2021-04-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Jag förstod det vid första svaret, varför känner du ett behov av att redogöra det ytterligare? Jag vet att man antingen kan hyra eller köpa, men det var inte frågan, dumma jävel.
Hade du förstått frågan (Huruvida om fordonet var hyrd eller köpt) hade du kunnat bespara mig en ytterligare kommentar.
Käften nu.
Anledningen till att jag och många andra kände behov av att klargöra ännu mer är för att du verkar vara extremt trögfattad. Du fortsätter liksom med dina kommentarer om att gärningsmännen är idioter som kör elsparkcykel, för att "man kan spåra det med GPS". För det första tolkade jag det inte som en fråga, för det andra så fick du SVAR på din "fråga" av ett flertal användare.

När folk förklarade att det med 99,9999% sannolikhet är privatägda elsparkcyklar, som alltså inte har någon GPS eller BankID krav kommer du som en riktig stjärna och påpekar att du jobbar inom rättsväsendet och minsann har koll på att man kan lagföra individer som har hyrt färdmedel som kunnats spåra med GPS. Och att "Jag tror nog snarare att det är ni som är dumma, ni har säkert aldrig ens varit med i en rättegång." Hahahah riktigt trög är du iallafall helt klart. Självinsikt verkar tyvärr inte vara din starka sida.
Citera
2021-04-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Det har väll framkommit att hon var tjejen som va på plats med dara, vem är annars tjejen som var där någon som vet?
Nej det tror jag inte? Eller vart har det framkommit att det skulle vara R som var på plats med Dara?

I tidningarna står det ju att Dara's flickvän var på plats med honom, men R är ju inte Dara's flickvän.
Citera
2021-04-21, 00:12
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jellomachinen
Anledningen till att jag och många andra kände behov av att klargöra ännu mer är för att du verkar vara extremt trögfattad. Du fortsätter liksom med dina kommentarer om att gärningsmännen är idioter som kör elsparkcykel, för att "man kan spåra det med GPS". För det första tolkade jag det inte som en fråga, för det andra så fick du SVAR på din "fråga" av ett flertal användare.

När folk förklarade att det med 99,9999% sannolikhet är privatägda elsparkcyklar, som alltså inte har någon GPS eller BankID krav kommer du som en riktig stjärna och påpekar att du jobbar inom rättsväsendet och minsann har koll på att man kan lagföra individer som har hyrt färdmedel som kunnats spåra med GPS. Och att "Jag tror nog snarare att det är ni som är dumma, ni har säkert aldrig ens varit med i en rättegång." Hahahah riktigt trög är du iallafall helt klart. Självinsikt verkar tyvärr inte vara din starka sida.
Men är du seriöst dum, eller? Det var i min frågeställning som jag påpekade att man hade kunnat spåra dem OM den var hyrd, jag skrev det EN gång.
Visa mig ett stycke där jag har skrivit om spårning FLER än en gång.

Anledning till varför jag ens överhuvudtaget skrev om GPS-spårning är för att en bondlurk inte trodde att gärningsmän kan vara så dumma att de faktiskt har saker i eget namn.
Men det har skett, lasermannen är ett fall.
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-04-21 kl. 00:16.
Citera
2021-04-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellomachinen
Nej det tror jag inte? Eller vart har det framkommit att det skulle vara R som var på plats med Dara?

I tidningarna står det ju att Dara's flickvän var på plats med honom, men R är ju inte Dara's flickvän.

Vem är hans flickvän då någon som vet? Den enda utpekade flickvännen hittills har varit R. Intressant ifall det är så att R var den som var på plats, antagligen en fuling från henne isånnafall eller att hon och Dara hade en affär medans hennes riktiga kille sitter häktad.
Citera
2021-04-21, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joss9999
Hennes kusins mördare blev dömd till 18års fängelse i 2019 så hur är det möjligt menar du?

Ja. Men han var väl del av Vårbynätverket och lydde order från ledaren? Själva utföraren sitter, kumpanerna var med och kidnappade Einar med hjälp av Haval.
Citera
2021-04-21, 00:30
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
kolla vad den här killen lagt ut !!!

https://www.instagram.com/andree.alikhan/

''din dag kommer ns1einar'' AK i namnet
Om nåt händer Einar åker killen in inom några min.
Citera
2021-04-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabongo
Ja. Men han var väl del av Vårbynätverket och lydde order från ledaren? Själva utföraren sitter, kumpanerna var med och kidnappade Einar med hjälp av Haval.
Så med andra ord var han inte på plats och du har egentligen ingen aning ifall han ens var inblandad i det, han är bara en del av nätverket som kidnappade einar?
👏🏼
Citera
2021-04-21, 00:46
Medlem
Citat:

Är det Ali Khan som i sekten/klanen?
Citera
2021-04-21, 00:52
Medlem
Citat:

Privat nu i a f och 0 inlägg.
Kanske vanligt, typ som Larsson bland landsmännen?
Citera
2021-04-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joss9999
Så med andra ord var han inte på plats och du har egentligen ingen aning ifall han ens var inblandad i det, han är bara en del av nätverket som kidnappade einar?
👏🏼

Jag lägger ingen värdering i det. Påpekar bara det ironiska i det. Om det nu stämmer att han var ihop med tjejen som var med när killen blev mördad av Vårbynätverket för att han liknade en fiende till dem.
Citera
2021-04-21, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabongo
Jag lägger ingen värdering i det. Påpekar bara det ironiska i det. Om det nu stämmer att han var ihop med tjejen som var med när killen blev mördad av Vårbynätverket för att han liknade en fiende till dem.

Var det vid Cirkle K? Typ fiendens fru och fel kille som de tog misstag? Kanske minns fel.Alltså Vårbys ärkefiende (fd barndomsvän)- numera i Västerås? Moyk... något på m. Var Havals brors flickväns kusin gift med honom? Eller har jag rört i hop allt?
EDIT: ärkefiende och fd vän menade jag.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-04-21 kl. 01:05.
Citera
2021-04-21, 01:02
Medlem
andree.alikhan la ut två videos, en av dom när han röker och skriver att ''din dag kommer ns1einar'' och skriver #freeH

sen la han ut idag när han sitter i en bil och skriver ''ger man sig in i leken får man leken tåla''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in