2021-04-20, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har läst ikapp allt som har skrivits inatt. Fan att jag somnade igår för jag hänger inte med!

Vet att det är skit drygt att återberätta men om någon orkar svara lite kortfattat på nån av mina frågor är jag tacksam

1. Grät nardos verkligen, och varför?
2. Vart sov mergim? Läste att han låg i poolrummet, hela natten?
3. Hur startades bråket mellan emelie och Dennis? Var det något med pedram eller var det något om kamerorna?
4. Blev emelie och Dennis sams och vilka sov dom med?
5. Blev några andra osams?

Nej Nardos grät inte, hon stod i garderoben och gömde sig och garvade för att de inte hittade henne.

Mergim surade i poolrummet ett tag innan han kom tillbaka till sovrummet och gnällde om att folk skulle respektera att han bara sovit två timmar natten innan.

Bråket mellan dem startade med att Pedram och Emelie pikade Dompa att han skulle visa Emelie vad han kände och köra med ”raka rör”, vilket Dompa tycker att han gjort. Kamerorna kom in sist i bråket, alltså efter typ 1,5 timme.

De sov i olika sovrum sen.

Nardos vart sur på Adrian när han skulle sova i en annan säng, hon sa att han inte var välkommen tillbaka mer. Adrian vägrade lägga sig bredvid Madde utan förhalade det i 2 timmar tills hon däckat, innan det låg hon där och såg ledsen ut. Dompa var redigt less på Pedram och sa att han och Emelie kunde sova ihop istället. Mergim surade på Adrian när han skulle byta sovrum.

Ja det var väl det.
2021-04-20, 09:32
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej Nardos grät inte, hon stod i garderoben och gömde sig och garvade för att de inte hittade henne.

Mergim surade i poolrummet ett tag innan han kom tillbaka till sovrummet och gnällde om att folk skulle respektera att han bara sovit två timmar natten innan.

Bråket mellan dem startade med att Pedram och Emelie pikade Dompa att han skulle visa Emelie vad han kände och köra med ”raka rör”, vilket Dompa tycker att han gjort. Kamerorna kom in sist i bråket, alltså efter typ 1,5 timme.

Nardos vart sur på Adrian när han skulle sova i en annan säng, hon sa att han inte var välkommen tillbaka mer. Adrian vägrade lägga sig bredvid Madde utan förhalade det i 2 timmar tills hon däckat. Dompa var redigt less på Pedram och sa att han och Emelie kunde sova ihop istället. Mergim surade på Adrian när han skulle byta sovrum.

Ja det var väl det.

D va garv alltså...lät så sjukt likt som att hon grät...missade dock varför hon stod där inne från början
2021-04-20, 09:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
1: Lät 100 % som hon gjorde d i garderoben!
men när hon väl kom ut så va hon inte ledsen alls
2: Låg i poolrummet med offerkoftan på en halvtimme kanske...sen gick han tillbaka till sin säng.

Citat:

Nardos vart sur på Adrian när han skulle sova i en annan säng, hon sa att han inte var välkommen tillbaka mer. Adrian vägrade lägga sig bredvid Madde utan förhalade det i 2 timmar tills hon däckat, innan det låg hon där och såg ledsen ut. Dompa var redigt less på Pedram och sa att han och Emelie kunde sova ihop istället. Mergim surade på Adrian när han skulle byta sovrum.

Ja det var väl det.

Tack
2021-04-20, 09:34
Medlem
till raggningsskolna måste vi ju rösta simon han och dompa kommer ju göra content isåfall
2021-04-20, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Så om du har en kärleksrelation med någon och båda tycker om varandra. Även då anser du att man inte får dra upp kjolen och klämma på rumpan på sin kärlek, som även gillar det och tillåter det.
Du måste ha ett extremt torrt kärleksliv.
Inför kameror och resten av husets deltagare skulle jag undvika att exponera en annan person utan samtycke. Sen såg jag just det i går som det tjafsas om, och röven hängde redan utanför eftersom surelie grenslade dompa knän. Han drog ”upp” kjolen typ 3cm... Storm i en fingerborg...
2021-04-20, 09:36
Medlem
Citat:

Ja det var väl det.
Tack för sammanfattning! Missade merpart i går. 🙂👍
2021-04-20, 09:36
Medlem
Ikväll måste vi röra om i grytan och rösta så att emelie och Adrian får bo i sviten inatt. Tänk er maddes blick🤣🤣
2021-04-20, 09:38
Medlem
Jomras avatar
Citat:

Ja det var väl det.

Det som fick bägaren o rinna över ang. bråket var iaf att Emelie lacka ur när Dompa frågade henne varför hon tänker på kamerorna så mycket. Till saken hör att d va Emelie själv som nämnde nåt om kameror precis innan, vilket hon senare nekade till att ha sagt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
En sak: Emilie och Dennis har ingen ”kärleksrelation”. Oavsett vad som hände i går. 🥱
Och ingen har rätt att dra ned/upp kjolar eller byxor och blotta röven på någon, utan medgivande.

Joda, ska man fråga, är det ok att jag drar upp din klänning?
Då försvinner the moment ju.
Aja, när jag levde så klämde vi tjejer på både bröst och rumpa utan nån blev arg, för vi var snygga och hade tajming.
Måste va hemskt att va kille i dagens tråkiga feministiska samhälle.
Inte undra på att psykisk ohälsa ökar i erat tråkiga Sverige 👮🏽‍♀️✌️😘
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Inför kameror och resten av husets deltagare skulle jag undvika att exponera en annan person utan samtycke. Sen såg jag just det i går som det tjafsas om, och röven hängde redan utanför eftersom surelie grenslade dompa knän. Han drog ”upp” kjolen typ 3cm... Storm i en fingerborg...
Har också sett det, urlöjligt, masspsykos.
Medlem
Jag har missat - Dompa, har han sökt till BB eller har nån gjort det åt honom? Han borde ha varit med från början! Väldigt easy-going och rolig! Har inte hittat nåt att irritera mig på (förutom det som flera skriver, han har en tofflig tendens).
Bannlyst
In med dompa lööve och Tanja i sviten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in