2021-04-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Shit vad Emelie fjäskar för alla ikväll, endast pga. veckans nomineringar antar jag

2021-04-19, 23:35
Bannlyst
Har kärleksveckan redan börjat, tycker alla kladdar på alla, kommer nog sluta i orgier nästa vecka 🍆🍑💦🍆🍑💦🍆🦜🦜🍆💦🍑💦🍆🦜🦜💦💦🍆🍑💦🍆🍑💦🦜
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Mmm Madde lyckades manipulera er alla.
Från hennes bölande och ömkande kring AD-situationen till att nu visa sina rätta färger. Allt var bara ett spel för gallerierna.
Hon kommer bli husets nya Tjackie, fast en mer tonad version.
Se och lär, mina damer.

Mmmm Maametamfetamin...
Medlem
Madde beter sig verkligen som en fjortis som dricker alkohol för första gången!
Medlem
Citat:
Shit vad Emelie fjäskar för alla ikväll, endast pga. veckans nomineringar antar jag
Ja, hjälp! Hon har Simpan runt lillfingret.
På tal om Simon, han känns lite lost inne i huset, som han inte riktigt passar in
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det inte väldigt uppenbart att hon gör det pga att hon skyddar sig själv? Hon har nämnt flera gånger att hon ”leker med elden”, det är hennes sätt att börja outa att hon har känslor. Är inte det JÄTTETYDLIGT för er andra?

Sen att hon slänger med saker som inte är speciellt snälla gör det inte rätt. Men den där tjejen är livrädd att bli bränd i tv. Det såg vi redan med Adrian i början, vad hon sa åt/om han då. Grejen med det var att Emelie hade rätt och det har vi fått se nu.

Hon kommer garanterat lära sig en läxa när hon kommer ut, att detta ”sarkastiska” beteende inte går hem. Men tills dess kommer vi nog få se det OM hon inte faller handlöst för Dompa innan och bara ser rosa moln.
Jag bryr mig inte ett jota om hennes "anledning". Har sagt sedan början att hon är uppenbart otrygg undvikande, men det spelar ingen roll. Hon har INGEN rätt att vara vidrig mot honom för att HON är osäker.

Det är ett classic psykiskt misshandlar-drag att skylla på den andra. "Hade du inte varit såhär hade jag inte behövt göra såhär mot dig" osv. Det finns inget som helst försvar för hennes beteende, det går ut FÖR mycket över andra för att någon förklaring öht ska vara legitim.

Och nej, tror inte ett dugg på att hon kommer lära sig. För det krävs det att man har självinsikt, vilket hon inte har.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag har alltid jämfört henne med dig och Ridne. En kvinna med skinn på näsan som gärna utbildar folk, visar vart skåpet ska stå.
Väcker människor.

Som jag frågade för 10 min sen. Vad har jag missat +??

Är nog sammantaget på säsongen och att hennes försvar alltid är "grov humor" och rättfärdigar sitt sätt att uttrycka sig genom att hänvisa till sin humor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har kärleksveckan redan börjat, tycker alla kladdar på alla, kommer nog sluta i orgier nästa vecka 🍆🍑💦🍆🍑💦🍆🦜🦜🍆💦🍑💦🍆🦜🦜💦💦🍆🍑💦🍆🍑💦🦜
Många som hoppas på Madde + Adrian nu
2021-04-19, 23:36
Medlem
Rudiebois avatar
Haha såg ni hur autismbarnet AD höll för öronen som bara en sann autist gör
2021-04-19, 23:37
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Självklart! Som sig bör
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför får han en massa fördelar hela tiden..? Han borde bli autonominerad DIRR. Helvete vad trött jag blir på daltandet av den där manboyen av hans syster, hans mamma, produktionen och de andra deltagarna därinne

Det är ofta dom vill ha mer att dricka, eller att det dröjer för länge innan dom får in mer så många blir trötta istället och festen dör ut. Just därför tycker jag det är så jävla fittigt att gömma alkohol. Dom andra vill festa, han vill hålla på sina cider och smutta på.

Och bb vet ju hur mycket dom skickar in, säkert beräknat på antal enheter per person eller något liknande. Så när han gömmer och alla tror det är slut och vill ha mer så vill inte BB skicka in mer för enligt deras beräkningar borde det inte vara slut. Men dom borde iofs se att han gömmer?

Sånt ego beteende av honom.
Medlem
Citat:

Såklart det är därför. Börjar bli tröttsamt med detta fokus på att hon antingen bara surar/gnäller/är elak och när hon är avslappnad, vänlig, lättad att Dompa blir kvar och i feststämning bara en falsk människa som tänker på spelet.

Många här inne börjar få hack i skivan likt lil ZD/zingding

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in