2021-04-21, 03:38
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
När tändhatten går ur kommer allt på engång.

Gudars skymning alltså.
Citera
2021-04-21, 03:52
Medlem
Jag skulle säga att svenskar är väldigt bra på att bajsa.
Sällan har vi så fina rör som i Sverige.
Citera
2021-04-21, 03:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Promtwix27
Hjärntvättad har med språk, reklam, kort, lat. Både du och den hjärntvättade är bönder med IQ 100 vars styrka är allmän kunskap. Denna kunskap är spekulation vilket ingen vill medge. Det blir ond cirkel för att ingen vill ha fel.

Socialt osmidig är relativ till gruppen denne vistas i. Om du är i fel grupp är DU efterbliven. Varför är det fel att vara öppen, extrovert och ärlig? I andra länder är det normalt att vara öppen och extrovert. Det är såna som dig som gör svenskar mesiga. Lär dig tolerera och bli tolererad villkorslös. Måste dina "kompisar" försörja dig med hittepå jobb för att du inte ska gråta över hur värdelös du är?

Vad är det för djävla skit på slutet? Vad är du för en fitta?

Vad menar du med att jag ska lära mig att tolerera pk-svensken? Vad ska inte den någon gång lära sig? Snarare.
Citera
2021-04-21, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Vad menar du med att jag ska lära mig att tolerera pk-svensken? Vad ska inte den någon gång lära sig? Snarare.

Du deltar i att hjärntvätta pk svensk när du inte klarar av att han öppnar käften. Du kan inte äta och ha kvar kakan samtidigt.

Du äter kaka med hjärntvätt och behåller kakan med "han öppnar käften för mycket". Det är jantelag som försvarar Socialdemokraterna som du aktivt röstar på.
Citera
2021-04-21, 09:07
Bannlyst
Citat:
Du deltar i att hjärntvätta pk svensk när du inte klarar av att han öppnar käften

Hur då?
Citera
2021-04-21, 22:39
Medlem
Till Mertillen

Det är ok med olika åsikter. Det ingen vill är att bli utfryst då resurser styr. Du kan debattera med pk svensk men inte dehumanisera hen. Då blir hen paranoid och litar på staten ännu mer. Det är bra om folk öppnar käften utan allvarliga konsekvenser. Om vi kastar dynga får vi det tillbaka i en dum cirkel.

Av det du tolkar svenskt, vad föredrar du:
1. PK svensk och 2. Kritisk när hen är trygg. 1. Bara pk svensk. / Utöka kramkänslan och du kan få bort statens monopol med god ägare.
Citera
2021-04-22, 12:54
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathisfakenews

Äntligen ! Vi behövde något positivt med att vara svensk, efter att ha läst jeremiaden i denna tråd.
Citera
2021-04-22, 13:42
Medlem
OlyckligKarleks avatar
Timida, försiktiga, tillmötesgående, artiga, tystlåtna, ängsliga, lyhörda, ordentliga, propra, ursäktande och medgörliga.
Citera
2021-04-22, 13:48
Medlem
Fattiga eller skitrika grisar
Citera
2021-04-22, 14:33
Bannlyst
Citat:
Av det du tolkar svenskt, vad föredrar du:
1. PK svensk och 2. Kritisk när hen är trygg. 1. Bara pk svensk. / Utöka kramkänslan och du kan få bort statens monopol med god ägare.

Jag förstår knappt vad det är du skriver.
Citera
2021-04-22, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deathisfakenews

Jag undrar om det inte blivit sämre. Bajsar veganer bra? Eller är det löst och illaluktande?
Citera
2021-04-22, 21:40
Medlem
OlyckligKarleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
De flesta utlänningar som hamnar i Sverige (nu pratar vi inte flyktingproblematiken) gör det, antingen för kärlekens skull eller den svenska mentalitetens skull. Jag är en av de.

Min man sedan 15 år tillbaka är svensk. Jag gillade tanken att flytta hit med honom när frågan kom upp vem som skulle ta över svärföräldrarnas gård.
Jag har varit lite naiv som de flesta utlänningar. Trodde att alla svenskar är enbart trevliga och lätt att umgås med.
Jag fick lära mig otroligt snart att det inte alls är så. Nu tänker jag inte generalisera här, men 2 saker har jag efter alla dessa år svårt att förstå.

Vad är typiskt svenskt beteende? Typiskt svenskt beteende är att vara konflikträdd och hellre agera bakifrån. Det gör fortfarande ont och gör det svårt att reagera. Eller så gör det ont för att man förväntar sig att den andre skulle ta upp problem face to face utan att killa en bakifrån.

Det andra är. Sverige har enbart 9 mio invånare, men ändå tror ni att ni är heart of the matter. Ni resar världen runt, ändå har jag aldrig i hela mitt liv träffat ett folk som var så trångsynt och rasistiskt. Hur går detta ihop?

Nu vill jag inte prata om diverse världskrigar. Hur kan någon svensk här, någon som aldrig varit inblandat i något öht, berättar för andra att Hitler var bra för att han eliminerade alla oönskade subjekt. Ni som håller med honom borde undra hur många av er familj skulle bli kvar eftersom svenskarna är liksom folk i USA ett folk av invandrare. Vikingarna har dött ut för länge sedan.

Vikingarna har inte dött ut kära lilla du, de finns kvar där jag bor i alla fall! De är välbyggda, starka, blonda, långa blåögda oh la la typiskt svenska, riktiga vikingar! 😘👌🏻
Ögongodis för oss damer.

Vikingarna are alive and well my friend!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in