Citat:
Ursprungligen postat av
jellomachinen
Anledningen till att jag och många andra kände behov av att klargöra ännu mer är för att du verkar vara extremt trögfattad. Du fortsätter liksom med dina kommentarer om att gärningsmännen är idioter som kör elsparkcykel, för att "man kan spåra det med GPS". För det första tolkade jag det inte som en fråga, för det andra så fick du SVAR på din "fråga" av ett flertal användare.
När folk förklarade att det med 99,9999% sannolikhet är privatägda elsparkcyklar, som alltså inte har någon GPS eller BankID krav kommer du som en riktig stjärna och påpekar att du jobbar inom rättsväsendet och minsann har koll på att man kan lagföra individer som har hyrt färdmedel som kunnats spåra med GPS. Och att "Jag tror nog snarare att det är ni som är dumma, ni har säkert aldrig ens varit med i en rättegång." Hahahah riktigt trög är du iallafall helt klart. Självinsikt verkar tyvärr inte vara din starka sida.
Men är du seriöst dum, eller? Det var i min frågeställning som jag påpekade att man hade kunnat spåra dem OM den var hyrd, jag skrev det EN gång.
Visa mig ett stycke där jag har skrivit om spårning FLER än en gång.
Anledning till varför jag ens överhuvudtaget skrev om GPS-spårning är för att en bondlurk inte trodde att gärningsmän kan vara så dumma att de faktiskt har saker i eget namn.
Men det har skett, lasermannen är ett fall.