2021-04-19, 23:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De tror de tävlar om en miljon, men egentligen är de bara med i den nya dokusåpan ”Vem vill bli alkoholist”

Produktionen utlovade ju en twist så att e
Skulle förklara årets upplägg som hittills påminner mer om en urvattnad PH-variant än riktig BB
2021-04-19, 23:46
Medlem
Jag tror AD är sugen på Peddot
2021-04-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hörde att Mergim hade "glömt" en cider i sovrummet förut idag men har inte hört att Simon eller Pedram gömt något. Kan förstås ha missat.. Isåfall ska de alla straffas. Ett riktigt uselt beteende att gömma undan vem det än är.

Pedram och Simon var nog för någon vecka sen. Och kanske innan brevet kom in om att det var regelbrott. Håller med dig att det är ett kasst beteende.
2021-04-19, 23:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Märks verkligen vilket vidrigt gäng detta är. Inte ett knyst om Tjacket.
När Alex åkte så bölades det höger och vänster. Här märker man inte ens att hon lämnat huset. Så sorgligt. Men vi två finns här för Tjacket, ifall hon behöver en axel att luta sig mot. Men hon verkar inte vara en sån som lutar sig mot axlar.

Känns som att Tanja kommer vilja använda grottan ikväll.
2021-04-19, 23:48
Medlem
1754s avatar
Jag blir fan kåt på riktigt när jag ser Narnia. Så jävla vacker.
2021-04-19, 23:49
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Märks verkligen vilket vidrigt gäng detta är. Inte ett knyst om Tjacket.
När Alex åkte så bölades det höger och vänster. Här märker man inte ens att hon lämnat huset. Så sorgligt. Men vi två finns här för Tjacket, ifall hon behöver en axel att luta sig mot. Men hon verkar inte vara en sån som lutar sig mot axlar.

Tycker också det känns sorgligt. Bättre att dom visar sina rätta jag än att sitta och låtsasböla.
Jag tycker iallafall att Tjackie var mer underhållande att se på än minst 4-5 andra personer därinne. Godhjärtad och fin, om än lite klumpig ibland.

Jag kan erbjuda både axel och knä! Som du säger, hon är nog inte en sån som lutar sig mot axlar. (Men kryckor däremot hehe )
Bannlyst
Madde är skitfull, kommer sluta i tårar lr spyor 😭😫🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag blir fan kåt på riktigt när jag ser Narnia. Så jävla vacker.

Antar att du har ljudet på mute?
2021-04-19, 23:50
Medlem
Conny63s avatar
Årets upplägg av BB 2021 tyder på att det går i graven nu i Sverige ! Vart hittades dessa människor ! TV4 ni körde skiten i botten
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag har sett fy fan om man själv gör såna blickar och tror man är "sexig"

Hehe därför jag oftast är stoneface, typ såhär:
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Antar att du har ljudet på mute?

Jag testade...hjälpte int
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Dompa är för tillfället (yes för den skiten förändras tydligen med skit och draman) min favorit. Trots att han är sååååå jävla doucheig.
Jag har problem med att han inte fattar varför det är doucheigt. Men han är där för att ha kul och är sig själv. Det får poäng i min bok. Sen att han har noll koll på BB är för mig så jävla roligt!

Att emelie har sin story från sitt håll respekterar jag. Hon callar det som hon ser det. Hon försvarar honom och gillar honom whatever. Det är nice att hon säger nej till att utnyttja folk (hennes uppfattning) inhe fel med det.

Han kan säga nej. No worries.

Annat folk kan dra tidigare

Jag tycker också att Dompa är riktigt skön.. Han är så oförstörd eller vad man ska säga. De flesta därinne verkar veta hur de ska spela BB-spelet medan han är novis Men jag gillar inte han och Emelie ihop. Tycker att Emelie ofta trycker ner, dissar och beter sig illa mot honom. Tycker han ska dissa henne tillbaka och fokusera på att bara ha kul därinne. Då kanske han klättrar upp till 2a plats för mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in