2021-04-19, 23:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Skrivs det inte så vid varje fest 🤣

Jo men det är för att det varje fest är världens sämsta fest i BB huset 😂
2021-04-19, 23:43
Bannlyst
Dompa löööve verkar ha överskott på löööve ikväll, han är på alla brudar 😍🥰😍🥰😍🥰❤️❤️
2021-04-19, 23:44
Medlem
Dennis och Tanja skulle passa bra ihop.
Medlem
embargos avatar
Nardos 64 dagar in: ”Hallå får vi sjunga Rihanna-låtar?”

Vem är jag nu ”BIG BROTHER HÖJ”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Sen när Madde pratar med Adrian så kommer hon gnälla om att gruppen förstorar det.

Det kommer säkert. Usch! Hoppas det kan vara över nu!
Medlem
pukkas avatar
Har joel gått med i Jehovas med sina kläder eller?
2021-04-19, 23:45
Medlem
Uppdaterar min humörpåverkade popularitetslista:

1. Tanja (bara härlig, positiv person)
2. Dompa (-”-)
3. Simon (veckans bubblare, stiger som sol under en högsommardag - låt bara bli krokodiltårarna och det aggressiva dålig-förlorare-beteendet).
4. Joel (också på uppgång efter att ha visat lite klor och temperament)
5. Madde (oförarglig och går inte att reta sig på, tror att hon kanske kan blomma ut lite)
6. Juddan (om hon bara kunde sluta skrika - hon har bättrat sig med närgångenheten)
7. Pedram (för att han kan vara rolig ibland, om han inte var en under cover mansgris skulle han ligga högre).
——————- (nedflyttningsstreck)
8. Adrian (skäms, 30 år och har inte fattat att man hjälps åt i ett hushåll)
9. Emelie (har visat sig vara alltför elak och beräknande sista veckan)
10. Nardos (kommentarer överflödiga)
11. Mergim (kommentarer ännu mer överflödiga)
Senast redigerad av Teerix65 2021-04-19 kl. 23:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag menar inte heller att det ger henne rätten att säga och göra vissa saker. Jag menar bara att jag tror att det är DÄRFÖR hon säger så åt han.

Jag ser en jävligt osäker tjej i Emelie. Att hon hävdar att hon är bitch och fan allt hon kläcker ur sig om sig själv, det gör man ju inte om nått inte skaver.

Men jag hoppas verkligen hon kommer komma till insikt. Precis som alla andra som har sina sämre sidor där inne.
Visst, men varför är hennes känslor viktigare än hans?

Såklart, det såg man så fort hon satte sin fot i det där huset, men det är ju tyvärr inte en ursäkt till att bete sig hur som helst och det önskar jag att hon kunde förstå.

Jag har svårt att tro det, men hoppas går ju – allra minst för de runtomkring henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Exakt! Även Mergim påstår att han bara är ironisk Han är på en slippery slope och jag är såååå nyfiken på vad hans polare tänker. Den enda som tittar in i tråden ibland försvinner lika fort igen.

Ang kompisar till Mergim så kanske detta är lite OT men det sket sig ju lite med hans relationer till förra årets deltagare när de kom ut ur huset. Startade han inte en youtubekanal (eller iaf var med ibland) med någon och som sen lades ner av någon anledning?
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Skrivs det inte så vid varje fest 🤣

En nedåtgående trend...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Någon mer som lägger märke till Maddes creepy blickar mot Adrian när hon gör crazy eyes o kisar lite samtidigt med något skumt smile? Hon har gjort minst 3 ggr på en minut.
Hade blivit lite rädd om jag fick såna blickar

Ja jag har sett fy fan om man själv gör såna blickar och tror man är "sexig"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tack för komplimangen om skinn på näsan Mikase. Det uppskattas!
Meneee.. Emelie gillar jag ICKE. Håller med Heligmoder om att hon är manipulativ och elak!

Dompa är för tillfället (yes för den skiten förändras tydligen med skit och draman) min favorit. Trots att han är sååååå jävla doucheig.
Jag har problem med att han inte fattar varför det är doucheigt. Men han är där för att ha kul och är sig själv. Det får poäng i min bok. Sen att han har noll koll på BB är för mig så jävla roligt!

Att emelie har sin story från sitt håll respekterar jag. Hon callar det som hon ser det. Hon försvarar honom och gillar honom whatever. Det är nice att hon säger nej till att utnyttja folk (hennes uppfattning) inhe fel med det.

Han kan säga nej. No worries.

Annat folk kan dra tidigare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in