Citat:
Ursprungligen postat av
Varglig
Det är viktigt att inte glömma vad sådana där typer gjort med landet oavsett om de nu försöker byta spår och vill vara med i någon ny klubb. Jan Emanuels CV är av ett sådant slag att jag inte kan acceptera det och i princip blir det avgörande för min del. Jag kommer aldrig betala en spänn till Bulletin för något alls. Samma sak om de hade engagerat Fredrik Reinfeldt (vilket naturligtvis är osannolikt, men samma princip; hel toacceptabel individ, kan ej förlåtas).
Det är skillnad mot en sådan som Bert Karlsson (som jag förvisso ogillar också) som också varit asylbaron men han har inte drivit den frågan som politiker, tvärtom. Då hade det varit ok med honom som skribent men sådana som Jan Emanuels är riktigt äckliga typer, först spela helgon med våra skattepengar och förstöra landet, sedan hoppa av och sko sig på resultatet genom de kontakter man byggt som politiker.
Fy fasen vad vidrigt.
Tror inte, att Jan Emanuel Johansson aspirerar på att vara med i ngn annan klubb än klubben Jan Emanuel Johansson.
Som framgår av min föreg. kommentar så undflyr det mig helt, vad Henrik Jönsson ser för förtjänster hos Jan Emanuel Johansson. Det enda jag kan se, är i kontrasten mellan dem, så framhävs Henrik Jönsson egen stjärna starkare eftersom Johansson inte på långa vägar kan konkurrera med Jönsson. (Och därutöver ska Johansson vara ett sosse-alibi åt Jönsson).
Johansson kanske ska spela andrafiol åt Bali resp. åt Bard i poddar för Bulletin? Samt vara sosse-alibi även på Bulletin.