Det går inte rösta på vem som ska sova tillsammans i sviten.
Folk kommer kommentera i 1000-tals på BB’s insta och sen kommer dom som vanligt välja ut dem som dom tycker passar bäst, inte dom som får flest röster, för det kommer ingen att ha koll på.
Jag har gjort som Dennis ett flertal gånger och än värre saker på både tjejer jag känt och inte känt.
Har aldrig fått en smäll lr utskällning, för jag gör det bara på tjejer som vill 😊
Boys will be boys*, försök förstå det 👮🏽♀️✌️
Varför blir dom inte bakis i huset, dom blandar öl,vin och cider och går o lägger sig bra fulla.
Jag kommer inte upp ur sängen efter en sån fylla 🤷🏻♂️🥳🥳🥳🥳
Nej Nardos grät inte, hon stod i garderoben och gömde sig och garvade för att de inte hittade henne.
Mergim surade i poolrummet ett tag innan han kom tillbaka till sovrummet och gnällde om att folk skulle respektera att han bara sovit två timmar natten innan.
Bråket mellan dem startade med att Pedram och Emelie pikade Dompa att han skulle visa Emelie vad han kände och köra med ”raka rör”, vilket Dompa tycker att han gjort. Kamerorna kom in sist i bråket, alltså efter typ 1,5 timme.
De sov i olika sovrum sen.
Nardos vart sur på Adrian när han skulle sova i en annan säng, hon sa att han inte var välkommen tillbaka mer. Adrian vägrade lägga sig bredvid Madde utan förhalade det i 2 timmar tills hon däckat, innan det låg hon där och såg ledsen ut. Dompa var redigt less på Pedram och sa att han och Emelie kunde sova ihop istället. Mergim surade på Adrian när han skulle byta sovrum.