom.
Tack för upplysningen. Utmärkt inlägg för att komma från dig måste jag säga.
Citera
2021-04-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Tidigare skrev du:

Du är ju mer än lovligt inkonsekvent.

Du tar vi de igen:
Mikrovågor är ytterst enkla att skärma av och dämpa. Om dina röster inte försvinner när du t.ex åker i en hiss eller befinner dig i en källare kan man dra slutsatsen att rösterna inte beror på mikrovågor.

Det var ju svar på ditt påstående. Så vari ligger inkonsekvensen menar du?

Lätta att skärma av. Skulle inte tro det. De kan träffa personer i flygplan eller när de kör bil etc. så en hiss är ingenting.
Citera
2021-04-20, 21:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag försöker ge dig kunskap. Ditt "va?" visar ju att du inte begriper en komplex värld. Vad gör du ens här?

En komplex värld i vilken - där förutom att organiserad gängstalkning pågår med familj, arbetsgivare, vänner, sjukvård, försvaret, CIA, den påhittade organisationen ’Illuminati’ och universitetsvärlden som deltagare - nu även att rymdvarelser kidnappar folk och kör telepati på dem?

Är detta en korrekt uppfattning av hur du utvecklat din föreställning?
Citera
2021-04-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag tror på era upplevelser, jag tror verkligen ni känner er förföljda.

Däremot så tror jag såklart inte på att en TI's upplevelser orsakas av en världsomfattande konspiration där alla från familj och vänner till statliga myndigheter, advokater och sjukvård är inblandade i konspirationen. Och allt tillsynes utan något som helst vettigt motiv och utan att något någonsin läcker ut eller lämnar några som helst spår efter sig.

Och självklart avfärdar jag allt snack om strålkanoner, syntetisk telepati, hjärnimplantat, artificiell intelligens och andra fantasier av den enkla anledning att det är ren science fiction.

Motiv har nämnts flera gånger. Allt lämnar vissa spår även om denna slags brott är mycket svåra att bevisa. Avfärda du allt - det bekräftar bara att du är ett troll i bästa fall, en idiot i sämsta.
Citera
2021-04-20, 22:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En komplex värld i vilken - där förutom att organiserad gängstalkning pågår med familj, arbetsgivare, vänner, sjukvård, försvaret, CIA, den påhittade organisationen ’Illuminati’ och universitetsvärlden som deltagare - nu även att rymdvarelser kidnappar folk och kör telepati på dem?

Är detta en korrekt uppfattning av hur du utvecklat din föreställning?

Ditt fån. Du vet mycket väl att vem som helst kan kontaktas med ett telefonsamtal - de behöver inte vara i ett nätverk men nätverket byggs allteftersom. Typiskt Zersetzung-taktik. Om du inte tror att folk inte kan övertalas på flera basis av experter i området så kan jag inte hjälpa dig i din oförståelse. Vad gör du ens här din provokatör?
Citera
2021-04-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Världen är komplex, men det betyder inte att allt tror sig uppleva är delar av en komplex skrämmande egocentrerad konspiration. Oftast är det Ockhams rakkniv som gäller. Det är vanligen den rimliga enkla förklaringen som är den verkliga.

Det är väl för övrigt så att jag och några till inte tror på vad som skrivs i tråden.

Använd du rakkniven även fortsättningsvis, och fortsätt även att tro på allt som sägs i kontrollerad man stream media. Enklast så för dig och rakkniven. Keep it simple stupid.

Förresten så är det måhända du som är egocentrerad, där du tror att världen snurrar runt dig och din hatt. Du måste nästan tvångsmässigt avfärda sanningar i tråden.
Citera
2021-04-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Passa dig riktigt noga. Att skriva självklarheter, tex att någon/flera lider utav psykiska störningar gör dig till en trakasserande perp.

En sån här tråd är faktiskt underhållande att läsa, allt som ter sig mystiskt brukar ha den effekten. Men- det är ju tyvärr bara en tråd för inbördes beundran, där sjuka människor sitter och hetsar upp varandra, och bekräftar varandras hjärnspöken.

