2021-04-19, 23:41
Medlem
lillaflippens avatar
Sämsta festen någonsin.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det är ofta dom vill ha mer att dricka, eller att det dröjer för länge innan dom får in mer så många blir trötta istället och festen dör ut. Just därför tycker jag det är så jävla fittigt att gömma alkohol. Dom andra vill festa, han vill hålla på sina cider och smutta på.

Och bb vet ju hur mycket dom skickar in, säkert beräknat på antal enheter per person eller något liknande. Så när han gömmer och alla tror det är slut och vill ha mer så vill inte BB skicka in mer för enligt deras beräkningar borde det inte vara slut. Men dom borde iofs se att han gömmer?

Sånt ego beteende av honom.

Säg när han INTE är ego? Tror aldrig jag skådat någon med så uppblåst ego.. Han vill att andra ska städa, diska och laga mat samtidigt som han gärna ser att kvinnsen svärmar omkring honom medan han står och bara älskar sig själv i spegeln. Han roffar åt sig mest av maten och vill vinna allt. Även om det bara är en oskyldig lek så tar han det på blodigt allvar som att det gällde liv och död. En högst osympatisk individ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Madde har blicken ikväll, hon kommer fråga Adrian om dom kan sova ihop, 💯 %. 🍆🍑💦🦜

Och han springer då på toa Glöm inte Nardos i ekvationen, trots att hon sagt att hon inte ska uttala sig mer om Adrian och Madde haha
2021-04-19, 23:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Någon mer som lägger märke till Maddes creepy blickar mot Adrian när hon gör crazy eyes o kisar lite samtidigt med något skumt smile? Hon har gjort minst 3 ggr på en minut.
Hade blivit lite rädd om jag fick såna blickar
Medlem
Har ni sett Emelies bikt i appen? Lite gulligt om Dompa löööve, och resonemang om Tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sämsta festen någonsin.

Skrivs det inte så vid varje fest 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag bryr mig inte ett jota om hennes "anledning". Har sagt sedan början att hon är uppenbart otrygg undvikande, men det spelar ingen roll. Hon har INGEN rätt att vara vidrig mot honom för att HON är osäker.

Det är ett classic psykiskt misshandlar-drag att skylla på den andra. "Hade du inte varit såhär hade jag inte behövt göra såhär mot dig" osv. Det finns inget som helst försvar för hennes beteende, det går ut FÖR mycket över andra för att någon förklaring öht ska vara legitim.

Och nej, tror inte ett dugg på att hon kommer lära sig. För det krävs det att man har självinsikt, vilket hon inte har.

Jag menar inte heller att det ger henne rätten att säga och göra vissa saker. Jag menar bara att jag tror att det är DÄRFÖR hon säger så åt han.

Jag ser en jävligt osäker tjej i Emelie. Att hon hävdar att hon är bitch och fan allt hon kläcker ur sig om sig själv, det gör man ju inte om nått inte skaver.

Men jag hoppas verkligen hon kommer komma till insikt. Precis som alla andra som har sina sämre sidor där inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Just det, Arantxa sa ju att det skulle bli twist efter twist på kommande måndagsfinaler. Än så länge har det inte varit en enda?
Kanske var Tylers syrra som var den utlovade twisten?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Just det, Arantxa sa ju att det skulle bli twist efter twist på kommande måndagsfinaler. Än så länge har det inte varit en enda?

Nä det var bara en lögn för att hålla kvar tittarna antar jag.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Är det inte Pedram, Simon och Adrian som sparat i veckan? De har ju tagit någon öl/cider några dagar nu utan fest. Kan ha fattat fel och kanske bara är Adrian. Eller "grabbarna grus".

Jag hörde att Mergim hade "glömt" en cider i sovrummet förut idag men har inte hört att Simon eller Pedram gömt något. Kan förstås ha missat.. Isåfall ska de alla straffas. Ett riktigt uselt beteende att gömma undan vem det än är.
2021-04-19, 23:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Såklart det är därför. Börjar bli tröttsamt med detta fokus på att hon antingen bara surar/gnäller/är elak och när hon är avslappnad, vänlig, lättad att Dompa blir kvar och i feststämning bara en falsk människa som tänker på spelet.

Många här inne börjar få hack i skivan likt lil ZD/zingding
+1
2021-04-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Någon mer som lägger märke till Maddes creepy blickar mot Adrian när hon gör crazy eyes o kisar lite samtidigt med något skumt smile? Hon har gjort minst 3 ggr på en minut.
Hade blivit lite rädd om jag fick såna blickar

Alltså det är så cringe så det är otroligt, tror hon tror att hon förför honom 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in