2021-04-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Poolrummet är väl det närmsta ett terrarium han kommer i huset. 🐍

Hoppas Dompa får sviten med Tanja. Vi kommer definitivt få underhållning, både i form av deras samspel och för att Emelie kommer gå från sur till JÄTTEsur. Hihihi.
Hoppas hoppas!!!
2021-04-20, 09:39
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Det som fick bägaren o rinna över ang. bråket var iaf att Emelie lacka ur när Dompa frågade henne varför hon tänker på kamerorna så mycket. Till saken hör att d va Emelie själv som nämnde nåt om kameror precis innan, vilket hon senare nekade till att ha sagt.
Har hon någonsin erkänt något hon sagt? Där borde hon tänka på kamerorna innan hon ljuger som en häst travar.
2021-04-20, 09:40
Medlem
Dompa och Tanja i sviten inatt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
In med dompa lööve och Tanja i sviten.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Ikväll måste vi röra om i grytan och rösta så att emelie och Adrian får bo i sviten inatt. Tänk er maddes blick🤣🤣

hur fan ska vi ha det? vi kan inte splitta våra röster då vinner bb polizei som vanligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nej då kommer de att prata än mer skit om Tanja och Dompa, de ska till final så lite skit som möjligt ska kastas på dem.

På ett sätt tänker jag likadant men samtidigt tror jag småsnokarna enbart förlorar själva på att fortsätta med sitt skitsnackande, åtminstone hos tittarna. Risken att både Tanja och Dompa sitter nominerade även nästa vecka är ju stor hur som helst, så varför inte passa på att slänga lite tändvätska på elden. Förhoppningsvis lyckas Tanja på något vis knipa en immunitet i veckan!
2021-04-20, 09:41
Medlem
Dom får nog ta in Adrians sörra nästa vecka också, så hon även får svara på vad det är med Adrian och vattenkranar. För fan 2 pers står och duschar, jag lovar att ingen hör när du sprutlackerar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Har hon någonsin erkänt något hon sagt? Där borde hon tänka på kamerorna innan hon ljuger som en häst travar.

Fast hon säger ju en sak och tänker en annan (hon är ju ”sarkastisk”). Det är väl vårt fel att vi inte hör vad hon tänker.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hur fan ska vi ha det? vi kan inte splitta våra röster då vinner bb polizei som vanligt

Kan man rösta något nu? Vart?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Ikväll måste vi röra om i grytan och rösta så att emelie och Adrian får bo i sviten inatt. Tänk er maddes blick🤣🤣
DEN vore något!!!🤣👍
Medlem
simon hade alltså lagt sig i fyrkanten för att sova igår men blev tvingad av nardos att sova i rosa sovrumet istället
2021-04-20, 09:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
På ett sätt tänker jag likadant men samtidigt tror jag småsnokarna enbart förlorar själva på att fortsätta med sitt skitsnackande, åtminstone hos tittarna. Risken att både Tanja och Dompa sitter nominerade även nästa vecka är ju stor hur som helst, så varför inte passa på att slänga lite tändvätska på elden. Förhoppningsvis lyckas Tanja på något vis knipa en immunitet i veckan!
Okey, de snackar ju skit iallafall, det är tittarna som bestämmer och de gillar inte knivhugg i ryggar och skitsnack. Det får bli Tanja och Dompa.
2021-04-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Rigg Brother kommer vinna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in