Dessvärre så är ju även många utav dessa intellektuellt oärliga, svarar inte på frågor dom inte gillar, misstolkar etc etc.

Jag menar; även den person som är ”någorlunda vettig” borde markera när någon sjuk människa har fått för sig att testa om denne har något chip i kroppen, genom att köra in armen i en mikrovågsugn. Problemet är ju även att dom som verkar ”någorlunda vettiga”, i alla fall är megalomaner som tror att hela jorden, och alla dess människor kretsar runt dom själva.

Visst är det bara en tråd för inbördes beundran. Hur fan kan du tro det? Inser du inte att illegal experimentering har skett tidigare i historien och sker likväl än idag?! Hur svårt kan det vara att fatta något så grundläggande!?
Citera
2021-04-20, 22:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ditt fån. Du vet mycket väl att vem som helst kan kontaktas med ett telefonsamtal - de behöver inte vara i ett nätverk men nätverket byggs allteftersom. Typiskt Zersetzung-taktik. Om du inte tror att folk inte kan övertalas på flera basis av experter i området så kan jag inte hjälpa dig i din oförståelse. Vad gör du ens här din provokatör?

Det bästa skulle ju vara om du med flera sökte vård för era problem, och i nästa fall kunna få ett vettigt liv.

Näst bäst är om folk som är på gränsen att dras in detta i stället väljer att söka vård.

Varför telefon? Du har ju kompisar i tråden som menar att tankar kan fjärrsändas av artificiell intelligens rätt in i huvudet. Även om man sitter 10 000m upp i ett flygplan. Varför skulle man behöva ringa nån i denna värld?
Citera
2021-04-20, 22:20
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Använd du rakkniven även fortsättningsvis, och fortsätt även att tro på allt som sägs i kontrollerad man stream media. Enklast så för dig och rakkniven. Keep it simple stupid.

Förresten så är det måhända du som är egocentrerad, där du tror att världen snurrar runt dig och din hatt. Du måste nästan tvångsmässigt avfärda sanningar i tråden.

Sanningar? Du har inte på något enda sätt fått något du sagt att verka sant. Du klipper in långa sjok text du inte själv fattar innebörden av. Du hoppar mellan frekvenser och helt omöjliga beteenden för hur vågor sprider sig.

Varför tror du att någon ska tro att det du påstår och klistrar är sant?
Citera
2021-04-20, 22:31
Medlem
Citat:
Visst är det bara en tråd för inbördes beundran. Hur fan kan du tro det? Inser du inte att illegal experimentering har skett tidigare i historien och sker likväl än idag?! Hur svårt kan det vara att fatta något så grundläggande!?

Jo det är klart att jag förstår det. Men det betyder inte med automatik att du, eller någon annan i denna tråd, faktiskt är utsatta för vad ni hävdar.
Jag har ju nu x antal gånger tagit upp historiska exempel på människor som faktiskt varit drabbade utav det ni kallar för gs. Det ena innebär inte automatiskt det andra. Bara för att vi har haft häxprocesser, eller närmare i tiden med CIA operationer mot hippie- och medborgarrättsrörelsen, så innebär inte det med automatik att det ni hävdar faktiskt har skett.

Du har ännu inte gett mig någon förklaring, varför just du- eller någon annan här i denna tråd- är konstant övervakade och trakasserade?

Vad är det som gör dig så pass viktig, att du ständigt har ett dussin främmande människor som övervakar och förföljer dig?
Citera
2021-04-20, 22:44
Medlem
Citat:
Debunkar din och andras trams försås. Ni har en massa påståenden om att "buhu, alla är elaka" med humbugtrams om teknik och trebokstäversorganisationer som inte bryr sig ett vitten om er. Bevis? Näh, de sparar jag till de dom är värda att se. Kom med konkreta bevis! Foton, inspelningar, ljud, video. Men nej, ni duckar hela tiden. Hur tror ni att ni ska vara trovärdiga när ni inte kommer med ett endaste bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in