2021-04-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
kolla vad den här killen lagt ut !!!

https://www.instagram.com/andree.alikhan/

''din dag kommer ns1einar'' AK i namnet
Han följs dock ej av någon Ali Khan vad jag kan se.
Kanske bara råkar dela samma efternamn?
Citera
2021-04-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellomachinen

Vet inte vem det är aldrig sett han innan
Citera
2021-04-20, 23:33
Medlem
Citat:

vet inte vem han är men det vore väldigt dumt av han om han är ali khan att köra mot einar när han är vänner me tati och dom andra
Citera
2021-04-20, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joss9999
R är inte Daras flickvän, herregud. Hon är tillsammans med en av hans vänner så droppa era äckliga kommentarer/spekulationer om en oskyldig tjej som inte har nåt med saken o göra.

Daras tjej hade en nära kusin som blev skjuten för några år sen av misstag när hon såg på och sen dess pratat ut mkt i media om att gatuvåldet måste sluta. Så det finns inte på kartan att hon skulle kastat han under bussen sådär.
Bra sagt! Idioterna i tråden bara droppar namn hur som helst, ingen fakta ingenting
Citera
2021-04-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabongo
Lite ironiskt att hennes döde pojkvän var bror till killen som tillsammans med hennes kusins mördare rånade och förnedrade Einar.

Vem är hennes kusin vad heter han?
Citera
2021-04-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joss9999
R är inte Daras flickvän, herregud. Hon är tillsammans med en av hans vänner så droppa era äckliga kommentarer/spekulationer om en oskyldig tjej som inte har nåt med saken o göra.

Daras tjej hade en nära kusin som blev skjuten för några år sen av misstag när hon såg på och sen dess pratat ut mkt i media om att gatuvåldet måste sluta. Så det finns inte på kartan att hon skulle kastat han under bussen sådär.

Om inte R är Daras flickvän vem är då hans flickvän? Skumt att R är på plats med Dara med tanke på att hon är tillsamans med Dara och Havals nära kompis benjamin. Antingen så hade dom kanske en affär medans benjamin satt häktad för kidnappningen av Einar eller så var hon nog där för att lura fram Dara så han kunde mördas.
Citera
2021-04-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Om inte R är Daras flickvän vem är då hans flickvän? Skumt att R är på plats med Dara med tanke på att hon är tillsamans med Dara och Havals nära kompis benjamin. Antingen så hade dom kanske en affär medans benjamin satt häktad för kidnappningen av Einar eller så var hon nog där för att lura fram Dara så han kunde mördas.
Vem har sagt att R var på plats med Dara?
Menar du när han blev skjuten? Det stod att Dara's flickvän rökte en cigg med honom, men som flera redan har klargjort så är R inte Dara's flickvän.

Eller menar du att det skulle vara konstigt att hon var på plats vid Dara's minnesstund?
Citera
2021-04-20, 23:45
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Men det folk försöker förklara till dig är att elsparkcyklarna förmodligen är PRIVATÄGDA och köpta.
De har alltså inte HYRT elsparkcyklarna, utan KÖPT dem. Då är det vad jag vet ingen GPS, och givetvis krävs det inget bankID för att använda en cykel som man själv äger.
Jag förstod det vid första svaret, varför känner du ett behov av att redogöra det ytterligare? Jag vet att man antingen kan hyra eller köpa, men det var inte frågan, dumma jävel.
Hade du förstått frågan (Huruvida om fordonet var hyrd eller köpt) hade du kunnat bespara mig en ytterligare kommentar.
Käften nu.
Citera
2021-04-20, 23:46
Medlem
Citat:
Vem har sagt att R var på plats med Dara?
Menar du när han blev skjuten? Det stod att Dara's flickvän rökte en cigg med honom, men som flera redan har klargjort så är R inte Dara's flickvän.

Eller menar du att det skulle vara konstigt att hon var på plats vid Dara's minnesstund?

Det har väll framkommit att hon var tjejen som va på plats med dara, vem är annars tjejen som var där någon som vet?
Citera
2021-04-20, 23:51
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Sluta vara så jävla äckligt respektlös och skriva sådant när familjen är i sådan sorg. Empatilösa människa. Deras syster skulle nog inte ens kissa på dig om du brann
De har nog skapat mer lidande för andra, inte ett dugg synd om familjen.
Är man med i leken får man leken tåla.
Citera
2021-04-20, 23:52
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
De har nog skapat mer lidande för andra, inte ett dugg synd om familjen.
Är man med i leken får man leken tåla.

Fast vi vet inte ens anledningen till varför han dog! Så skit ner dig istället
Citera
2021-04-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Det har väll framkommit att hon var tjejen som va på plats med dara, vem är annars tjejen som var där någon som vet?
Nej det har inte framkommit, släpp det om du inte har säkra källor eller är insatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in